Bekijk volle/desktop versie : adopteren vanuit marokko



24-01-2010, 19:07
salaam
stel ik wil een baby vanuit een weeshuis uit marokko adopteren ;hoe moet ik te werk gaan.
wat heb ik allemaal nodig, hoelang zou het duren?
gr

24-01-2010, 19:28


kan van 4 tot 6 jaar duren en je moet samen met je man een cursus volgen en je gaat veell kosten maken en ze doen zo moeilijk om omdat je alles perfect moet hebben baby kamer hebben en kindvriendelijk buurt moet je hebben en je moet voldoende samen met je man inkomen hebben maar maak niet uit je wordt meer beloond van allah swt die staat altijd met jou wollah krijg kippenvel van haat die mensen van nl die geven snel kind aan homos paar maar doen moeilijk voor allochtonen paar die graag kind hebben omdat ze niet kunnen krijgen daarom als je hier aan begint denk er goed na en maak een goeie stap van en echt je moet goed al die papiertjes bewaren maar ik weet niet hoe ze in belgie zijn misschien dat daar ietsje sneller zijn groetjess

24-01-2010, 19:33
http://www.nieuwsbank.nl/_payment/order/572334424/inp/2004/10/15/R188.htm

Probeer deze link eens, staat een telefoonnummer bij............

24-01-2010, 19:53
up mooie iniatief

24-01-2010, 20:12


Moge Allah swt je hiervoor belonen en insha Allah zal het je gemakkelijk gemaakt worden.

24-01-2010, 23:49
hahaha.. Toch vermoed ik hier een sluwe importpoging van shien neefje/nicht.

25-01-2010, 09:28

Citaat door probleem:
hahaha.. Toch vermoed ik hier een sluwe importpoging van shien neefje/nicht.

nee hoor dat heb ik al gedaan,

25-01-2010, 09:31

Citaat door zuidholland:
kan van 4 tot 6 jaar duren en je moet samen met je man een cursus volgen en je gaat veell kosten maken en ze doen zo moeilijk om omdat je alles perfect moet hebben baby kamer hebben en kindvriendelijk buurt moet je hebben en je moet voldoende samen met je man inkomen hebben maar maak niet uit je wordt meer beloond van allah swt die staat altijd met jou wollah krijg kippenvel van haat die mensen van nl die geven snel kind aan homos paar maar doen moeilijk voor allochtonen paar die graag kind hebben omdat ze niet kunnen krijgen daarom als je hier aan begint denk er goed na en maak een goeie stap van en echt je moet goed al die papiertjes bewaren maar ik weet niet hoe ze in belgie zijn misschien dat daar ietsje sneller zijn groetjess


dank je voor je inlichtingen. ik heb al kinderen , 5 maar ik zie gewoon heel graag kinderen en in plaats van nog kinderen te krijgen denk ik dat het beter is op er eentje te adopteren die het hier bij ons misschien beter kan hebben
maar had niet verwacht dat het zolang kan duren ,

25-01-2010, 09:32

Citaat door zina-yasmina:
Moge Allah swt je hiervoor belonen en insha Allah zal het je gemakkelijk gemaakt worden.

amin dank je zuster

25-01-2010, 21:48
Je kan helemaal niet adopteren vanuit Marokko. Dit wordt niet toegestaan in Marokko. Probeer Haïti eens....

26-01-2010, 13:41

Citaat door Jumanaah:
Wat ik weet is dat adopteren in Islam wel mag... maar dat de achternaam niet gedragen mag worden van de ouders en wanneer het kind volwassen word het geen mahram meer is voor de andere broertjes en zusjes.. Tenzij er borstvoeding is gegeven.

Allah subhana wa talaa weet het beste.




Afkolven met een kolfapparaat valt ook onder "borstvoeding "................

26-01-2010, 19:39
Vanuit europa adopteren gaat veel makkelijker, heb ik wel eens gehoord.
In Spanje zitten ook genoeg marokkaanse kindjes msaken.