Bekijk volle/desktop versie : Aan alle vrouwen met een marokkaanse uiterlijk



Pagina's : [1] 2

21-01-2010, 19:20
marokkaanse uiterlijk = geprononceerde billen en fraaie gigantische onmetelijke rondingen.

hoe doen jullie dat om tijdens het zwemmen jullie reusachtige achterste onder het water te houden?
dat vraag ik mij af al sinds ik klein was. want toen probeerde ik twee balonnen (aan elkaar vast geplakt) onder het water te houden in een zwembad. zodra ik ze los liet kwamen ze snel boven water staan. het is mij nooit gelukt en begreep nooit waarom het bij marokkaanse billen wel lukt

wetenschappelijk gezien klopt er iets niet.

21-01-2010, 19:28


in een balon zit lucht

en in die dikke marokkaanse billen zit sjahma

21-01-2010, 19:30

Citaat door koekje21:
in een balon zit lucht

en in die dikke marokkaanse billen zit sjahma

Volgens mij zitten hun hersenen in hun achterwerk. Uhu, that's true. Waarom hebben zoveel Marokkaanse vrouwen anderseen huge butt. Een andere logische verklaring is er gewoon niet

21-01-2010, 19:30

Citaat door koekje21:
in een balon zit lucht

en in die dikke marokkaanse billen zit sjahma

hahahahahha..nee gewooon normaal zwemmen

21-01-2010, 19:32


Meskien, hij heeft het zich van jongs af aan al afgevraagd. Hoelang heb je met die vraag gezeten a iefies eneg?

21-01-2010, 19:32
Ik heb daar echt schijt aan. Ik trek gewoon mijn badkpak aan en train mijn marokkaanse billen in het water. Lekker toch. Krijg je een strakke achterwerk van.

21-01-2010, 19:33

Citaat door Bogossa.:
Ik heb daar echt schijt aan. Ik trek gewoon mijn badkpak aan en train mijn marokkaanse billen in het water. Lekker toch. Krijg je een strakke achterwerk van.

Ieuw.

21-01-2010, 19:33

Citaat door Classical:
Volgens mij zitten hun hersenen in hun achterwerk. Uhu, that's true. Waarom hebben zoveel Marokkaanse vrouwen anderseen huge butt. Een andere logische verklaring is er gewoon niet


ik ken genoeg dames met slanke billen hoor

be3da als een marokkaanse vrouw een dikke kont krijgt is het mooi rond


als die hollanders dikke reet krijgen hangt tie tot de enkels

21-01-2010, 19:35

Citaat door koekje21:
ik ken genoeg dames met slanke billen hoor

be3da als een marokkaanse vrouw een dikke kont krijgt is het mooi rond


als die hollanders dikke reet krijgen hangt tie tot de enkels

Take back your words. Sommige Marokkaanse vrouwen hebben inderdaad een mooi figuurtje, nice ass enzo. Maar damn, je hebt er zoveel tussen zitten die gewoon een bijzettafel hebben. Ja, heel mooi is dat hoor. Kun je lekker met je vent in de ochtend ontbijt op bed eten op je achterwerk.

De Nederlandse dames hebben over het algemeen een mooi figuurtje. Mooi lang, slank en zij sporten tenminste.

21-01-2010, 19:36

Citaat door Classical:
Take back your words. Sommige Marokkaanse vrouwen hebben inderdaad een mooi figuurtje, nice ass enzo. Maar damn, je hebt er zoveel tussenzitten die gewoon een bijzettafel hebben. Ja, heel mooi is dat hoor. Kun je lekker met je vent in de ochtend ontbijd op bed eten op je achterwerk.





ok ok

21-01-2010, 19:46
Dikke billen

21-01-2010, 19:50

Citaat door Classical:
Take back your words. Sommige Marokkaanse vrouwen hebben inderdaad een mooi figuurtje, nice ass enzo. Maar damn, je hebt er zoveel tussen zitten die gewoon een bijzettafel hebben. Ja, heel mooi is dat hoor. Kun je lekker met je vent in de ochtend ontbijt op bed eten op je achterwerk.

De Nederlandse dames hebben over het algemeen een mooi figuurtje. Mooi lang, slank en zij sporten tenminste.


Ik zie het.

http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/tempest/1330/Image/dikke%20vrouw%20in%20bikini.jpg

21-01-2010, 19:54






21-01-2010, 19:55

Citaat door l7obl3mar:
Ik zie het.

http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/tempest/1330/Image/dikke%20vrouw%20in%20bikini.jpg


Ik zie het ook!

21-01-2010, 19:57

Citaat door Classical:
Ik zie het ook!


dit valt egt zwaar mee

Pagina's : [1] 2