Bekijk volle/desktop versie : aangeboden: 2 hotelovernachtingen van de kruidvataanbieding.



Pagina's : [1] 2

24-01-2010, 22:42
wegens omstandigeheden kunnen wij niet meer gaan, het betreft 1 overnachting in een 3/4 sterren hotel voor 2 personen.wie kan ik er blij mee maken, de hotelvoucher kan voor 20 euro overgenomen worden.

24-01-2010, 22:47


welke hotels doen hier aan mee dan

24-01-2010, 22:47
Wat zijn de voorwaarden en tot wanneer geldig?

24-01-2010, 23:06

Citaat door koekje21:
welke hotels doen hier aan mee dan



van Fletcher houtelgroup..je kunt voor meer info op de site van kruidvat bij hotelvoucher kijken.

24-01-2010, 23:08



Citaat door Kortjakje:
Wat zijn de voorwaarden en tot wanneer geldig?



geldig tot 30 april, je kunt boeken tot eind februari. voor meer info kun je kijken op kruidvat fletcher hotelvoucher, daar staan ook de voorwaarden!

mvg lina

24-01-2010, 23:15
Alleen hotels in Nederland. Houdt voor mij op.

Succes met de verkoop.

25-01-2010, 09:50
Geldig tot 30 april, nou lekker... dan zijn bijna alle kamers al volgeboekt met het weekend!

25-01-2010, 10:01

Citaat door Miss_Magrebia:
Geldig tot 30 april, nou lekker... dan zijn bijna alle kamers al volgeboekt met het weekend!



als je geen interesse hebt, reageer dan niet!!

25-01-2010, 10:02

Citaat door lina26:
als je geen interesse hebt, reageer dan niet!!



Dat maak ik gaarne zelf uit!

25-01-2010, 10:04

Citaat door Miss_Magrebia:
Dat maak ik gaarne zelf uit!


moet je vooral doen....ga iemand anders topic verzieken!

25-01-2010, 10:06

Citaat door lina26:
moet je vooral doen....ga iemand anders topic verzieken!



Wees wel eerlijk naar je verkopers toe... Geef wel aan dat de meeste kamers al geboekt zijn ... je dus GEEN keus meer hebt uit alle hotels.. en ook niet alle datums...

Bon heb je toch gekocht voor 9,90 ? Waarom winst willen maken .. Afzetter!

25-01-2010, 10:08
Lina ik had er ook 6 gehaald en eerlijk waar het klinkt mooier dan het werkelijk is.
Heb er 4 teruggebracht en 2 via marktplaats verkocht voor minder dan dat ik ze had gekocht.......

25-01-2010, 10:10



Citaat door Miss_Magrebia:
Wees wel eerlijk naar je verkopers toe... Geef wel aan dat de meeste kamers al geboekt zijn ... je dus GEEN keus meer hebt uit alle hotels.. en ook niet alle datums...





Wat is jou probleem?? ik bied iets aan..en mensen kunnen zelf kijken of ze het willen hebben of niet en via internet boeken, ik kan zelf niet wegens omstandigheden gaan!

Wat is daar oneerlijk aan?

Ik heb geen zin in onzin discussie, dus nogmaals bij geen interesse bemoei dan met je eigen zaken.

25-01-2010, 10:12

Citaat door thamimount_:
Lina ik had er ook 6 gehaald en eerlijk waar het klinkt mooier dan het werkelijk is.
Heb er 4 teruggebracht en 2 via marktplaats verkocht voor minder dan dat ik ze had gekocht.......



he meid, wij konden nog iet boeken omdat mijn man zijn eerst zijn nieuwe dienstrooster moest afwachten, mijn zusje zou in huis komen om onze meiden te passen. Nu is zij zwanger en behoorlijk ziek en kunnen wij niet meer gaan helaas...... vandaar dat ik ze te koop aanbied, heb me er verder niet eens in verdiept, wordt gelijk hier van oneerlijkheid beschuldigd!!! mensne zijn echt ongeloofelijk...

25-01-2010, 10:13

Citaat door lina26:
Wat is jou probleem?? ik bied iets aan..en mensen kunnen zelf kijken of ze het willen hebben of niet en via internet boeken, ik kan zelf niet wegens omstandigheden gaan!

Wat is daar oneerlijk aan?

Ik heb geen zin in onzin discussie, dus nogmaals bij geen interesse bemoei dan met je eigen zaken.


Ich haben keine probleme!
Je verkoopt mooie praatjes die er niet zijn! En daar vraag je dan ook nog eens meer voor dan wat je er zelf voor hebt betaald.. Zo een bon is beperkt geldig, voor een bepert aantal kamers...

Ik durf te wedden dat er nu alleen nog kamers zijn bij DIE Hotels waar je keus echt niet op zou vallen + dagen die echt niet uitkomen .. Vermeld dat er dan ook bij ... Verkoop geen lucht, maar de ewaarheid.... Zo moeilijk is dat niet

Pagina's : [1] 2