Bekijk volle/desktop versie : wat zou er gebeuren?????



Pagina's : [1] 2

29-11-2002, 02:01
wat zou er gebeuren als je vader of moeder nu de kamer in zou komen en je ijverig bezig ziet te internetten terwijl je morgen vroeg op moet om naar school/werk te gaan!!! hmmm ik denk dat ik zon harde klap krijg en gelijk in slaap val dat ik niet eens de kans krijg me pc uit te doen, als ie niet het raam uit vliegt!!!!

29-11-2002, 02:17


Niemand reageert!!! Ze3ma je vader of moeder komt gezellig naast je zitten ofzo met een kopje thee!!! hahaha ga heeeeeeeeeeeeel snel een rondje fietsen allemaal

29-11-2002, 02:21

Citaat:
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Niemand reageert!!! Ze3ma je vader of moeder komt gezellig naast je zitten ofzo met een kopje thee!!! hahaha ga heeeeeeeeeeeeel snel een rondje fietsen allemaal
ik woon alleeeeeeeeeeeeeeeen


god wat mis ik klappen van mn vader

29-11-2002, 02:22

Citaat:
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Niemand reageert!!! Ze3ma je vader of moeder komt gezellig naast je zitten ofzo met een kopje thee!!! hahaha ga heeeeeeeeeeeeel snel een rondje fietsen allemaal
... mijn ma kwam net .... oeef ... escaped from death ........... again .... ik zag die slipper al vliegen ... slipper karate bo ....

29-11-2002, 02:23



Citaat:
Origineel gepost door TNAwie
ik woon alleeeeeeeeeeeeeeeen


god wat mis ik klappen van mn vader
Ik wil je best helpen en je een paar geven ??? :hammer:





29-11-2002, 02:24
ik ben getrouwd dus ik hoef me geen zorgen te maken.
en me mannetje vind het best dus no problem for me.

29-11-2002, 02:24

Citaat:
Origineel gepost door TNAwie
ik woon alleeeeeeeeeeeeeeeen


god wat mis ik klappen van mn vader
Ik stuur er wel een paar jou kant op!! Die van me vader zijn ook klappen om niet zonder mee te kunnen

29-11-2002, 02:26

Citaat:
Origineel gepost door babygirl2002
ik ben getrouwd dus ik hoef me geen zorgen te maken.
en me mannetje vind het best dus no problem for me.
Ach dan ligt ie nu dus helemaal zieligjes alleen!! aaaaaah mskien!! Koop maar een groote knuffelbeer voor hem voor als je laat in de nacht marokko.nl komt bezoeken

29-11-2002, 02:27

Citaat:
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Ach dan ligt ie nu dus helemaal zieligjes alleen!! aaaaaah mskien!! Koop maar een groote knuffelbeer voor hem voor als je laat in de nacht marokko.nl komt bezoeken
hahahahaha hij ligt wel zielig alleen.
net of die me mist hahahahahahaha nee hoor.
maar ik ga zo pitten hij is vroeg naar bed omdat ie nog moet eten zometeen dus dan ga ik hem wakker maken.
maar ik hoef niet te eten ben sinds dinsdag lid van de rode kruis geworden.

29-11-2002, 02:28

Citaat:
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Ach dan ligt ie nu dus helemaal zieligjes alleen!! aaaaaah mskien!! Koop maar een groote knuffelbeer voor hem voor als je laat in de nacht marokko.nl komt bezoeken
niet nodig hij heeft toch nachtdienst

29-11-2002, 02:30

Citaat:
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Ik stuur er wel een paar jou kant op!! Die van me vader zijn ook klappen om niet zonder mee te kunnen
oh lekker geeft van die linkse zwaai

29-11-2002, 02:30

Citaat:
Origineel gepost door babygirl2002
hahahahaha hij ligt wel zielig alleen.
net of die me mist hahahahahahaha nee hoor.
maar ik ga zo pitten hij is vroeg naar bed omdat ie nog moet eten zometeen dus dan ga ik hem wakker maken.
maar ik hoef niet te eten ben sinds dinsdag lid van de rode kruis geworden.
Ach kijk een aan!! Ik Ben er soms ook lid van maar na een paar dagen kap ik er maar weer mee is niet iets om lang bij te blijven mohiem genoeg gek gedaan vandaag ik ga nu echt slapen!!! Doei Doei

29-11-2002, 02:31



Citaat:
Origineel gepost door TNAwie
oh lekker geeft van die linkse zwaai
Jah hij geeft ze in alle soorten en maken als je hem lief aan kijkt mag je soms nog kiezen

29-11-2002, 02:31

Citaat:
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Ach kijk een aan!! Ik Ben er soms ook lid van maar na een paar dagen kap ik er maar weer mee is niet iets om lang bij te blijven mohiem genoeg gek gedaan vandaag ik ga nu echt slapen!!! Doei Doei
neeeeeeeeeeeee blijfffffffffffff.........

29-11-2002, 02:31

Citaat:
Origineel gepost door Laysa
Ik wil je best helpen en je een paar geven ??? :hammer:




a7777777777777777777777777777 aaaaaaa7 awawawawaw


hlek tini had nhar agti

Pagina's : [1] 2