Bekijk volle/desktop versie : Ik heb alles al,, kom alleen jou nog tekort



25-01-2010, 09:12
Waar zal ik mee beginnen..hoe zal ik dit in woorden vertalen..hoe kan ik jou duidelijk maken dat ik jou zoek om voor altijd eerlijk tegen je te zijn. Ik wil jou kunnen vertrouwen en op jou kunnen rekenen, ik wil jou leren om van mij te houden en ik wil jou leren dat liefde pas realiteit wordt als we samen onder 1 dak wonen.

Ik zoek een dame die mijn laatste wens kan vervullen, ik zoek een dame die mij compleet kan maken..ik zoek een dame die dat stukje leegt wil vullen. Ik heb veel in me leven bereikt maar ik kom jou nog te kort het meisje die ik blind kan vertrouwen. om ons verledens gaan we het niet hebben ook al heb ik geef strafbladen en ben ik geen beruchte jongen.

Reageer met een PM waarin jij je zelf helemaal uitgebreid voorsteld. Ik reageer terug als jij uitgebreid over je zelf vertelt..woonplaats,leeftijd,school,intresses allemaal van die dingen..

Reageer alleen als je nie twijfelt..en 100% zeker van je zaak bent, geen zin hebt in lang telefoongesprekken, lange msn gesprekken en van die dingen. mohim reageer alleen als jij er helemaal klaar voor bent en inchallah zo snel mogelijk samen met mij wilt zijn.

25-01-2010, 09:41


wat ben jij voor iemand?? volgens mij ben je echt lelijk.. kan je niet een meisje op straat aansprreken..

Ik vind dit echt hopeloos..

25-01-2010, 09:42
Ik heb ooit een abdel in de klas gehad, echt zo verdomd lelijke gast. Hij gebruikte ook altijd het woordje "mohim", als jij uit roosendaal komt zal jij die lelijkerd vast wel zijn.

Nou bij deze dan, je bent dik, hatelijk, en een kanker idioot. Heb ik je altijd al willen zeggen, maar we moesten ons daar te volwassen voor gedragen toendertijd.

25-01-2010, 09:43

Citaat door Sukkell:
Ik heb ooit een abdel in de klas gehad, echt zo verdomd lelijke gast. Hij gebruikte ook altijd het woordje "mohim", als jij uit roosendaal komt zal jij die lelijkerd vast wel zijn.

Nou bij deze dan, je bent dik, hatelijk, en een kanker idioot. Heb ik je altijd al willen zeggen, maar we moesten ons daar te volwassen voor gedragen toendertijd.


hahahahaha

25-01-2010, 09:44


nee sorry ik kom niet uit roosendaal

25-01-2010, 09:46
kon razel asahbie niet zo a gab

25-01-2010, 09:46

Citaat door AbdelGewoon-:
nee sorry ik kom niet uit roosendaal


Foutje, bergen op zoom bedoelde ik. En anders was het breda, hoe dan ook 1 van de drie. Mocht je het niet zijn, voel je dan niet aangesproken.

Mijn haat voor die gozer zat gewoon te diep.

25-01-2010, 09:46
mooie jurk dame!!
Citaat door leilabeauty:
Sukkel, doe normaal hoor
laat die jonge meskin

Ts, Allah i3awen
moge allah jou een vrome vrouw schenken


Wil alleen efkes zeggen dat je in verkeerd hoekje bent, je kunt beter je oproep plaatsen bij man zoekt vrouw.

Sycces


25-01-2010, 09:49
de meiden zijn hier hopeloos op zoek naar een man..

25-01-2010, 09:52
Ik heb voorlopig geen bruilofd

Eind mei weer Insh'Allah, kan ik dan bij u terecht!!
Citaat door leilabeauty:
Dankje
intresse om te huren?

25-01-2010, 09:53

Citaat door leilabeauty:
Dankje
intresse om te huren?


Verhuur je je ondergoed ook..?

25-01-2010, 09:56
Dank u wel lieve dame,

Alvast bedankt!!

Zal ik zeker doen.
Citaat door leilabeauty:
Ja zeker
zie mijn profiel dan zie je ook me ander jurk
als het zover is mag je me altijd pmen