Bekijk volle/desktop versie : De gelovige man.



Pagina's : [1] 2 3

21-01-2010, 14:59
Mijn man:

Hij staat een uur voor Fadjr op en gaat dan bidden en zikr doen. Hij bidt alle gebeden, ook de Soenah gebeden.

Hij vast bijna iedere dag, maar zeker op maandag en donderdag en de 14e, 15e en 16e van de Islamitische maand, volgens de Soenah.

Hij gaat nooit ergens heen zonder mij, behalve naar zijn werk.

Hij leest iedere dag een heel groot stuk Koran. Hij kijkt nooit TV.

Hij leert de kinderen iedere dag een half uur Koran en/ of Arabisch

Hij zegt dat ik de vrouw van zijn leven ben en noemt me zijn prinses.

Dit is allemaal echt waar.

Maar ik kan er niet mee omgaan. Ik ben zelf helemaal niet zo.

21-01-2010, 15:00


Ik wordt er nerveus van

21-01-2010, 15:05
Dat is toch hartstikke goed dat ie dat doet...

maar ergens heb je een probleem ofzo...

21-01-2010, 15:11
Is ook hartstikke goed.

Alleen ik ben niet zo.

Ik blijf liggen tot Fadjr, ik kijk wel TV, ik vast alleen in de Ramadan.

Ik kan de goede vrouw niet zijn, die bij zo iemand hoort en hem daar in steunt enzo.

21-01-2010, 15:19



Citaat door Rozegeur:
Is ook hartstikke goed.

Alleen ik ben niet zo.

Ik blijf liggen tot Fadjr, ik kijk wel TV, ik vast alleen in de Ramadan.

Ik kan de goede vrouw niet zijn, die bij zo iemand hoort en hem daar in steunt enzo.


Hoezo kan je de goede vrouw niet zijn? In wat voor opzicht dan? Je moet het positief bekijken, je hoeft niet perfect te zijn (ben ik ook niet en niemand niet). Je kan van hem leren. Dat hij je goed behandeld is positief...
Dat hij zijn kinderen bijvoorbeeld onderwijst, is toch goed. Waarschijnlijk heb jij andere dingen waar je goed in bent en dat vult aan. Zeg alhamdullilah meid, echt.

21-01-2010, 15:28
Maschallah!!..

21-01-2010, 15:37

Citaat door Rozegeur:
Mijn man:

Hij staat een uur voor Fadjr op en gaat dan bidden en zikr doen. Hij bidt alle gebeden, ook de Soenah gebeden.
Hij vast bijna iedere dag, maar zeker op maandag en donderdag en de 14e, 15e en 16e van de Islamitische maand, volgens de Soenah. Hij gaat nooit ergens heen zonder mij, behalve naar zijn werk.

Hij leest iedere dag een heel groot stuk Koran. Hij kijkt nooit TV.

Hij leert de kinderen iedere dag een half uur Koran en/ of Arabisch

Hij zegt dat ik de vrouw van zijn leven ben en noemt me zijn prinses.

Dit is allemaal echt waar.

Maar ik kan er niet mee omgaan. Ik ben zelf helemaal niet zo.
De helft van wat jouw man doet, maar toch voel ik me gezegend alhamdoelilah!

21-01-2010, 15:41
Ja maar hij is zo geworden sinds we hele erge problemen hebben gehad en het weer goed kwam.

Vroeger was hij gewoon normaal, tenminste, zoals ik ( voor zover ik normaal ben).

Hij is wel Masjaa Allah inderdaad.

Misschien stom, maar ik voel naast hem zo'n zondaar.

Ik ga niet zo snel.

Hij is ook veel ouder en ik weet niet, net of we nu in verschillende levensfases zitten ofzo. ( 30 + en 55 +)

I am the worst zeurpiet ever I know

21-01-2010, 15:45

Citaat door Rozegeur:
Ja maar hij is zo geworden sinds we hele erge problemen hebben gehad en het weer goed kwam.

Vroeger was hij gewoon normaal, tenminste, zoals ik ( voor zover ik normaal ben).

Hij is wel Masjaa Allah inderdaad.

