Bekijk volle/desktop versie : Realiteit!Pijnlijk!



22-01-2010, 23:17
Heb men vorige topic verwijderd wegens vervuiling ervan.
Hier begin ik wel opnieuw... Graag julie mening.



Ik werd met de neus op de feiten gedrukt...Heb gisteren iets te horen gekregen dat mij werkelijk heeft geraakt,kon mijn emoties niet meer onder controle houden door de openhartigheid van deze man...Ene Bart(22jaar) is gisteren bij ons op school komen spreken.Hij vertelde zijn levensverhaal vanaf het begin.Hij is als klein kind in aanraking gekomen met kanker,het heeft een tijdje geduurd vooraleer hij uiteindelijk genezen was.Jammer gng,is hij hervallen, heeft hij nu overal tumoren in zijn lichamen .En het maximum aantal chemotherapien heeft hij al bereikt...Er is bij hem vastgesteld dat hij terminaal ziek is.Hij heeft maar enkele maanden te leven.En dus vertelde hij hoe hij zelf daarop heeft gereageerd en zijn omgeving.Hij is zeer positief en oprecht.En vertelde zijn ervaringen met plezier...Hij slaapt naarmate de tijd steeds meer en meer totdat hij stilletjes aan zal uitdoven en niet meer wakker zal worden.Zijn enigste wens is om iets te betekenen voor de mensen,hij wil namelijk een boodschap achterlaten...We moeten het beste maken van wat we hebben en ons niet druk maken om de meest onnuttige zaken.Het zit allemaal dieper,het is aan ons om het positieve naar boven te halen,en ons meer te verdiepen in ons geloof.Wij hebben de kans nog om die dingen in praktijk te brengen.

Voor diegenen met facebook-----> Wordt lid van "Bart's weg"


Gair inscha'allah

22-01-2010, 23:17


Bart.. ik hoop dat hij moslim word voordat hij sterft..

22-01-2010, 23:20

Citaat door Amina88:
Bart.. ik hoop dat hij moslim word voordat hij sterft..
Inscha'allah

Citaat door friss24:
succes

Tnx