Bekijk volle/desktop versie : i wanna know what love is



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

23-01-2010, 23:15
Op mijn 15e werd ik terug gestuurd naar mijn eigen land. Wat het reden daarvan is? wel ik heb gedanst op het podium.
Ik droeg hoofddoek, heb hem afgedaan en heb gedanst.
Mijn vader was me aan het spionnen op msn, en een van ons kennissen zei: ''vond je het niet erg om te dansen, als jou vader erachter komt gaat hij je afmaken''..ze wist niet dat mijn vaderhet al heeft geweten.
Ik heb haar toen geblokkeerd, had geen zin in haar onzin(achteraf was het toch geen onzin, ze wou me ook alleen maar adviseren).
Ik heb een fout gedaan ok, maar het was niet dat ik er iets fouts mee bedoelde? Ik wou alleen dansen, en niemand die zei jah wat doe je nou..nee meeste gingen mij zelfs zeggen dat ik het goed kon..maar ik wist niet dat zij over mij roddelden. Het was december, en mijn vader boekte een reis van 4 weken. Ik dacht lekker joh, mijn vriendinnen vroegen nog of ik wel terug zou komen, ik zei ''tuurlijk joh'', wist niet wat er mij te wachten stond. Ik moest wel voor het eerste keer mijn familie zien, want we waren voor heel lang niet geweest..(het is niet marokko, maar ik kan niet vertellen welke land ik bedoel)..Mijn vader heeft zijn familie meer dan 13 jaar niet gezien op die tijd..Hij ging al in de zomer, en nadat hij het ok vond gingen wij met zn alle in december weer. Het was best spannend voor mij om mijn vaders familie te zien en al. Ik zag er ook niet bepaald mooi uit ofzo op die tijd, maar aan mijn kleding styl kon je zien dat ik niet een van hen was, tenminste dat is wat zij vonden. Ik mocht ook niet alleen buiten ofzo, want ik was een soort j.Lo voor hun ofzo haha.
Ik had het naar mijn zin de eerste twee weken, maar ik werd heel erg ziek door de weer en milieu om mij heen, was niet echt frisjes. Ik had een oma,(mijn opa overleed voordat ik zelfs was geboren) 4 omen, 3 tantes, twee waren getrouwd en uit huis. Op een dag was ik zo ziek, dat het eerste wat ik deed toen ik vroeg op stond was overgeven, en waar naast mijn vader die aan het ontbijten was. Ik ging toen maar op een bank liggen en mijn getrouwde tante deed een deken over mij heen. Ik ging huilen en vroeg haar waarom mijn vader zo tegen mij deed? Hij heeft niet eens allah yeshafieki gezegd. Toen kwam mijn moeder die buiten was met mijn tante.
Ik vroeg haar wat er was, en mijn moeder begon te huilen: ''Jij hebt ons ten schande gezet, en daarom moet je hier blijven'' zei ze. Ik luisterde aandachtig naar haar zonder een woord te zeggen, daar was ik te ziek voor.Ik heb maar mijn lot geaccepteerd, met veel moeite. Maar zo erg vondt ik het ook niet, ik dacht mijn vaders familie zijn zo lief tegen mij dat het wel mee moet vallen. Na een week waren al mijn familie verzameld om mijn ouders gedag te zeggen. Ik werd wakker in de ochtend, en alle blikken keken mij heel zielig aan. Ik dacht shit hey, dit ook al. Ik ging met mijn oom en ouders naar het border en kon mijn moeder echt niet los laten, en huilde alleen maar..die dag besefte ik hoeveel ik ze ga missen..terug naar mijn vader's familie huis was ik zo deperisief, en ik kon niet helder nadenken, moest echt alles op een rijtje zetten. Ik had het maar geaccepteert dat alles goed zou komen....maar wist niet in wat voor een hell ik belande!![/SIZE]


[SIZE="5"]sorry voor spel foutjes als die er zijn, maar ik woon nu in engeland, en dit is mijn nederlands van toen ik 15 jaar was...

23-01-2010, 23:23


is dit je hele verhaal?

