Bekijk volle/desktop versie : tnawiefeest



Pagina's : [1] 2 3 4

29-11-2002, 02:12
zdak zdak zdak zdak tenkezdah teteh tenkezdah teteh tenkzdah teteh, teh teh teh tata teh tata


:boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie:


wat valt er te feesten minir tnawie?




ik heb zo juist mijn 1000ste Tnawie gepleegt



1000 tnawies achter de rug, nu nog duizenden te gaan, muhahahahahaha muhahahahahaha


allahoema zidnaa mina a tnawies, goeloe amin

29-11-2002, 02:16


tzdek tzdek tzdek tzdek tzdek joejoejoejoejoejoejoejoejoejoejoejoejoejojoeeeeeee eeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewa :boogie: :boogie: Gefeliciteerd en nu op naar de 5000?????

29-11-2002, 02:19

Citaat:
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
tzdek tzdek tzdek tzdek tzdek joejoejoejoejoejoejoejoejoejoejoejoejoejojoeeeeeee eeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewa :boogie: :boogie: Gefeliciteerd en nu op naar de 5000?????
ik wil je bij deze bedanken lieve nador zina, zonder jou was het mij nooit gelukt.

ik zal je blijven herdenken als diegene bij wie ik mn duizendste en een tnawie heb gepleegt

29-11-2002, 02:21


En niet zonder waar ook een fuif is ..........

29-11-2002, 02:22



Citaat:
Origineel gepost door TNAwie
ik wil je bij deze bedanken lieve nador zina, zonder jou was het mij nooit gelukt.

ik zal je blijven herdenken als diegene bij wie ik mn duizendste en een tnawie heb gepleegt
oke dan als ik er tog niet was he

29-11-2002, 02:22

Citaat:
Origineel gepost door Laysa


En niet zonder waar ook een fuif is ..........
aan jou plaatjes heb ik nix, ik wil taart zien en wel uit schiphol

29-11-2002, 02:25

Citaat:
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
oke dan als ik er tog niet was he
zonder jou was ik bij 990 tnawies blijven hakken


jij hebt mij de laatste puch gegeven, de puch die ik nooit van mn vader en moeder heb gekregen



jij heb een speciaal plek in mn darmen

29-11-2002, 02:27

Citaat:
Origineel gepost door TNAwie
zonder jou was ik bij 990 tnawies blijven hakken


jij hebt mij de laatste puch gegeven, de puch die ik nooit van mn vader en moeder heb gekregen



jij heb een speciaal plek in mn darmen
Hahahahaha heel erg bedankt weer Dus morgen drop je me in de wc hmmm lekker aardig weer

29-11-2002, 02:27



HIEEEER !!! hehehe ............ niet alles zelf opeten wel delen he !!

29-11-2002, 02:46

Citaat:
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Hahahahaha heel erg bedankt weer Dus morgen drop je me in de wc hmmm lekker aardig weer
nee liefje je komt nie in de wc terecht.


als je goed kijkt links daar bij de overgang van de dunne naar de dikke darm, daar zit s7oer die er voor zorgt dat ik nooit een vriendin zal krijgen, als je je daaraan vast houdt dan gebeurt jou nix , want die shit zit egt vast


die s7oer kan ik op geen enkel manier eruit p.........




ps: als t jou lukt die s7oer eraf te krijgen dan krijg je weer een speciaal plek in mn hersenen.

als je daar goed kijkt bij de overgang van de linker naar de rechter hersenen, daar zitten een paar van mn persoonlijkheden verscholen als je die eruit krijgt. dan krijg je weer een job ergens anders

29-11-2002, 02:47

Citaat:
Origineel gepost door Laysa



HIEEEER !!! hehehe ............ niet alles zelf opeten wel delen he !!
nee die een die je mij beloofd hebt ziet er anders uit, hij roze van kleur

29-11-2002, 02:49

Citaat:
Origineel gepost door TNAwie
nee liefje je komt nie in de wc terecht.


als je goed kijkt links daar bij de overgang van de dunne naar de dikke darm, daar zit s7oer die er voor zorgt dat ik nooit een vriendin zal krijgen, als je je daaraan vast houdt dan gebeurt jou nix , want die shit zit egt vast


die s7oer kan ik op geen enkel manier eruit p.........




ps: als t jou lukt die s7oer eraf te krijgen dan krijg je weer een speciaal plek in mn hersenen.

als je daar goed kijkt bij de overgang van de linker naar de rechter hersenen, daar zitten een paar van mn persoonlijkheden verscholen als je die eruit krijgt. dan krijg je weer een job ergens anders
Sorry maar het stinkt te erg van binnen dus ik probeer zo snel mogelijk een uitgang te vinden

29-11-2002, 02:52



Citaat:
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Sorry maar het stinkt te erg van binnen dus ik probeer zo snel mogelijk een uitgang te vinden
je moet wel die s7oer mee sleuren


kan ik ook eindelijk een vriendin nemen

29-11-2002, 02:53

Citaat:
Origineel gepost door TNAwie
je moet wel die s7oer mee sleuren


kan ik ook eindelijk een vriendin nemen
Is goed omdat je het zo lief vraagt!!!! Hoop dat je de ware vind

29-11-2002, 03:00

Citaat:
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Is goed omdat je het zo lief vraagt!!!! Hoop dat je de ware vind
als ik die shit eruit krijg dan krijg zeker een meisje.


heb je mn foto nog niet gezien, alle meisjes zijn verliefd op mij

maar k ben en blijf nog vrijgezel door die s7oer.

gewoon meeslepen die handel, al trek je mn darmen eruit

Pagina's : [1] 2 3 4