Bekijk volle/desktop versie : Slaap probleem ...



Pagina's : [1] 2

21-01-2010, 16:53
Meeste mensen kunnen niet slapen , maar ik heb last van overmatig slaperigheid. Ik ben namelijk gisteren in de middag in slaap gevallen rond 17:00 ben toen 18:30 wakker geworden kon namelijk gisteren niet goed concentreren. Ben daarna na 21:30 gaan slapen , werd s'morgens vroeg wakker rond kwart voor 6 , omdat ik 7 uur een afspraak had. Kom ik thuis , val ik weer slaap rond 9 uur s'morgens ben toen weer opgestaan rond half 11. En nu heb ik weer slaap

Is dit normaal ? door slaperigheid kan ik moeilijk dingen onthouden dan vroeger, ik concentreer moeilijk , tijdens gesprekken af en toe op werk wil ik gaan slapen. En ik heb vaker last van hoofd pijn , omdat ik vind dat ik niet goed geslapen heb.

Wie weet wat ik bedoel ?

21-01-2010, 16:54


Deel met mij please. Ik slaap amper. 0200 tot 0600 zijn normale nachten voor mij.

21-01-2010, 16:57

Citaat door SFYE:
Deel met mij please. Ik slaap amper. 0200 tot 0600 zijn normale nachten voor mij.


I like to share , ik ben dit slaap probleem echt zat ik kan me dagelijks niet goed concentreren en heb een slecht geheugen .. dit wil je toch niet hebben ?

21-01-2010, 17:00

Citaat door Zara_Zara:
I like to share , ik ben dit slaap probleem echt zat ik kan me dagelijks niet goed concentreren en heb een slecht geheugen .. dit wil je toch niet hebben ?



Misschien moet je een weekend even niets inplannen en gewoon goed doorslapen. Beetje reguleren en zorgen dat je op zondag moe in slaap valt en maandag rond je reguliere tijd opstaat. Fris en fruitig.

21-01-2010, 17:01


Stop met piekeren.

21-01-2010, 17:01

Citaat door Zara_Zara:
Meeste mensen kunnen niet slapen , maar ik heb last van overmatig slaperigheid. Ik ben namelijk gisteren in de middag in slaap gevallen rond 17:00 ben toen 18:30 wakker geworden kon namelijk gisteren niet goed concentreren. Ben daarna na 21:30 gaan slapen , werd s'morgens vroeg wakker rond kwart voor 6 , omdat ik 7 uur een afspraak had. Kom ik thuis , val ik weer slaap rond 9 uur s'morgens ben toen weer opgestaan rond half 11. En nu heb ik weer slaap

Is dit normaal ? door slaperigheid kan ik moeilijk dingen onthouden dan vroeger, ik concentreer moeilijk , tijdens gesprekken af en toe op werk wil ik gaan slapen. En ik heb vaker last van hoofd pijn , omdat ik vind dat ik niet goed geslapen heb.

Wie weet wat ik bedoel ?


ik weet precies wat je bedoeld.. ik had dat eerst ook!
maar toen ik begon met werken ging het veel beter.. want ik moest standaard om 7 uur opstaan en dan ben ik half 6 thuis.. je krijgt dan ritme.. en je word fitter als je in de ochtend wakker bent..

in het weekend heb ik dat ook weleens.. dan slaap ik dehele dag doorrr... pff niet normaal.dan dnek ik ook dat ik niet goed heb geslapen

21-01-2010, 17:04
Het heeft met je slaapritme te maken, je moet er structuur in aanbrengen.

21-01-2010, 17:05
Go to the doctor..

21-01-2010, 17:06
Ik heb dat plus ik word vaak zomaar wakker midden in mijn slaap.

21-01-2010, 17:07

Citaat door dchar_ino:
niet te veel jonkos roken



Wat een sukkel van jonkos val je juist in slaap

21-01-2010, 17:09

Citaat door SFYE:
Misschien moet je een weekend even niets inplannen en gewoon goed doorslapen. Beetje reguleren en zorgen dat je op zondag moe in slaap valt en maandag rond je reguliere tijd opstaat. Fris en fruitig.


Als ik dat doe , dan blijf ik maar slapen hele middag verlede keer werd ik wakker en ik zag dat het 15:30 was. Niet normaal ... ik kan me zelf gewoon niet tegenhouden om wakker te worden.

21-01-2010, 17:10

Citaat door dchar_ino:
en dat weet je goed



Van me vriendin.. Kdoe niet aan die gore shit

21-01-2010, 17:11



Citaat door Zara_Zara:
Meeste mensen kunnen niet slapen , maar ik heb last van overmatig slaperigheid. Ik ben namelijk gisteren in de middag in slaap gevallen rond 17:00 ben toen 18:30 wakker geworden kon namelijk gisteren niet goed concentreren. Ben daarna na 21:30 gaan slapen , werd s'morgens vroeg wakker rond kwart voor 6 , omdat ik 7 uur een afspraak had. Kom ik thuis , val ik weer slaap rond 9 uur s'morgens ben toen weer opgestaan rond half 11. En nu heb ik weer slaap

Is dit normaal ? door slaperigheid kan ik moeilijk dingen onthouden dan vroeger, ik concentreer moeilijk , tijdens gesprekken af en toe op werk wil ik gaan slapen. En ik heb vaker last van hoofd pijn , omdat ik vind dat ik niet goed geslapen heb.

Wie weet wat ik bedoel ?


je slaapt niet deftig eh... tog maar dokter raadplegen

21-01-2010, 17:11

Citaat door SFYE:
Deel met mij please. Ik slaap amper. 0200 tot 0600 zijn normale nachten voor mij.

, sow wat knap dat je heel de dag actief kunt zijn nou k kan je niet zien, maar gewoon hier op m.nl hahahaha...

21-01-2010, 17:11

Citaat door Nisrin2:
Stop met piekeren.


Mhm je heb gelijk , ...

Pagina's : [1] 2