Bekijk volle/desktop versie : Kado voor schoonouders



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

22-01-2010, 21:45
Salaam dames,

Als bruid is het een gewoonte om kado;s voor je nieuwe familie te kopen.. ik vroeg me af wat hebben jullie je schoonouders kado gedaan of hebben jullie nog leuke ideeen?


22-01-2010, 21:48


Salaam alaikom,

gefeliciteerd dat je gaat trouwen moge Allah swt jullie huuwlijk zegenen.
ik heb voor mijn schoonvader zalabe gekocht en voor mijn schoonmoeder heb ik een jas laten naaien voor mijn schoonzussen heb ik iedereen een hoofddoek gegeven ik heb 9 schoonzussen dus ja
hoofddoek leuk inpakken met doorzichtig papier en een leuke lint
ze waren er allemaal blij mee
voor mijn schoonbroers had ik niets gekocht is ook niet nodig

22-01-2010, 21:53

Citaat door Fatiha23:
Salaam alaikom,

gefeliciteerd dat je gaat trouwen moge Allah swt jullie huuwlijk zegenen.
ik heb voor mijn schoonvader zalabe gekocht en voor mijn schoonmoeder heb ik een jas laten naaien voor mijn schoonzussen heb ik iedereen een hoofddoek gegeven ik heb 9 schoonzussen dus ja
hoofddoek leuk inpakken met doorzichtig papier en een leuke lint
ze waren er allemaal blij mee
voor mijn schoonbroers had ik niets gekocht is ook niet nodig


Thankss insa allahh!! thanks voor je reactiee 9 schoonzussen is wel erg veel haha

22-01-2010, 21:59

Citaat door Nizel:
Thankss insa allahh!! thanks voor je reactiee 9 schoonzussen is wel erg veel haha



ja inderdaad ja hahah maja je moet wat he

22-01-2010, 21:59


up wil ik ook wel weten

22-01-2010, 22:00
en als ze nou in marokko wonen je schoonouders wat geef je ze dan

22-01-2010, 22:01

Citaat door vrouw1983:
en als ze nou in marokko wonen je schoonouders wat geef je ze dan


ook zoiets hahaha het blijven marokkanen toch of zenou hier of daar wonen

22-01-2010, 22:04

Citaat door vrouw1983:
en als ze nou in marokko wonen je schoonouders wat geef je ze dan


ja ooit zal je ze toch gaan zien als het goed is haha
dan zou ik gewoon een kado kopen

22-01-2010, 22:05
allo meid, allah ie kemmel bi gheer meid, ik heb het net allemaal achter de rug hahah oeff..
ik had voor me schoonzussen een verzorgingspakketje gemaakt.. en voor me schoonmoeder had ik een grote schaal met een witte djellaba 4 grote handoeken, washandjes, pyama,zakdoeken ,zeepjes, parfum alles waar ze iets aan heeft.. het was een grote sinia nou ze wist niet wat ze zag.. ik heb het mooi ingepakt met doorzichtige follie en allemaal sliertjes.. hahaha ze komt uit marokko ze wist niet wat ze zag.. nou ze heeft heel de avond me handje vast gehouden en kusjes gegeven.. dat ik haar een mooi cadootje gegeven had..

22-01-2010, 22:09

Citaat door fatoha:
allo meid, allah ie kemmel bi gheer meid, ik heb het net allemaal achter de rug hahah oeff..
ik had voor me schoonzussen een verzorgingspakketje gemaakt.. en voor me schoonmoeder had ik een grote schaal met een witte djellaba 4 grote handoeken, washandjes, pyama,zakdoeken ,zeepjes, parfum alles waar ze iets aan heeft.. het was een grote sinia nou ze wist niet wat ze zag.. ik heb het mooi ingepakt met doorzichtige follie en allemaal sliertjes.. hahaha ze komt uit marokko ze wist niet wat ze zag.. nou ze heeft heel de avond me handje vast gehouden en kusjes gegeven.. dat ik haar een mooi cadootje gegeven had..



ja dat is ook een mooi cado
mijnn schoonmoeder is wat op leeftijd en tig keren naar Mekka geweest
dus zo doende heb ik een witte jas voor haar laten naaien
maar dit is ook een hele mooie tippie

22-01-2010, 22:11
Voor mijn schoonmoeder and mama een prachtige witte takshita die ze beide zullen dragen op m'n bruiloft Incha' Allah.
Heb al meerdere dingen gekocht voor m'n schoonmoeder.
Voor m'n schoonzusjes ben ik nog niet uit, wordt heel erg verwend door mijn schoonfamilie .

22-01-2010, 23:21

Citaat door Fatiha23:
ja inderdaad ja hahah maja je moet wat he

haha ja dromm

22-01-2010, 23:22



Citaat door noraina18:
up wil ik ook wel weten




22-01-2010, 23:25

Citaat door fatoha:
allo meid, allah ie kemmel bi gheer meid, ik heb het net allemaal achter de rug hahah oeff..
ik had voor me schoonzussen een verzorgingspakketje gemaakt.. en voor me schoonmoeder had ik een grote schaal met een witte djellaba 4 grote handoeken, washandjes, pyama,zakdoeken ,zeepjes, parfum alles waar ze iets aan heeft.. het was een grote sinia nou ze wist niet wat ze zag.. ik heb het mooi ingepakt met doorzichtige follie en allemaal sliertjes.. hahaha ze komt uit marokko ze wist niet wat ze zag.. nou ze heeft heel de avond me handje vast gehouden en kusjes gegeven.. dat ik haar een mooi cadootje gegeven had..


Is wel leuk idee indd thankss en je schoonpa??
Hoe is het om getrouwd te zijn?


22-01-2010, 23:29
Schoonvader: Jellaba wat hij op me bruiloft mag aandoen, belra, sokken, parfumflesje Hugo Boss bloesje en petje. en Sbeh kralenketting.

Schoonmoeder: Kaftan voor bij de henna hoofddoek, kralenketting sbeh en parfumflesje Diamonds

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13