Bekijk volle/desktop versie : Het leven Op een berg in ErkemPoe Later Na El Garish!! (GEkVErhaal)



Pagina's : [1] 2 3

23-06-2004, 14:59


Salaam oe3alaikoem beste lezers..
Ewa Zoals Jullie Dnek Zometeen gaan lezen..
Is gewoon waar ik zin in had effe een ander Soort verhaal
GEK, GrappIg, En Noem Maar Op HopeLijk dat Jullie
Het leuk gaan Vinden

Hier alvast een StuKkie

LEES ZE!!!

Thallaaa





Er was eens een overbehaard meisje ver in het bos, hoog in de bergen van erkempoe
genaamd Timoesch.



Timoesch was een hele lieve rustige moegroer meid, maar had weinig vrienden de mensen dachten dat ze gestoord was.
Ze eiste een man die veel gemeen met haar had en haar na el garish kon brengen, ze denkt dat het leven daar in el garish veel beter was dan waar ze nu is.
Er was niemand die aan haar eisen kon stellen of wilde stellen.
Timoesch had gelukkig één goeie beste vriendin die haar accepteerte zoals ze was, Timoesch noemde haar m'n Bosmaatjuh ze heette Leila.
Leila was vaak bij Timoesch terwijl ze veel moest reizen vanuit haar stadtje NADOR.
Ze moest elke keer op de step die lange weg en hoge berg afleggen voor zo'n kind, maar dat kon Leila niets schelen
ze gaf veel om timoesch en wilde graag voor haar klaar staan.
Leila hielp vaak met timoesch op het platteland, de pa van timoesch kon het niet alleen af hij had het te druk met de schapen.



Altijd als ze klaar op het platteland waren, had de moeder van timoesch van die lekkere GRingo's en msemen met tament klaar op tafel staan.
Na het eten kreeg Timoesch vaak een grote maaibeurt van Leila, Leila deed het wel bijna om de dag voor haar, maar deed het super graag omdat er dan altijd na het maaien weer een pracht van meid voor d'r staat.
Jammer dat de anderen het nooit kunnen zien, dan zullen ze Timoesch vast heel anders behandelen en veel mannen zullen om d'r hand dan komen vragen.
Maar die droom konden ze wel vergeten tenzij er een wonder moet komen.
Leila dacht vaak aan dat er toch iets anders moet zijn voor al die haar groei alleen ze wist niet wat


TOET GAUW WEER BIJ HET VOLGENDE STOEKKIE


23-06-2004, 15:33


whaha die lijkt me egt een leuk verhaal goed begin meid ga verder

23-06-2004, 15:35

Citaat:
Origineel gepost door hasna_the_best
whaha die lijkt me egt een leuk verhaal goed begin meid ga verder
Ahha..Thnx
K ben al BEzig..


23-06-2004, 15:38
Hier Nog een Stukkie

Op een Dag zaten Timoesch en Leila lekker in het zon aan het praten totdat opeens Timoesch in tranen
schoot met de woorden
Leila wat moet ik nu..? k wil graag een ander leven, ik wil gelukkig leven met een man alleen waar vind ik die?
Niemand die me wilt
Leila wist niet wat ze moest zeggen, en begon opeens te vertellen over een broer die ze had en nooit had vertelt aan Timoesch en die ze misschien kon regelen, want Leila wist diep van binnen dat ze heel wat gemeen zullen hebben.
Timoesch straalde weer helemaal en zei dat Leila meteen de volgende dag moest komen met koffers suiker en natuurlijk met haar broer.
Leila waarschuwde haar al dat die broer niet egt bepaald een knappert was.

Timoesch:
Me3lisch a oetscma Inoe alles is goed als ik maar met die iemand gelukkig kan leven
elhoub mee kan delen, en die de zelfde gedachtens heeft als mij.
ook een droom om ooit inscha'allah een keer naar elgarish te kunnen gaan.




23-06-2004, 17:40


wuhahahah lijkt me een leuke verhaal
ga snel verder

xxx chebba

23-06-2004, 17:44
Echt een leuk begin en zeker met die plaatjes toen je begon dat was echt apart en leuk,ik hoop dat je snel verder gaat.

Groetjes Salma

23-06-2004, 17:45
P.S: Hoe oud is Timoesch?(in het verhaal.)

Alvast dank je wel als ik antwoord krijg.

:zwaao:

23-06-2004, 18:52
Whhaha BEdankt Dames..Is Natuurlijk ook de bedoeling dat het leuk wordt en blijft


EN miss_salma Timoesch is 18 en leila 19
En geen dank (K)





23-06-2004, 19:04
Hier Voor Tha LaDies


Timoesch:
Me3lisch a oetscma Inoe alles is goed als ik maar met die iemand gelukkig kan leven
elhoub mee kan delen, en die de zelfde gedachtens heeft als mij.
ook een droom om ooit inscha'allah een keer naar elgarish te kunnen gaan.