23-01-2010, 23:29
if i can count you as my first fan, then no :_p

24-01-2010, 17:19
[QUOTE=haidarbasim;77142726]. Ik ging met mijn oom en ouders naar het border en kon mijn moeder echt niet los laten, en huilde alleen maar..die dag besefte ik hoeveel ik ze ga missen..terug naar mijn vader's familie huis was ik zo deperisief, en ik kon niet helder nadenken, moest echt alles op een rijtje zetten. Ik had het maar geaccepteert dat alles goed zou komen....maar wist niet in wat voor een hell ik belande!![/SIZE]

[SIZE="4"]De eerste weken waren best goed, niemand die me lastig viel. Ze lieten mij ook slapen tot 12 uur, aangezien ik toch geen school meer had..en in (xxxx) kon ik toch niet zomaar naar school, omdat ik niet ingeschreven was en al dat gedoe. Als ik op school wou moest ik paar maanden wachten. mijn oom's waren super aardig tegen mij, en eentje van hun (26 jaar in die tijd) was het liefste van allemaal..mjah beetje TE lief vond ik. Ik en mijn tante deelden een kamer. Mijn ouders kochten wat spullen voordat ze gingen zodat ik me meer thuis voelde als in Nederland.
Als ik wakker werd zag ik mijn oom naast mij liggen. Ik vond het wel vreemd aangezien hij oud genoeg was om te weten dat zoeits niet echt netjes was om te doen al is hij mijn oom. Hij probeerde een kusje op mijn neus te geven en we stoeiden zo wat, en het lukte hem toch om me een kusje te geven op mn neus. Toe zei ik dat ik ga op staan en dat hij mocht liggen als hij wilt, maar hij ging gelijk weg. Nadat ik mijn gezicht waste, ging ik naar benenden om te ontbijten. Mijn oma zag er chagerijnig uit, wist niet waarom, maar later kwam mijn getrouwde tante naar me (die woon in de zelfde straat) en die zei dat het tijd werd voor mij om maar is schoon te maken en wat mee te helpen. Ik dacht ok maakt niet uit, maar daar hoeft mijn oma toch niet boos om te zijn, ik ben maar 15. Mijn moeder dwong me niet eens om schoon te maken, en al wilt ze dat, dan zou ze het op een lief manier vragen. En toen begon het...

Ik had een routine van vroeg wakker worden, schoonmaken met mijn tante en gewoon heel de dag thuis blijven. Op een dag ging mijn tante eerder dan mij naar boven om te slapen, ik zat beetje tv te kijken met mijn oom, en te kletsen.''ik ga naar boven om te slapen'' zei ik. Mijn oom kwam achter mij aan en ik lag op mijn bed, en hij kwam WEER liggen. Ik voelde me niet op mijn gemak, want mijn tante lag naast mij, en ik wou niet dat zij iets merkte. Jullie zullen wel denken waarom heb je het aan niemand verteld? wel..niemand zou me toch geloven. Ik deed alsof ik sliep, en ik voelde iets hards van achter..SHIT dacht ik. Wat is dat nou weer..
''Fatima, slaap je al?''..Ik zei niets terug en probeerde me zelf te kalmeren zodat hij niet zou merken dat ik nog STEEDS wakker was. Hij stond half en wou weg gaan ik dacht YESS..Opeens voelde ik zijn lippen op de mijne..
Je wilt niet weten hoe ik me voelde, echt zo smerig..het was verdomme mijn oom..nou die ga ik ook van mijn lijsje weg halen..ik vertrouwde hem en dacht een goede band met hem te hebben, maar NEE..zelfs met je eigen familie ben je niet veilig, allatief.
''IK VINDT HET NIET LEUK, DAT HIJ HIER STEEDS IS FATIMA!!'' zei mijn tante. ''Ja ik weet het, maar ik vraag er niet om, hij komt vanzelf wat moet ik doen''..Ze begon te schreeuwen, en zei dat zij vanochtend met zichzelf praatte met :''Gelukkig ik ben niet ongesteld'' terwijl ze haar onderbroek checkte..vind ik wel kunnen in je eigen kamer doe je alles toch??..maar ze zei dat zij mijn oom naast mij zag die lag te slapen, en dat het nu te ver gaat. Ik dacht hoor haat met te ver gaan, moest ze eens weten wattie net deed..(ze lag met haar rug naar ons toe)..ik kalmde haar en probeerde haar gerust te stellen dat zoiets niet meer gaat gebeuren..niet wetend dat het just [COLOR="Red"]'the beginning' was..[/COLOR][/SIZE]

[SIZE="5"]vertel me moet ik door gaan?

