Bekijk volle/desktop versie : Wat heb je liever voor het trouwen:



Pagina's : [1] 2

22-01-2010, 18:15
Heb je liever een sexrelatie zonder hoofdpijn of wil je toch liever een liefdesrelatie? En deze twee situaties zijn niet met je toekomstige!!!


Ben benieuwd

22-01-2010, 18:18


alleen xxxxxx

22-01-2010, 18:19
Liefde gaat toch bijna altijd kapot voordat je kan trouwen.

22-01-2010, 18:19
wat een drollen of deze site

22-01-2010, 18:20


Geen sex, want heb respect voor mijn lichaam die allah swt mij geschonken heeft.

Geen Liefde, zal dan altijd nog wel een plekje voor hem in mijn hart zijn en wil mijn hart 100% aan me toekomstige geven.

22-01-2010, 18:20
Geen van beide allebei hoofdpijn en rotzooi

22-01-2010, 18:20

Citaat door Duifje__:
Geen sex, want heb respect voor mijn lichaam die allah swt mij geschonken heeft.

Geen Liefde, zal dan altijd nog wel een plekje voor hem in mijn hart zijn en wil mijn hart 100% aan me toekomstige geven.



Ik hoop dat ik tegen de tijd dat ik wil trouwen inshallah iemand als jou ontmoet

22-01-2010, 18:21

Citaat door _Me_:
Ik hoop dat ik tegen de tijd dat ik wil trouwen inshallah iemand als jou ontmoet

Insh'Allah

22-01-2010, 18:23
Geen van beide
Als je weet dat het een zinloze relatie is waarom nog verder gaan?
En een sex relatie no way,kan je net zo goed achter de ramen staan.

22-01-2010, 18:24

Citaat door BetoverendeRoos:
Geen van beide
Als je weet dat het een zinloze relatie is waarom nog verder gaan?
En een sex relatie no way,kan je net zo goed achter de raam staan.



achter de ramen is nog erger dan sex alleen. Als je er geld voor vraagt dan ben je een ........ en als je het uit verleiding doet is het wat anders
tenminste dat vind ik

22-01-2010, 18:27

Citaat door _Me_:
achter de ramen is nog erger dan sex alleen. Als je er geld voor vraagt dan ben je een ........ en als je het uit verleiding doet is het wat anders
tenminste dat vind ik


Daar heb je opzich wel gelijk in , maar het is meer dat een man geen verschil daartussen ziet, ontmaagd? een ..xx ,
En het is ook zeer tegen de regels dus opzich is er ook niet zoveel verschil
Vind ik.

22-01-2010, 18:30

Citaat door Duifje__:
Daar heb je opzich wel gelijk in , maar het is meer dat een man geen verschil daartussen ziet, ontmaagd? een ..xx ,
En het is ook zeer tegen de regels dus opzich is er ook niet zoveel verschil
Vind ik.


nee, tijden zijn veranderd. en denkwijzes ook. Als een vrouw ooit sex heeft gehad is dat 1 ding. Maar als dat vaak is geweest dan zou ik haar niet accepteren. Maarja als zij uit verleiding een fout heeft gemaakt en sex heeft gehad met haar vriend waar ze lang mee was vind ik het een ander verhaal

Maarja het is wel allemaal haram.!!

22-01-2010, 18:35


ik hou liever mijn geloof en eer intact, dus ik pas in beide gevallen.

22-01-2010, 18:35

Citaat door _Me_:
nee, tijden zijn veranderd. en denkwijzes ook. Als een vrouw ooit sex heeft gehad is dat 1 ding. Maar als dat vaak is geweest dan zou ik haar niet accepteren. Maarja als zij uit verleiding een fout heeft gemaakt en sex heeft gehad met haar vriend waar ze lang mee was vind ik het een ander verhaal

Maarja het is wel allemaal haram.!!


Nee, maar luister.
Ze heeft zich niet kunnen inhouden , dus haar verleiding kon ze niet weerstaan. dat zegt al 1 ding over haar.
En ik neem aan, dan ondanks de denkwijzes zijn verandert iedereen nog wel een goed meisje wil hebben?
En ik neem niet aan dat iemand die zoizo een vriend heeft gehad, en ook nog haar verleiding niet kon weerstaan een goed meisje is.
Puberteit is er, iedreeen doet wel verkeerde dingen. Maar men moet zijn grenzen kennen.

22-01-2010, 18:41
Als ik een jongen was, zou ik alleen zo n meid accepteren als ik merk dat ze er zeer veel spijt van heeft , en ook bezig is met vergevenis vragen, en dat ik ook zie dat ze ervan geleerd heeft, en niet dat ze spijt heeft herhaalt en dan weer vergevenis vraagt, zo gaat dat niet

Pagina's : [1] 2