Leila was er heel blij mee zo'n antwoord terug te hebben gekregen en vooral ook blij met
Dat Timoesch haar schoonzusje wordt.
leila nam afscheid van Timoesch en pakte haar step en reed terug richting Nador
thuis aangekomen vertelde ze het nieuws aan haar broer



Leila:
3elel a 3elel Kom na boven a woegroer uit die kelder ik heb nieuws voor je??

3elel is altijd op z'n plek thuis of meestal in z'n kelder daar verbergt ie zich zelf
Hij durft zich niet te vertonen hij schaamde voor zichzelf omdat ie wist als ie buiten op straat zou lopen mensen
hem lelijk nakeken en de meiden ver van hem uit de buurt liepen

3elel:
Jah Leila wat is er?
Leila:
Nou 3elel je weet tog ik ben altijd bij m'n beste vriendin Timoesch?
3elel:
Humm jah die daar in erkempoe woont?
Leila:
Jah inderdaad die, Nou zij wilt graag trouwen alleen mensen willen haar ook niet
Wat ze niet weten is dat ze prachtig is aan de binnenkant en aan de buitenkant, alleen je ziet het niet zo
ze is een beetjuh behaard:$
En ik heb haar dus voorgesteld dat jij misschien met haar wilt trouwen.
3elel:
Oohjah I Ikk Ikke..? weet je het zeker, jah tuurlijk heel graag.
Wanneer?
Leila:
Ewa Mlih dat is dan geregeld, morgen gaan we, dus jallah ga alvast je voorbereiden vraag ma om hulp je luizen lopen gewoon bekant over je gezicht en Oohjah vergeet je step niet te maken
3elel:
Oohjah zekers tuurlijk k ga meteen, bedankt lieve Zus je hebt nu licht in m'n leven gebracht.






23-06-2004, 19:37
hahaha wollah echt grappig verhaall...
nou meid je hebt er weer een gekke fan er bij ga snel verder..

23-06-2004, 20:38

Citaat:
Origineel gepost door sarahsarahsarah
hahaha wollah echt grappig verhaall...
nou meid je hebt er weer een gekke fan er bij ga snel verder..
Whahha..Thnx gekkert

EWa EnJoy Tha GekkenClUb..


23-06-2004, 20:56
hahahA
meid echt een leuk verhaal, ga snel verder!

dikke XxXx

23-06-2004, 21:22


Ahha U 2 Thnx..(K) K ga zeker verder ga hem zo plaatsen..XXX

23-06-2004, 21:32
OKeyzz Hier is Tieeeeeeeee


3elel was heel blij.
Hij kon niet wachten tot de volgende ochtend.
3elel zelf is nooit egt in aanraking gekomen met dames of meiden, de enigen waren dan wel z'n zusje en z'n moeder.
Dus hij was al helemaal benieuwd na deze behaarde schoonheid.

Volgende ochtend Waren Leila en 3elel al klaar, en stapten op hun step en reden richting het huis van timoesch
Na 2 uur steppen op die Hoge berg plus nog met volle koffers suiker kwamen ze uiteindelijk aan.
Ze parkeerden de steppen bij een Struik tahendescht en liepen richting de deur en belden aan.
Het duurde best een min a 5 10 voordat de deur geopent werd.
hehehe uiteindelijk deed Timoesch de deur open meskiena ze had zich verslapen.
En dus zoals het eruit ziet met die Boesch Boesch Haren had zij zich niet kunnen klaar maken.
Intussen tijd was 3elel al van de wereld, hij wist niet wat tie zag
"wat een schoonheid" voordat ie het wist hing z'n mond open en lehsen3awh vliegen dat er uit kwamen meskien een nest had hij daar binnen.

Leila:
Ja3oek Jeah Aboras begint goed hoor, meteen bij je eerste Date.
Had je niet effe je Tanden kunnen poesten of je mond kunnen reinigen met shie Bleek Ofzo???
3elel:
Tazai jeh Jah K had geen tijd.

Timoesch Was meskiena ook effe van de wereld.
Ze vond 3elel geweldig, ze was vooral onder de indruk van de vliegen die uit z'n mond kwamen.


Maar SkattieS Ik ga nU maar weer ervandoor..
Ga morgen weer Verder





23-06-2004, 21:35
hahahaahahahahahahahaha had je mond kunne spoelen met sie bleekkhaahaha ewa meid dan zie ik je morgen wel weer InsaALLAH

Pagina's : [1] 2 3