24-01-2010, 17:30



Citaat door RwinaaaMocrooo:

Is dit een waargebeurde verhaal meisje?
& zo goed ben ik niet in engels !
Woon je nu gewoon in Nederland ?

xx. Je trouwe fan ! [/SIZE]


[SIZE="3"]Jah alles is waar gebeurd, en ik woon in Engeland nu, je zal er later achter komen waarom btw ik ben een dame nu :-p.

24-01-2010, 17:48
welk hoekje?

24-01-2010, 18:04
UPPP meid!!
JE doet het goed!!
Mag ik wel vragen hoe oud je nou bent?

24-01-2010, 18:12
Up Up Up dame,
Je bent online

24-01-2010, 21:13

Citaat door RwinaaaMocrooo:

haha dat vroeg ik ook toen iemand tege mij zei check je hoekje !
en nadat die gene 23847394 keer uitleggen wist ik wat dat was !!
Moeilijk uit te leggen lief !!

xx. [/SIZE]




[SIZE="4"]ohw haha, ik dacht je bedoelt mijn mailbox...dus ik zo ook echt checken

24-01-2010, 21:15

Citaat door Swiempie:
UPPP meid!!
JE doet het goed!!
Mag ik wel vragen hoe oud je nou bent?


Dank je wel, ik ben nu bijna 21

25-01-2010, 00:19
Ik dacht hoor haat met te ver gaan, moest ze eens weten wattie net deed..(ze lag met haar rug naar ons toe)..ik kalmde haar en probeerde haar gerust te stellen dat zoiets niet meer gaat gebeuren..niet wetend dat het just [COLOR="Red"]'the beginning' was..[/COLOR][/SIZE]

[SIZE="4"]maanden gingen voorbij en ik had het zelfde routine van elk dag.Veel dingen waren verandert, zoals mijn kleding styl THUIS!!. Ik moest me aanpassen, en dragen wat elk ander meisje thuis zou dragen in (xxxx). Ik vond het geen probleem, want ik had 4 oom's en ik schaamde toch wel een beetje om een piyama te dragen ofzo. Thuis droeg ik alles, zelfs kort bij mijn vader, maar hier ging dat moeilijk zij waren best streng wat dat betreft. Mijn vader's familie hadden een heel groot huis met 3 verdiepingen, en beneden hadden ze een vrouwen kamer en mannen kamer, die van de mannen was zo'n 12 meter en heel modern ingericht. Mijn vader en drie ooms in Nederland kochten die huis zo'n 12 jaar geleden. Nu kan dit huis wel 500.000 kosten. Mijn vader heeft voor zichzelf toen later een grond gekocht, en daar wilt hij ooit een huis op bouwen.

