Bekijk volle/desktop versie : s7ur..voodoo..etc.. (de zoveelste topic)



23-01-2010, 12:11
Veel meiden beweren dat er bij hen si7r is gedaan, waardoor zij nu niet meer kunnen trouwen (vaak wordt dit gedaan door 'boze tantes'of 'vernederde neven' in marokko).

Eergisteren..op tv.....iqraa, arabische islam-zender... was al shayg Ma7mud al Masri te zien. Hem werd gevraagd of dit mogelijk was binnen al si7r. Hij heeft gezegd dat dit absoluut NIET mogelijk is. Niemand kan in de weg van jouw mekteb staan en jouw rizk van je afpakken.

Al si7r kan er wel voor zorgen dat je extra van iemand gaat houden of dat je juist een extra hekel aan iemand krijgt. Maar..

'Ik kan niet trouwen want mijn klootzak-neef heeft s7ur voor mij gedaan..' dit en soortgelijke uitspraken zijn onwaar. Trap er niet in..vraag Allah om de juiste man (of vrouw) en geloof niet te snel in voodoo..s7ur..of wat dan ook..


23-01-2010, 13:35


uhm heb me twijfels heirover..is t niet zo dat t je trouwen kan uitstellen?

23-01-2010, 13:52

Citaat door MRKKN:
Veel meiden beweren dat er bij hen si7r is gedaan, waardoor zij nu niet meer kunnen trouwen (vaak wordt dit gedaan door 'boze tantes'of 'vernederde neven' in marokko).

Eergisteren..op tv.....iqraa, arabische islam-zender... was al shayg Ma7mud al Masri te zien. Hem werd gevraagd of dit mogelijk was binnen al si7r. Hij heeft gezegd dat dit absoluut NIET mogelijk is. Niemand kan in de weg van jouw mekteb staan en jouw rizk van je afpakken.

Al si7r kan er wel voor zorgen dat je extra van iemand gaat houden of dat je juist een extra hekel aan iemand krijgt. Maar..

'Ik kan niet trouwen want mijn klootzak-neef heeft s7ur voor mij gedaan..' dit en soortgelijke uitspraken zijn onwaar. Trap er niet in..vraag Allah om de juiste man (of vrouw) en geloof niet te snel in voodoo..s7ur..of wat dan ook..




ze kunnen er voor zorgen dat je hekel aan mannen zal hebben!!

dus je zal niet willen trouwen

23-01-2010, 13:54

Citaat door tarifecht:
ze kunnen er voor zorgen dat je hekel aan mannen zal hebben!!

dus je zal niet willen trouwen



Ja precies, dat iedere keer als een jongeman je hand komt vragen, je ineens een grote afkeer voor hem hebt en abslouut niet wil trouwen.

Allah ou a3lem.

23-01-2010, 13:56



Citaat door Gewoontjess:
Ja precies, dat iedere keer als een jongeman je hand komt vragen, je ineens een grote afkeer voor hem hebt en abslouut niet wil trouwen.

Allah ou a3lem.



zo is het!!
moge allah zulke mensen die zich met "si7h enzo" bezig houden straffen voor hun laffe daden!!

23-01-2010, 18:09

Citaat door MRKKN:
Veel meiden beweren dat er bij hen si7r is gedaan, waardoor zij nu niet meer kunnen trouwen (vaak wordt dit gedaan door 'boze tantes'of 'vernederde neven' in marokko).

Eergisteren..op tv.....iqraa, arabische islam-zender... was al shayg Ma7mud al Masri te zien. Hem werd gevraagd of dit mogelijk was binnen al si7r. Hij heeft gezegd dat dit absoluut NIET mogelijk is. Niemand kan in de weg van jouw mekteb staan en jouw rizk van je afpakken.

Al si7r kan er wel voor zorgen dat je extra van iemand gaat houden of dat je juist een extra hekel aan iemand krijgt. Maar..

'Ik kan niet trouwen want mijn klootzak-neef heeft s7ur voor mij gedaan..' dit en soortgelijke uitspraken zijn onwaar. Trap er niet in..vraag Allah om de juiste man (of vrouw) en geloof niet te snel in voodoo..s7ur..of wat dan ook..




Weet je dat heel zeker dat hij dat zei?

23-01-2010, 18:59

Citaat door Gewoontjess:
Ja precies, dat iedere keer als een jongeman je hand komt vragen, je ineens een grote afkeer voor hem hebt en abslouut niet wil trouwen.

Allah ou a3lem.



Nee natuurlijk niet!! Anders had hij dat wel gezegd...jullie draaien t om.

Kijk als de jongen jouw mektab is, hij is jouw rizk...dan kan geen s7ur hem tegenhouden. De imaam legde uit...si7r kan wat voor jou is klaargelegd door Allah niet in de weg staan...punt.

Een getrouwd stelletje zou wel afkeer van elkaar kunnen krijgen of meer van elkaar houden dmv si7r, maar dat t ECHT jouw 'pakketje' in de weg staat...dat is onmogelijk.

23-01-2010, 19:03
nou jongens..Allah oe a3lam.

N dame belde met de vraag of si7r ervoor kon zorgen dat ze haar echtgenoot misliep..daar kwam de reactie op.

Misschien is de aflevering nog na te zien op iqraa.com.
Allah oe a3lam...moge Allah ieder het beste schenken

23-01-2010, 19:34

Citaat door MRKKN:
Veel meiden beweren dat er bij hen si7r is gedaan, waardoor zij nu niet meer kunnen trouwen (vaak wordt dit gedaan door 'boze tantes'of 'vernederde neven' in marokko).

Eergisteren..op tv.....iqraa, arabische islam-zender... was al shayg Ma7mud al Masri te zien. Hem werd gevraagd of dit mogelijk was binnen al si7r. Hij heeft gezegd dat dit absoluut NIET mogelijk is. Niemand kan in de weg van jouw mekteb staan en jouw rizk van je afpakken.

Al si7r kan er wel voor zorgen dat je extra van iemand gaat houden of dat je juist een extra hekel aan iemand krijgt. Maar..

'Ik kan niet trouwen want mijn klootzak-neef heeft s7ur voor mij gedaan..' dit en soortgelijke uitspraken zijn onwaar. Trap er niet in..vraag Allah om de juiste man (of vrouw) en geloof niet te snel in voodoo..s7ur..of wat dan ook..


Er zit wel wat waarheid in, pas geleden dacht ik er ook aan, ik ga het zeker uitzoeken hoe het precies zit
maar mss weet je dit ook, stel het meisje gaat dan eindelijk bijna trouwen, maar ineens haat ze die man, kan er sprake zijn dat er toch shor is gedaan om hem te haten, waardoor er geen sprake van trouwen meer is..