Bekijk volle/desktop versie : Thermen Holiday



Pagina's : [1] 2 3

21-01-2010, 21:02
Wie gaat er ook wel eens naar Thermen Holdiday? Het is daar gwn te lekker. Sauna, lolly, dutje doen, zwemmen en massage stoel. Ik kan niet wachten tot 2 februari

21-01-2010, 21:32



Citaat door Bloempje20:
Wie gaat er ook wel eens naar Thermen Holdiday? Het is daar gwn te lekker. Sauna, lolly, dutje doen, zwemmen en massage stoel. Ik kan niet wachten tot 2 februari



Waar is dat? En is het alleen voor vrouwen?

Ik zou er zooooooooooo aan toe zijn!!

21-01-2010, 21:34

Citaat door Olandiaaa:
Waar is dat? En is het alleen voor vrouwen?

Ik zou er zooooooooooo aan toe zijn!!



In Schiedam..Ja ja het is 1 keer in de maand voor alleen vrouwen en dat is de eerste dinsdag van de maand..Jaa dat is gwn echt lekker joh

21-01-2010, 21:36

Citaat door Bloempje20:
In Schiedam..Ja ja het is 1 keer in de maand voor alleen vrouwen en dat is de eerste dinsdag van de maand..Jaa dat is gwn echt lekker joh



Ooh echt? EN ook met badkleding gewoon?

Wilde naar een sauna in de buurt op een vrouwendag, maar ze vertelde me dat er wel mannelijk personeel rond kan lopen Is dat daar ook zo?

21-01-2010, 21:37



Citaat door Olandiaaa:
Ooh echt? EN ook met badkleding gewoon?

Wilde naar een sauna in de buurt op een vrouwendag, maar ze vertelde me dat er wel mannelijk personeel rond kan lopen Is dat daar ook zo?



Ja ja je moet badkleding aan..Nee daar loopt echt geen enkel man rond. Alleen als je naar het restaurant gaat zie je wel mannen majah daar moet je toch je badjas aan enso

21-01-2010, 21:42

Citaat door Bloempje20:
Ja ja je moet badkleding aan..Nee daar loopt echt geen enkel man rond. Alleen als je naar het restaurant gaat zie je wel mannen majah daar moet je toch je badjas aan enso

\ah ok, maar badjas is natuurlijk niet genoeg. Kunnen de mensen in het restaurant wel naar binnen kijken?

21-01-2010, 21:44

Citaat door Olandiaaa:
\ah ok, maar badjas is natuurlijk niet genoeg. Kunnen de mensen in het restaurant wel naar binnen kijken?


jaa maar dan moet je ook niet de restaurant in gaan..k denk dat ze niet letten op de andere want die zijn druk bezig met reserveren. En ja het restaurant zit binnen

21-01-2010, 21:51

Citaat door Bloempje20:
jaa maar dan moet je ook niet de restaurant in gaan..k denk dat ze niet letten op de andere want die zijn druk bezig met reserveren. En ja het restaurant zit binnen


Ooh oke nee maar als ze het kunnen zien (al kijken ze niet) dan ga ik er niet heen. Want dan kunnen ze je alsnog zien oegti..

Is er uberhaupt ergens een verantwoorde spa o.i.d.??

21-01-2010, 21:53

Citaat door Olandiaaa:
Ooh oke nee maar als ze het kunnen zien (al kijken ze niet) dan ga ik er niet heen. Want dan kunnen ze je alsnog zien oegti..

Is er uberhaupt ergens een verantwoorde spa o.i.d.??


Restaurant zit aan 1 kant dus tsja dan kunnen ze je niet echt zien. Wat is spa o.i.d?

21-01-2010, 22:08

Citaat door Bloempje20:
Restaurant zit aan 1 kant dus tsja dan kunnen ze je niet echt zien. Wat is spa o.i.d?


Ja, nja ik zelf zou me daar nooit kunnen ontspannen wetende dat een man mij gemakkelijk zou kunnen zien, astagfurallah..

Spa is hetzeflde als een thermen.. o.i.d. betekend "of iets dergelijks"..

21-01-2010, 23:23
wil er ook een keer graag na toe.

dus het is de eerste dinsdag van de maand?
Van hoelaat tot hoelaat? en het koste toch 20 euro?
om te zwemmen etc.

Ik ga meestal naar die prive zwembad/sauna etc in Antwerpen maar dat is zo ver

21-01-2010, 23:36

Citaat door Leuke_spullen:
wil er ook een keer graag na toe.

dus het is de eerste dinsdag van de maand?
Van hoelaat tot hoelaat? en het koste toch 20 euro?
om te zwemmen etc.

Ik ga meestal naar die prive zwembad/sauna etc in Antwerpen maar dat is zo ver



ja eerste dinsdag van de maand. van 9.00 tot 12.00 avond. Je hebt verschillende arrangementen

21-01-2010, 23:41


Waar in antwerpen heb je prive sauna/zwembad

22-01-2010, 00:27

Citaat door Gangmakers:
Waar in antwerpen heb je prive sauna/zwembad



die heb je daar overal.

zie op http://www.aquatis.be

22-01-2010, 00:41
ben er geweest in schiedam, echt heerlijk. in het restaurant loopt wel mannelijk personeel rond, maar ze kunnen je niet vanuit daar zien.

Pagina's : [1] 2 3