Het ging steeds slecht met mij. Ik kon het gewoon niet accepteren het leven in (xxxx). Meisjes mochten niet naar buiten, mijn tante was in die tijd 24 en ze mocht niet eens fatsoenlijk naar buiten, telefoon had ze niet eens. Ik mocht wel als ik mijn ouders vroeg, maar ik wist dat het problemen zou veroorzaken, dus liet ik het maar zitten. Mijn tante was soms gemeen tegen mij, ze beledigde mij altijd, en vertelde me dat ik lelijk was. Als we ruzie hadden zei ze altijd tegen mij dat ik een hoertje ben.Maar waarom zou ik een hoertje zijn? wat weet ik daar nou van, ben maar 15..
ik had wel in Nederland contact met jongens op msn, maar meer was het niet. Ik was zo open tegenover mijn vader, hoe slecht/raar het ook klinkt, maar mijn vader gaf me soort vrijheid, en ook weer niet. Hij wist dondersgoed dat ik met jongens chatte, maar ik heb nooit iets slechts gedaan, en heb maar twee keer afgesproken. Een keertje sprak ik af met een marokkaans jongen, en daar mee zoende ik alleen, en dat was het.
Tweede keer was het een illi en hem liet ik mij niet eens aanraken.
Dus zo slecht was ik ook weer niet. Anyway...
Hoe gemeen mijn tante ook soms was, ik gaf haar altijd van mijn spullen en als mijn ouders me geld stuurde dan gaf ik haar uiterraard ervan.
Op een dag ging ik naar boven om mijn kledingkast netjes te maken.
Mijn oom ali kwam naar boven(30 jaar) die was de oudste van hun:''zo jij hebt meer spijker broeken dan dat ik heb haha'' :'' haha, wil je eentje voor je vriendin'' :'' naah dank je, die draagt ze toch niet''.. Hij gaf me geld en ging weg. Mijn oom ali had een christelijke vriendin die zich wou bekeren maar bang was voor haar moeder, dus hij verliet haar later toch.
Na een tijdje was ik bijna klaar en toen kwam mijn andere oom(26 jaar).
Ohw shit dit voelt niet lekker aan.''Wat doe je''..zei hij. ''Niets bijzonders'', zei ik kortaf. Als hij mijn hart zou voelen zou hij zien hoe hard het ging kloppen. Hij kwam steeds dichterbij..''wat wil je nou'' zei ik met een pieperig stem. Hij zei niets en ging door, ik zat op de grond met wat kleren om me heen en spulletjes. Hij duwde me naar achter en ik viel zo wat. Toen ging hij met zijn hand onder mijn jurk(zo'n lange jeleba ding). Ik begon zijn hand weg te halen en vroeg hem huilend of hij wilt stoppen met dat gedoe en gewoon wil gaan. Hij draaide me op mijn buik met tegewil en trok het jurk naar boven:'' doe dat nou niet, je bent mijn oom verdomme!'' zei ik huilend. Hij ging steeds door, hij wrijfde zo wat op mijn kont en betaste me, en liep toen weg na wat tegnstrijd. Ik was zo aan het trillen en huilen, maar ging snel naar de badkamer om mijn gezicht te wassen. ik leunde op het wastafel en huilde. Toen waste ik mijn gezicht en ging naar het 3e verdieping en toen naar het stah. Het was bijna gebedstijd..en het was half donker..ik ging huilen..ik miste mijn ouders, ik miste mijn vrienden mijn leventje in nederland. ohw allah waarom gebeurt dit met mij?
wat heb ik fout gedaan? ik lijd hier en mijn ouders weten van niks. Al wil ik ze vertellen, wat moet ik nou vertellen, over welke ellende.
Mijn tante van een kant, mijn oom van een kant, mijn oma die me gek maakt met alles, ze laat met niet genoeg slapen of genoeg eten of zelfs een beetje met mijn zelf zitten.Hoelang moet ik dit volhouden.

