Bekijk volle/desktop versie : Sallaam belgjes:)



24-01-2010, 13:40
Sallaam broeders en zusters

ik ben Daoud vroeger David en ben al tijdje geleden bekeerd Alhamdulilah.Ik vraag me af of hier ook bekeerlingen zijn uit Belgie.Ik woon ook sindskort in Geel en ken hier niet zoveel mensen.Mss dat iemand weet of hier ook moskee in buurt is waar ik mijn sallaat kan verrichten inshAllah..

Kan iemand me beetje wegwijzen als het niet teveel gevraagd is

ma slm

24-01-2010, 13:51


Salaam Daoud!

Welkom!

24-01-2010, 14:05

Citaat door HmedsDaughter:
Salaam Daoud!

Welkom!



dank je wel sis

24-01-2010, 14:59

Citaat door DaoudAliasDavid:
Sallaam broeders en zusters

ik ben Daoud vroeger David en ben al tijdje geleden bekeerd Alhamdulilah.Ik vraag me af of hier ook bekeerlingen zijn uit Belgie.Ik woon ook sindskort in Geel en ken hier niet zoveel mensen.Mss dat iemand weet of hier ook moskee in buurt is waar ik mijn sallaat kan verrichten inshAllah..

Kan iemand me beetje wegwijzen als het niet teveel gevraagd is

ma slm


er zijn in geel verschillende moskees, spreek gewoon een marokkaan aan op straat, ze zullen je wel wegwijs maken!

24-01-2010, 17:01



Citaat door Zaroka:
er zijn in geel verschillende moskees, spreek gewoon een marokkaan aan op straat, ze zullen je wel wegwijs maken!



ben wel verlegen iemand hehe

24-01-2010, 17:03

Citaat door leilabeauty:
[I]Dr is zeker een moskee in Geel, al is het daar best klein
als ik me niet vergis moskee Al Mohsinine, Zwanenstraat, 4
maar de meeste bidden in de moskee in Turnhout dat is een dorpje verder op. Moskee Arrahmane Bentelstraat, 67 in Turnhout

[/I]



dank je wel sis.. Turnhout is ook niet ver van hier zal daar ook eens kijken

25-01-2010, 10:47
neen chaima ben niet daoud van kortrijk je hebt de verkeerde voor hehe

21-02-2010, 22:11
mashallah goed van je dat je bekeerd bent...Hier in limburg belgie heb je trouwens niet veel bekeerlingen ma doe zo voort jongeman

gair inshallah