Bekijk volle/desktop versie : DJ Jeblia



24-06-2004, 13:02
Een vraagje, wie kent dj djblia, en wat vinden jullie van haar.
Ik zie haar helemaal niet staan bij al die ander dj's. Of is ze gestopt met dat werk.

Groetjes!

24-06-2004, 17:58


dj jeblia wayooooww walah ik heb heeel veel dj`s meegemaakt maruh zij is gewoooon DE BOMMMMMMMMM ze is heeeeeeeeeeeel goed ze doet egt allesss ze danst mee zingt mee speelt piano mee ze zegret (oyeoyeoy) ze gaat op zo`n ronde ding staan en met haar voete dansen wat ze heel goed kan ze gaat swesakleren aandoen en meedanse walaah ze isz gewoon topppppp haar moet je egt dpoeenn sooww ik heb zware respect voor hara ze iszz egt heeeeel goed wallah enneh als je wat vraagt ofsow bv wil je een bepaalde nummer draaien dan doet ze dat ook bij sommige dj`s pffffff walah meh die doen het die kijke je vies aan marjah ik zou har egt neme allen is ze egt heeel vaak helemaal volgeboekt je meot wel ongeveer 3 maanden van te voren boeke

24-06-2004, 17:58
dj jeblia wayooooww walah ik heb heeel veel dj`s meegemaakt maruh zij is gewoooon DE BOMMMMMMMMM ze is heeeeeeeeeeeel goed ze doet egt allesss ze danst mee zingt mee speelt piano mee ze zegret (oyeoyeoy) ze gaat op zo`n ronde ding staan en met haar voete dansen wat ze heel goed kan ze gaat swesakleren aandoen en meedanse walaah ze isz gewoon topppppp haar moet je egt dpoeenn sooww ik heb zware respect voor hara ze iszz egt heeeeel goed wallah enneh als je wat vraagt ofsow bv wil je een bepaalde nummer draaien dan doet ze dat ook bij sommige dj`s pffffff walah meh die doen het die kijke je vies aan marjah ik zou har egt neme allen is ze egt heeel vaak helemaal volgeboekt je meot wel ongeveer 3 maanden van te voren boeke

24-06-2004, 19:42
Salaam,
Ze is inderdaad wel goed. Ook weer niet Super...maar kan er mee door.

byebye...
Meknesia

24-06-2004, 21:31


Ik heb haar 2 keer op een bruiloft mee gemaakt, en vind haar wel goed hoor. Ze zorgt er echt voor dat iedereen het gezellig vind, Aan het eind van de avond , gaat ze met haar microfoon langs iedereen, om te zingen en laat ook mensen mee zingen. Weet iemand van jullie wat ze nu kost??

Groetjes

24-06-2004, 23:43
ze kost 650 mohiem me nicht had har voor die prijs gedaan

04-07-2004, 16:29
ze ligt nu in het ziekenhuis arme ziel