Bekijk volle/desktop versie : - Bruidssieraden voor bij witte jurk? HELP!



21-01-2010, 21:00



Salaam dames,

Voor mijn nicht die volgende week vrijdag haar verlovingsfeest geeft, ben ik op zoek naar bruidssieraden voor bij een witte takshita, dus zonder andere kleuren in de sieraden. Weet je iemand die deze sieraden verhuurt voor een mooi prijsje of heb je ze zelf? Pm me dan of laat even een berichtje achter. Graag met foto's! Ik wil ook niet al te ver ervoor reizen, ik kom uit Rotterdam.


Shoukran!

MrsB.

21-01-2010, 21:02



Citaat door MrsB.:



Salaam dames,

Voor mijn nicht die volgende week vrijdag haar verlovingsfeest geeft, ben ik op zoek naar bruidssieraden voor bij een witte takshita, dus zonder andere kleuren in de sieraden. Weet je iemand die deze sieraden verhuurt voor een mooi prijsje of heb je ze zelf? Pm me dan of laat even een berichtje achter. Graag met foto's! Ik wil ook niet al te ver ervoor reizen, ik kom uit Rotterdam.


Shoukran!

MrsB.

ik heb 2 zilver maar ik ben van antwerpen

21-01-2010, 21:06

Citaat door imaneoujda:
ik heb 2 zilver maar ik ben van antwerpen


Antwerpen is mij een beetje te ver.

21-01-2010, 21:10
hey meid ik verhuur dit setje (met of zonder kroontje) voor 40,-


21-01-2010, 21:18


Een mooie simpele parelketting en pareltjes in je oren staan het mooist bij je bruidsjurk.

21-01-2010, 21:24

Citaat door TheBridalCloset:
Een mooie simpele parelketting en pareltjes in je oren staan het mooist bij je bruidsjurk.


Het is een gebroken witte takshita, dus daarom dacht ik eerder aan zilveren sieraden. Bij een bruidsjurk staan inderdaad pareltjes.

21-01-2010, 21:26

Citaat door MrsB.:



Salaam dames,

Voor mijn nicht die volgende week vrijdag haar verlovingsfeest geeft, ben ik op zoek naar bruidssieraden voor bij een witte takshita, dus zonder andere kleuren in de sieraden. Weet je iemand die deze sieraden verhuurt voor een mooi prijsje of heb je ze zelf? Pm me dan of laat even een berichtje achter. Graag met foto's! Ik wil ook niet al te ver ervoor reizen, ik kom uit Rotterdam.


Shoukran!

MrsB.



ik heb deze te huur, passen prachtig bij een witte taksita