Mijn tante zat te bellen beneden. Ik vroeg haar met gebarentaal wie het was. Ze deed heel stom zo van rot toch op..ze praatte aan een stuk door met een nicht van haar. Ik mocht die nicht wel. Zij kwam met haar broertje en haar andere broer die met zijn vrouw kwam als net getrouwde stelletje. Zij kwamen mijn vader bezoeken, en gingen toen na een paar dagen weg.
het reis duurde zo'n 1 dag om bij hun te zijn. ze heette zainab (27 jaar).
Haar broetje heette hashim(21 jaar) ik vond hem best leuk, maar ik wist niet zeker of het wederzijds was. Mijn tante vond zijn andere broer leuk 3akil(22 jaar). Ze zij dat hij haar leuk vond en al die bla, maar ik wist het niet zeker, omdat ik hem nooit heb gezien. Toen hoorde ik haar met een jongen praatte, ik vroeg haar wie DAT was, en ze zei met een geile stem:'' dit is hashim, wil je hem spreken''..Hij wou mij niet spreken..ik wist niet waarom maar na een paar zinnetjes wist ik het al.'' wat??, ohw jah hier heb je haar''..ik was geschrokken maar ik dacht waarom ook niet. ''hallo'' zei ik heel nerveus, maar zachtjes..''hallo fatima, ik ben boos op je maar wil wel weten hoe het met je is''..''hoezo ben je boos op mij dan'' zei ik nieuwschierig..''hoe kon je hart het hebben om mij niet eens EEN keer te bellen''..zei hij heel lief..WAT?? wat is dat nou weer dacht ik, is hij wel lekker bij zijn hoofd..''Uhm jah sorry, weet je nummer ook niet hea''..zei ik heel sneaky..'' ik heb een liedje voor je, hier luister'' zei hij heel lief..[/SIZE]

[SIZE="4"]Law kount ensiet bafakarak 7abibi, mana kount ensiet bafakarak 7abibi
aghrak hina aghrak ana, agher ma kount btitmannaah..
(als je bent vergeten ik herriner jouw schat, ik ben het niet vergeten ik herriner jouw schat.vroeg of laat ben ik jouwne, vroeg of laat ben ik wat jij wou[/SIZE]

[SIZE="5"]door gaan of niet??

25-01-2010, 11:56
Doorgaaan!!
UpUpUpUpUp

25-01-2010, 12:01


Als je geen marokkaanse bent?
Wat dan wel?
ik d8 meer aan turkse?Maar ik heb me twijfels?
haha, maybe uit egypte wela?

25-01-2010, 12:56
Nou jah half en half(xxxx), haha en half sterretjes :-P
Nee je hebt het fout, het is geen van beide, alleen moet ik wel toegeven dat het een arabische land is..en totaaaal geen turk nee ben 100% arabisch.

25-01-2010, 15:00
Law kount ensiet bafakarak 7abibi, mana kount ensiet bafakarak 7abibi
aghrak hina aghrak ana, agher ma kount btitmannaah..
(als je bent vergeten ik herriner jouw schat, ik ben het niet vergeten ik herriner jouw schat.vroeg of laat ben ik jouwne, vroeg of laat ben ik wat jij wou[/SIZE]
]

[SIZE="4"]Ik wist niet wat ik hoorde, ik wist niet of ik het wel moet geloven maar wat ik wel wist is dat jongens hier niet het zelfde zijn als in Nederland qua gevoelens uiten. Mijn vader is erg bekend in (xxxx) en daarom is het niet makkelijk voor iemand om mij te versieren, dat zou onmogelijk zijn, tenzij ik er zelf voor vraag. Maar ik zou die dingen niet doen, was te gevaarlijk. Ik bedankte hem en gaf de telefoon aan mijn tante. Ik was in de hemel!!
Maar wou er verder niets mee doen. Alleen was ik wel heel blij.
Een keertje gingen we op bezoek bij een een familielid, en die hadden een jongen en een meisje in huis. Dat meisje was het jongste, zij was 19 jaar.
Op een gegeven moment trok ze me naar een kamer en ze vroeg me om te blijven slapen. Mijn oom weigerde het, en ik wou wel alleen was ik stil.Mijn ouders zeide verder niets. Voordat ik ging kwam het meisje weer :''Schat, mijn broer wilt jou als vriendin. Hij vond je leuk vanaf het eerste moment dat hij jou zag'' zei ze. Ik wist niet wat ik moest zeggen..''ok ik zie wel''.
Thuis bij mijn vader's familie vertelde ik het aan mijn tante, want boevenal was ze mijn tante.'' moet ik het nou doen of niet?'' vroeg ik haar..''Uhm ik weet het echt niet hoor, maar we zien wel'' zei ze heel kalm. Twee dagen later kwam mijn oom ali naar me toe..''kom hier bij me zitten fatima'' zei hij..Ik deed wat me gevragen werd en luisterde aandachtig naar wat er gezegd werd..''Luister fatima, jou tante heeft me verteld over farid'..h wie is rafid?'' vroeg ik..''Dat ene die jou als vriendin wilt, die klootzak''..''ohw
jah'' zei ik verlegen..waarom heeft ze het verteld? mijn god dus die vertrouw ik ook niet meer..''Fatima, dit soort mensen zijn niet goed, ik ga zijn zusje bellen nu'' zei hij.
Toen hij Farid's zusje belde was haar telefoon in gebruik..''zie je fatima, dat bedoel ik nou. Elke keer als ik haar bel op deze tijd(het was 11 uur) dan is zij aan het bellen''..''mischien belt ze haar vriendin''..''Jij had vriendinnen in hollanda, belde jij ze ELKE DAG op het zelfde tijdstip?''..''Nee, verschillend''..zei ik.
''Dus dat betekent maar een ding, dat zij een jongen aan het bellen is''
''Ok sorry 3amo''..zei ik..''het geeft nietm alleen wil ik wel dat je die huis NOOIT meer in komt''..Hij had wel gelijk, ik bedoel die mensen zijn slecht en waarom zou ik me zelf in problemen zetten. Ik liet het maar zo, en ik hoorde toen maande niets meer van die familie.


