Bekijk volle/desktop versie : Drie drugsgebruikers dood gevonden



23-06-2004, 20:15
HAARLEM - Drie drugsgebruikers, twee mannen en een vrouw, zijn dinsdag en woensdag dood aangetroffen in Haarlem. De politie doet onderzoek naar hun precieze doodsoorzaak, meldde ze woensdag.
Een vierde gebruiker werd onwel na drugs te hebben genomen en is in een ziekenhuis opgenomen. De politie houdt er rekening mee dat de vier drugs van slechte kwaliteit hebben gebruikt. Inmiddels is een rechercheteam gevormd dat samen met de GGD onderzoekt welke drug de boosdoener is en wie de leverancier was.

23-06-2004, 20:21



Citaat:
Origineel gepost door misz_bella
HAARLEM - Drie drugsgebruikers, twee mannen en een vrouw, zijn dinsdag en woensdag dood aangetroffen in Haarlem. De politie doet onderzoek naar hun precieze doodsoorzaak, meldde ze woensdag.
Een vierde gebruiker werd onwel na drugs te hebben genomen en is in een ziekenhuis opgenomen. De politie houdt er rekening mee dat de vier drugs van slechte kwaliteit hebben gebruikt. Inmiddels is een rechercheteam gevormd dat samen met de GGD onderzoekt welke drug de boosdoener is en wie de leverancier was.



Je houd http://www.nu.nl goed in de gaten he..

23-06-2004, 20:22

Citaat:
Origineel gepost door Moe



Je houd http://www.nu.nl goed in de gaten he..
ooh die kende ik nog niet, maar bedankt nu ga ik daar ook effe steeds heen, een beetje afwisseling

23-06-2004, 20:24

Citaat:
Origineel gepost door misz_bella
ooh die kende ik nog niet, maar bedankt nu ga ik daar ook effe steeds heen, een beetje afwisseling
Hadk maar niks gezegd.:hammer:

Welke gebruik je nu dan?

23-06-2004, 20:37



Citaat:
Origineel gepost door Moe
Hadk maar niks gezegd.:hammer:

Welke gebruik je nu dan?
gewoon ik lees altijd het nieuws bij telegraaf.nl en daar haal ik ze dan altijd van daan.

23-06-2004, 20:39
Hadden ze maar geen drugs moeten gebruike he

23-06-2004, 23:03
Eigen schuld dikke bult...

24-06-2004, 00:44
Nou.. eigenschuld..
Het kan makkelijk zijn dat ze verkeerd spul hebben gekregen.
Als iemand beslist een pilletje te nemen en eentje krijgt waar rattegif in zit is het zeker niet zijn schuld.
Het zelfde geldt natuurlijk voor hasj waar lijm inzit enzo..