Bekijk volle/desktop versie : Vraag over verf



22-01-2010, 00:34
Ladies,

Ik heb de babykamer laten verven, de kleur gaat naar de donkere kant. Ik heb het idee dat de muren niet goed geverfd zijn, er zijn wat donkere en lichte plekken. Komt dit misschien omdat het nog niet goed gedroogd is of is er iets niet goed gegaan tijdens het verven. Wat gebeurd er als ik nog een laagje overheen laat verven?



22-01-2010, 00:38



Citaat door oegt_salaam:
Nee dan is de kwaliteit van verf gewoon niet goed. Een dubbele laag geven, dan is je probleem inshalah opgelost.


Serieus, de verf is van histor en heeft mij 140 euro gekost

22-01-2010, 00:47

Citaat door oegt_salaam:
Ja dat meen ik serieus en veel centjes zegt niets hoor. Ik had zelfde probleem, want wij waren bezig met het verfen van ons huisje. En wij hadden wit als onderlaag. Maar toch kwam het soms terug naar boven, zoals jij zegt dat je dan lichte en donkere plekken hebt.
We hebben gewoon een 2e laag gegeven en het ziet er nu hamdoelilah echt prachtig uit.

Watvoor onderkleur had je? En wat is de bovenkleur?


Wij hadden ook een witte onderlaag, er is een voorstrijkbehandeling gedaan en toen structuurverf (wit) en nu dan de kleur groenmetallic (de kleur is prachtig) maar die plekken...we wacten tot morgen, als er geen verandering is dan maar weer paar liter verf kopen.

Werd de kleur bij jou trouwens nie donkerder doordat je het een extra laag gaf?

22-01-2010, 01:23
Volgens mij als het echt goed droog word is het en een stuk lichter en egaler.