Het was zomer, en ik hoorde dat Hashim gaat komen..Ik was zoooo blij.
Maar liet niets van merken. Vandaag zou hij naar mijn vader's familie komen, maar eerst ging hij naar zijn zus die inzelfde stad woonde.
Ding Dong, ging de bel. Yeaaah hij is er. Mijn tante ging gelijk stoer doen en koken enzo. Ik ging maar is douchen, ik dacht schijt aan hem ik ga niet laten merken dat ik hem leuk vind anders zal hij denken dat ik makkelijk ben. Nadat ze hebben gegeten kwam hij in de keuken..mijn oma kletste wat met hem en ik kwam net uit de doucte..
Als ik uit de douche kom word mijn gezicht heel rood ik ging naar boven en deed wat mascara op en ging toen weer naar beneden. Ik schrok van zijn blik..hij keek me van top tot teen en glimlachte toen lief..''salaam 3alaikom'' zei ik..''3alaikom al salaam'' zei hij..
''hoe is het met je''..''hamdoulillah, met jou'' zei ik snel erachter''
''ook goed''..Ik heb toen niets verder gezegd en luisterde alleen maar.
Toen ging hij maar weg naar andere kamer om met mijn oom's te zitten.

Dagen gingen voorbij en hashim ging terug, we hebben niet veel tegen elkaar gezegd met al die familie rond ons. Alleen kon ik wel zien dat er ''wat'' was maar wist het nog niet zeker. Een keertje besloot ik maar naar zijn huis te bellen, ik hoopte dat hij opnam.''halo''..zei een vrouwen stem''..ohw het was zijn broer's vrouw..''halo, hoe is het?''..zei ik..''halo fatima, goed met jou''..zei ze blij..''jah goed en met jou''..zei ik ''ook goed schat, maar hey wat heb ik gehoord''..''wat dan'' zei ik nieuwschierig.
''Hashim kwam naar me toe, en vertelde me dat jij er heel mooi uit zag. Nog mooier dan toen hij je op het eerste zag''..zei ze..''Oh sirieus, haha dank hem voor mij''..we kletsten nog voor een uur ofzo en toen hing ik op..
Ik was heel blij met ze me vertelde en ging gelijk naar me tante om het haar te zeggen..ze was blij voor me, maar jah dat was nog steeds niets, dus ik liet het maar zo. Het was eind augustus en school begon zo.
Mijn oon mohammed ging naar (xxxx) om mij te registreren, en ik kon in september naar school. Ik ging naar de derde klas. Mijn tante kwam naar me toe..''3akil gaat komen''[/SIZE]


[SIZE="5"]Moet ik verder gaan
ps: Ik kan niet vertellen wat andere half is van mijn afkomst, omdat anders veel mensen gaan weten wie ik ben en dat wil ik niet.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9