Misschien stom, maar ik voel naast hem zo'n zondaar.

Ik ga niet zo snel.

Hij is ook veel ouder en ik weet niet, net of we nu in verschillende levensfases zitten ofzo. ( 30 + en 55 +)

I am the worst zeurpiet ever I know



Wat houd jou dan tegen om ook meer jou best te doen?
is toch alleen maar veel beter, het is wel grote stap. maar je zal je dan wel beter bij voelen. leeftijd is geen verschil. iedereen hoe hij is. men moet kijken naar verstand..

komt goed schat

21-01-2010, 16:21
Mischien heeft hij het gewoon nodig voor zich zelf, en geniet hij daar van.
Het probleem is dat jij denkt dat hij hetzelfde van jou verwacht. en dat maakt jou nerveus. Heb je het wel eens aan hem gevraagt of hij dit van jou ook verwacht? Natuurlijk zou hij het beter vinden dat jij het ook zou doen maar dan voor jezelf uiteraard. Echter jij kunt op dit moment nog niet alles, je bent er nog niet aan toe ( vanwege je ziekte)
Je moet niet zo streng zijn voor je zelf, geniet van je zelf en hou van je zelf en leef voor je zelf. Hierdoor zal je liever zijn voor je kinderen en liever zijn voor je man.
iedereen geloofd op zijn manier jij doet het zo, nou wees trots op je zelf dat je ondanks jou ziekte kunt bidden.

21-01-2010, 16:43

Citaat door xXxwolkjexXx:
Mischien heeft hij het gewoon nodig voor zich zelf, en geniet hij daar van.
Het probleem is dat jij denkt dat hij hetzelfde van jou verwacht. en dat maakt jou nerveus. Heb je het wel eens aan hem gevraagt of hij dit van jou ook verwacht? Natuurlijk zou hij het beter vinden dat jij het ook zou doen maar dan voor jezelf uiteraard. Echter jij kunt op dit moment nog niet alles, je bent er nog niet aan toe ( vanwege je ziekte)
Je moet niet zo streng zijn voor je zelf, geniet van je zelf en hou van je zelf en leef voor je zelf. Hierdoor zal je liever zijn voor je kinderen en liever zijn voor je man.
iedereen geloofd op zijn manier jij doet het zo, nou wees trots op je zelf dat je ondanks jou ziekte kunt bidden.


Hij zegt altijd: "Doe maar wat jij wilt, maar als ik insha Allah naar Jennah mag gaan, dan is Jennah voor mij geen Jennah zonder jou".

Tjaaa.

Een droomman, .....I know

En ik ben zelf de heks van de erge opmerkingen.

21-01-2010, 16:44

Citaat door Haniwna:
Wat houd jou dan tegen om ook meer jou best te doen?
is toch alleen maar veel beter, het is wel grote stap. maar je zal je dan wel beter bij voelen. leeftijd is geen verschil. iedereen hoe hij is. men moet kijken naar verstand..

komt goed schat


Heb ik niet .

Verder bedankt voor je advies.

21-01-2010, 16:57


Wauw, ik snap echt niet waarom je klaagt MashaAllah wat een man.. Elke meisje droomt wel van zo een man (ik tenminste wel hihi).. Ik zou zeggen probeer je best een goede vrouw voor hem te zijn, want zo als zulke mannen zijn er zelden!

21-01-2010, 23:04
WAT!! Je hebt de ideale moslimman en dan tog nog zeuren?! voor zo,n man bid ik elke dag dat ik hem mag krijgen,meid ik zou gewoon meedoen met al het goede dat je man doet,dus samen bidden samen vasten enz.En geloof me meid zulke mannen zijn erg zeldzaam en bedank allah swt maar dat hij je zo,n man geeft gegeven.En weg met die influisteringen van de shejtaan dat je niet een goede vrouw kan zijn voor hem ,want zoals allah ook zegt ;de vrome mannen voor de vrome vrouwen,wat nu in jou geval is. X..

22-01-2010, 01:14
Jij weer met je belachelijke topics, schei toch uit met dat onzinnige hekserige gedrag van je, gedraag je eens.

Pagina's : [1] 2 3