Bekijk volle/desktop versie : Mijn Allerliefste Vijand!



25-01-2010, 17:35

[/FONT" -->

[CENTER][SIZE=2][FONT=Book Antiqua]De lucht is grijs van de wolken, als een schild liggen ze om de aarde.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Book Antiqua]Niemand kan erdoor komen om de zon te zien. Ik voel me net zo.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Book Antiqua]Ik probeer ook een schild om me heen te trekken, zodat niemand bij al mijn geheimen kan komen. Mijn benen voelen strak van het tegen wind in fietsen.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Book Antiqua]Heerlijk dat ik mijn borstkas op en neer voel gaan door het kloppen van mijn hart.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Book Antiqua]Hoe harder dat tekeergaat, hoe meer calorieën het verbrandt.[/FONT][/SIZE]

[LEFT][SIZE=2][FONT=Book Antiqua]'Hé! Femke!' hoor ik achter me.
Janne mijn beste vriendin haalt me in. 'Wedstrijdje?'vraagt ze.
'Oké.' Ik zet mezelf in hoogste versnelling en kijk lachen om naar Janne,
die steeds verder achter raakt.
Dan haalt ze me weer in, en ik haar weer, om de beurt,
tot dat ze buigt naar huis.
'Doei,' zeg ik.
Lekker om weer een te lachen. Het voelt zoals vroeger met Lotte.
maar die ziet me niet staan. Zij lacht alleen nog met Bianca een klasgenoot van mij.



[/FONT][/SIZE]



[SIZE=2][FONT=Book Antiqua]

[/LEFT]
[/CENTER]

25-01-2010, 17:45


[/FONT" -->

[CENTER][SIZE=2][FONT=Book Antiqua][FONT=Century Gothic][SIZE=4]V[/SIZE][/FONT][FONT=Century Gothic]anavond staan er aardappels en boontjes op het menu. Nou ja,[/FONT][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Book Antiqua][FONT=Century Gothic]dat is heel wat beter dan die calorierijke macaroni van laatst.[/FONT][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Book Antiqua][FONT=Century Gothic]Alleen jammer van die schnitzel. Als je een stukje uitdrukt met je [/FONT][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Book Antiqua][FONT=Century Gothic]mes, spuit er aan alle kanten vet uit. Brrr... [/FONT][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Book Antiqua][FONT=Century Gothic]Ik schep een kleine opscheplepel op mijn bord, kijk hoe ver ik kan gaan.[/FONT][/FONT][/SIZE]
[LEFT]
[CENTER][SIZE=2][FONT=Century Gothic]'Nou, er mag wel wat meer bij, hoor. 'zegt papa.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Century Gothic]Ik schep nog een boontje meer op mijn bord.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Century Gothic]' Dat is voor een muis! 'zegt Nienke mijn zusje. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Century Gothic]'Hou je erbuiten!' snauw ik tegen haar.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Century Gothic]Nienke trekt haar neus op en steekt haar tong even uit.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Century Gothic]' Als ik zeg dat er nog wat meer bij mag, bedoel ik niet een boontje, [/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Century Gothic]maar minstens een opscheplepel. ' Komt papa tussenbeide.[/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Century Gothic]' Ik mocht zelf opscheppen! '' [/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Century Gothic]Ja, want ik heb friste op. Als ik dat drink, mag ik zelf opscheppen.[/FONT][/SIZE]


[SIZE=2][FONT=Century Gothic]
Eigenlijk heb ik het helemaal niet opgedronken. Toen mama
boven was, heb ik het door de gootsteen gespoeld. Ze kon niet
bewijzen dat ik gesmokkeld had.


[/FONT][/SIZE]


[/CENTER]
[SIZE=2][FONT=Book Antiqua][FONT=Century Gothic]

[/FONT]
[/LEFT]
[/CENTER]