Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk shoppen in rotterdam



Pagina's : [1] 2

23-01-2010, 22:42

Citaat door perfume:
Lady's ik wil morgen shoppen in rotterdam, dat is voor mij 1 uur met de trein.
Ik kom daar voor het eerst om te shoppen, misschien hebben jullie tips voor mij bijv. leuke winkels. Is primark open op zondag?
Welke bus/tram moet ik nemen om naar het winkelcentrum te gaan?



Wie helpt krijgt een puntje
.

23-01-2010, 23:10


Primark is open op de zondag.
Op Rotterdam centraal, moet je overstappen. Je gaat naar spoor 13/14 (als ik het goed heb. (De enerlaatste spoor) Anders moet je het daar even navragen, en daar pak je dus de trein naar Alexander. Zodra je daar aangekomen bent, en het trap afgaat daar, sla je meteen links af, en loop je een stuk. Dan kom je een groot gebouw tegen, dan neem de roltrap. En dan ben je dus in het winkelcentrum.

Voor de Primark, loop je heel dat winkelcentrum uit. Rechtdoorlopen, en dan kom je op een gegeven moment buiten. En dan zie je het aan je linkerarm.

Succes.

23-01-2010, 23:16
Ik ben vandaag gegaan en er was helemaaaaaaaaal niks! We zijn met ze 5jes gegaan en niemand was geslaagD niemand!

23-01-2010, 23:25

Citaat door Desertwoman:
Ik ben vandaag gegaan en er was helemaaaaaaaaal niks! We zijn met ze 5jes gegaan en niemand was geslaagD niemand!


Wanneer ben je er voor het laatst geweest? (Met uitzondering van vandaag natuurlijk.)

23-01-2010, 23:34


I love Primark

- Moet gauw een bezoekje brengen inshaAllah(Als ik geld heb:traan1

24-01-2010, 00:15

Citaat door Juszt___Iki:
Wanneer ben je er voor het laatst geweest? (Met uitzondering van vandaag natuurlijk.)



Eeuwen geleden...

24-01-2010, 00:17

Citaat door Desertwoman:
Eeuwen geleden...


Lang tijd ertussen dus, en niets gevonden.

Ben zelf ook lang niet geweest, en dacht eraan om morgen weer eens te gaan. Maar denk toch maar niet nu ik het zo lees.

24-01-2010, 00:19

Citaat door Juszt___Iki:
Lang tijd ertussen dus, en niets gevonden.

Ben zelf ook lang niet geweest, en dacht eraan om morgen weer eens te gaan. Maar denk toch maar niet nu ik het zo lees.



Ja is echt een tijdje geleden weer dat ik naar Rotterdam was geweest, maar er was echt gewoon helemaal niksss nikss, of je maat hangt er niet.

In kleine steden slaag je veel beter, ben naar Breda gegaan en daar kwam ik met zakken thuis.

24-01-2010, 00:35

Citaat door Desertwoman:
Ja is echt een tijdje geleden weer dat ik naar Rotterdam was geweest, maar er was echt gewoon helemaal niksss nikss, of je maat hangt er niet.

In kleine steden slaag je veel beter, ben naar Breda gegaan en daar kwam ik met zakken thuis.


Haha, oké.

Ja, klopt. Daar vind je inderdaad veel meer, als in de grotere steden.

24-01-2010, 00:38

Citaat door perfume:
Lady's ik wil morgen shoppen in rotterdam, dat is voor mij 1 uur met de trein.
Ik kom daar voor het eerst om te shoppen, misschien hebben jullie tips voor mij bijv. leuke winkels. Is primark open op zondag?
Welke bus/tram moet ik nemen om naar het winkelcentrum te gaan?



Wie helpt krijgt een puntje


Ik woon zelf in rdam en moet zeggen dat ik altijd slaag. Primark is idd open op zondag volgensmij van 11 tot 5.

24-01-2010, 14:31
Welke winkels zijn nog meer leuk in de stad?

24-01-2010, 17:03

Citaat door Tagebebt_:
Welke winkels zijn nog meer leuk in de stad?


River Island.

24-01-2010, 17:04



Citaat door perfume:
Lady's ik wil morgen shoppen in rotterdam, dat is voor mij 1 uur met de trein.
Ik kom daar voor het eerst om te shoppen, misschien hebben jullie tips voor mij bijv. leuke winkels. Is primark open op zondag?
Welke bus/tram moet ik nemen om naar het winkelcentrum te gaan?



Wie helpt krijgt een puntje



En wat vond je van Rdam?

24-01-2010, 17:09

Citaat door perfume:
^







oh jullie zijn niet geweest

24-01-2010, 17:22

Citaat door perfume:
Nee, maar we gaan zeker wel volgende weekend, dus tips zijn welkom
Ook leuke plekjes om te lunchen.



jaa alexandrium is wel leuk om te winkelen en ja je hebt daar ook primark..Haha lunchen heb k daar nooit gedaan maar ik heb daar wel bij Chicken spot gegeten dat is te LEKKER

Pagina's : [1] 2