Bekijk volle/desktop versie : Ik heb maar 75 euro ontvangen van Ib groep i.p.v 375 euro!



Pagina's : [1] 2

22-01-2010, 17:03
En ik moet ook andere zorgen en lasten betalen, hebben ze die geld vast weer aan giro 555 gestort. en aan de studenten denken ze niet aan gieruge mensen ook!

22-01-2010, 17:41


Maak je geen zorgen, als de fout aan hun ligt, maken ze het gauw goed!

22-01-2010, 20:55

Citaat door Samira222:
Maak je geen zorgen, als de fout aan hun ligt, maken ze het gauw goed!


Denk je dat ik die geld terug ontvangt? Me zus zei dat ze het ook niet ontvangen heeft. Volgens mijn moeten we beide een Aanvullende beurs formulier invullen, de inkomen van me ouders! maar dat ging normaal altijd automatich ineens is dit bij mijn voorgekomen!

22-01-2010, 20:56
okee waarom krijg jij zoveel?

22-01-2010, 20:59



Citaat door Menselijk:
okee waarom krijg jij zoveel?


omdat ik Onmenselijk bent, en jij Menselijk!

22-01-2010, 20:59

Citaat door 112233moh:
Denk je dat ik die geld terug ontvangt? Me zus zei dat ze het ook niet ontvangen heeft. Volgens mijn moeten we beide een Aanvullende beurs formulier invullen, de inkomen van me ouders! maar dat ging normaal altijd automatich ineens is dit bij mijn voorgekomen!



even wachten: ik dacht dat je zei dat je minder had ontvangen dan het normale bedrag dat je kreeg.
volgens wie(zie dikgedrukte)?
heb je een brief ontvangen of zo?

22-01-2010, 21:02
Ja ik ook , En ik heb ze gebeld. En ik moet een IB60 van mijn moeder aanvragen bij de belasting. Ze hebben het zelf al aangevraagd maar hebben nog niks binnen.

22-01-2010, 21:03
Dus maak je niet druk , Je krijgt alles netjes terug

22-01-2010, 21:25
je krijgt het volgende maand als ze je ouders inkomen hebben berekend er gewoon bij, bel ze maandag op

22-01-2010, 21:26

Citaat door Samira222:
even wachten: ik dacht dat je zei dat je minder had ontvangen dan het normale bedrag dat je kreeg.
volgens wie(zie dikgedrukte)?
heb je een brief ontvangen of zo?



Ik heb ook minder ontvangen, maar laat maar. ik weet genoeg, bedankt voor je reactie meid!



Citaat door krullebol_1:
Dus maak je niet druk , Je krijgt alles netjes terug


Oh gelukkig maar! maar ik hoor van vele die niets ontvangen hebben

22-01-2010, 21:29

Citaat door 112233moh:
Ik heb ook minder ontvangen, maar laat maar. ik weet genoeg, bedankt voor je reactie meid!




Oh gelukkig maar! maar ik hoor van vele die niets ontvangen hebben


Ik heb vandaag niks ontvangen en met mij nog vele anderen. Misschien dat het te maken heeft dat ze dingen veranderd hebben hun naam enzo en vandaar deze chaos. Als het er maandag niet is dan moet ik ze ook maar even gaan lastigvallen

22-01-2010, 21:31

Citaat door Opzoek-meid:
Ik heb vandaag niks ontvangen en met mij nog vele anderen. Misschien dat het te maken heeft dat ze dingen veranderd hebben hun naam enzo en vandaar deze chaos. Als het er maandag niet is dan moet ik ze ook maar even gaan lastigvallen


Ja moet je echt doen! ga ik ook doen. wij hebben recht op dat geld punt uit!

22-01-2010, 21:34



Citaat door 112233moh:
Ja moet je echt doen! ga ik ook doen. wij hebben recht op dat geld punt uit!


Ja idd, als wij te laat zouden zijn met betalingen dan krijg je ze gelijk aan je broek maar omgekeerd zijn ze echt lui om hun werk goed te doen

24-01-2010, 20:00
dat was bij mij ook zo
maar je moet de inkomsten van je ouders aan ze geven dan krijg je weer de normale bedrag terug
als je wacht tot zij het gaan doen kun je lang wachten


trouwens je krijgt van dit maand weer terug zodra ze het hebben berekend dus don't worry

24-01-2010, 20:54
Hebben jullie studiegeld al binnen? Kreeg een mail dat ze het de 22ste zouden storten heb niks gehad afgelopen vrijdag.

Pagina's : [1] 2