Bekijk volle/desktop versie : Wilde achtervolging op de A6



22-01-2010, 01:59
BRON:http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/article/detail/458287/2010/01/21/Wilde-achtervolging-van-carjackers.dhtml

Na een wilde achtervolging van Lelystad naar Amsterdam heeft de politie donderdagavond één persoon aangehouden. Naar een tweede verdachte wordt nog gezocht. De achtervolging ontstond na een gewapende beroving van een auto in Lelystad. De twee carjackers vluchtten daarna via de A6 richting Amsterdam. Dat heeft de politie donderdagavond bekendgemaakt.

Twee gemaskerde mannen trokken onder bedreiging van een mes een vrouw uit haar auto. Dat gebeurde bij een fastfoodrestaurant in Lelystad. De politie kreeg de Audi bij Almere in het vizier en zette de achtervolging in, waarbij de snelheid tot boven de 190 km per uur opliep. Vlakbij het Amsterdamse station Sloterdijk lieten de mannen de auto achter en probeerden via het spoor de agenten af te schudden. Nadat de NS het treinverkeer had stilgelegd, rekende de politie al snel één van de mannen in. De hele actie duurde nauwelijks een half uur.

©het zal je maar gebeuren

22-01-2010, 02:19



Citaat door MarocTelegraaf:
bron????


Wattt watt!!!wil je zeggen dat ik die de gevluchte persoon ben

22-01-2010, 12:23

Citaat door Mission007:
Wattt watt!!!wil je zeggen dat ik die de gevluchte persoon ben


ha-ha

Vooral dat: het zal je maar gebeuren was grappig.. niet!

Zoiets gebeurt je niet zomaar. Zoiets doms laat je gebeuren. En je hebt dan wel een lekkere straf te pakken van paar jaartjes+ flinke boete, dat zal je maar gebeuren!

22-01-2010, 15:33

Citaat door fatimamarocgirl:
ha-ha

Vooral dat: het zal je maar gebeuren was grappig.. niet!

Zoiets gebeurt je niet zomaar. Zoiets doms laat je gebeuren. En je hebt dan wel een lekkere straf te pakken van paar jaartjes+ flinke boete, dat zal je maar gebeuren!



WEr Nar TUUUUUt


Tuuuurlijk niet als je gevlucht bent!!

22-01-2010, 15:41


rennen tot je benen dr afvallen

22-01-2010, 15:42
Ik las te snel. Ik dacht dat er: Wilders achtervolging op de a6 stond.

hahahah

22-01-2010, 15:45

Citaat door Mister--H:
Ik las te snel. Ik dacht dat er: Wilders achtervolging op de a6 stond.

hahahah

HAHAHA

Zou best kunnen als je 't zo bekijkt.

22-01-2010, 15:59
Geert Wilders moet gedwongen een Noord Koreaans paspoort krijgen !!!!!

Wie stemt voor, meeste stemmen gelden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22-01-2010, 16:02

Citaat door Mister--H:
Geert Wilders moet gedwongen een Noord Koreaans paspoort krijgen !!!!!

Wie stemt voor, meeste stemmen gelden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wilders: 1.90m+ blond haar.
Koreanen:1.60m- Zwart haar.


Ik stem voor.