Bekijk volle/desktop versie : Onthoofding Kin-Sung Il...



Pagina's : [1] 2

23-06-2004, 11:45
Ik heb er echt geen woorden voor..
Als die mensen denken dat de islam dit tolereert en als die mensen denken dat dit gewoon mag gebeuren als moslims zijnde stap ik vandaag nog van me geloof af..

23-06-2004, 12:26



Citaat:
Origineel gepost door Noena
Ik heb er echt geen woorden voor..
Als die mensen denken dat de islam dit tolereert en als die mensen denken dat dit gewoon mag gebeuren als moslims zijnde stap ik vandaag nog van me geloof af..
de islaam tolereert dit niet, Noena
maar maak 't deze malloten maar wijs

23-06-2004, 12:30
Die moordenaars zijn net zo min moslims als apen dat zijn....

23-06-2004, 12:33

Citaat:
Origineel gepost door babyvanbelisma
Die moordenaars zijn net zo min moslims als apen dat zijn....
Ja zo denken jij en ik erover maar de realiteit blijft dat ieder nederlander die de tv aanzet en dit met beelden en al te zien krijgt er natuurlijk heeel anders over denkt..Now wonder why they hate us..

23-06-2004, 12:43


okee jullie hebben wel gelijk, de islam tolereert dit niet.

onschuldige mensen vermoorden. maar hou rekening ermee dat dit oorlogsgebied is en dat er wel meerdere dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen en dat word niet uitgezonden.

dat wou ik nog even kwijt.

23-06-2004, 12:54

Citaat:
Origineel gepost door Striker
okee jullie hebben wel gelijk, de islam tolereert dit niet.

onschuldige mensen vermoorden. maar hou rekening ermee dat dit oorlogsgebied is en dat er wel meerdere dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen en dat word niet uitgezonden.

dat wou ik nog even kwijt.
daar heb je wel gelijk in
maar ze moeten wat ze word aangedaan niet als voorbeeld nemen.
anders ben je geen haar beter.
laat ze tegen de soldaten maar vechten, maar niet tegen mensen die nixx met die oorlog te maken hebben

23-06-2004, 12:56

Citaat:
Origineel gepost door Noena
Ik heb er echt geen woorden voor..
Als die mensen denken dat de islam dit tolereert en als die mensen denken dat dit gewoon mag gebeuren als moslims zijnde stap ik vandaag nog van me geloof af..
stap dan af. blijkbaar spiegel je aan andere mensen om in iets te geloven. rare redenering

23-06-2004, 13:40

Citaat:
Origineel gepost door Hamza21
Idd, erg opmerkelijk. Zo heeft Allah het nooit bedoeld.
Kan me ook niet voorstellen dat een God dit soort rare akties goedkeurd.....maar daar denken sommige Moslims blijkbaar anders over.....en dat recht hebben ze, zij interpreteren de Koran op hun manier, net zo als jij h`m op jouw manier interpreteerd.....Islam is niet vredelievend of haatdragend, DE (1) Islam bestaat nou eenmaal niet....tis maar net hoe Moslims de Koran (&co) interpreteren

23-06-2004, 13:57
Salaam.

Ik heb net het filmpje gezien, waar toen de Amerikaan onthoofd werd, nou jongens, ik ben er echt ziek van geworden. Het leek net alsof ze een schaap aan het slachten waren. Die mensen zijn echt ziek in hun hoofd. Dan nog het roepen van ALLAHOE AKBAR derbij, tijdens het slachten, nou ik heb er spijt van dat ik heb gekeken naar dat filmpje, het is gewoon niet meer normaal voor woorden. Mijn buik draaide echt helemaal om, dit heb ik nooit meegemaakt, dit is te erg!!!!!!

Ma3asalaam

23-06-2004, 14:00

Citaat:
Origineel gepost door Elberfeld
Het probleem is dat die Al-Qaeda-engerds beweren, dat ze de voorhoede vormen van de verdediging van DE Islam tegen HET Westen (en daar hoort dus Zuid-Korea ook bij, blijkbaar)

En als je gelooft, dat zij dat inderdaad zijn, dan kun je je afvragen of je daar al dan niet nog wil bijhoren.

Maar voor een goed oordeel hierover, is het handig om eerst te weten wat Noena dan van plan is nu WEL te gaan doen.

Zelfstudie in Koran en/of Bijbel? De werken van Marx? Multatuli? Heilige Hindoe-boeken?

Hoewel, eigenlijk zijn dat mijn zaken helemaal niet, dus waar bemoei ik me mee.
Beste Elber,

Ik zal je vertellen dit hele gebeuren is voor mij alleen maar een vreselijke tragedie..Meer kan ik er niet over zeggen..Ik voel absoluut met de nabestaanden van het slachtoffer mee. Of ik van mijn geloof af zal gaan hierdoor?..Ik zal je wat vertellen..de manier waarop ik in het leven sta is niet te vergelijken met een doorsnee marokkaanse. Ik bid niet, draag geen hoofddoek en heb een nederlandse vriend waar ik een kind van verwacht. Wat de moslims hiervan vinden zal me letterlijk aan me (je weet wel) roesten. Ik leef mijn eigen leven zoals ik dat wil en niemand zal voor mij bepalen wat ik wel of niet mag!. Waarom ik me tot de islam betrokken voel is omdat ik een arabische naam heb en me ouders zijn arabisch daar heb ik respect voor. Tot slot wil ik zeggen dat mocht er een poort zijn die ons opwacht die leidt naar de hel en de hemel we er nog altijd alleen voor zullen staan!
EN OOK DIT STAAT IN DE KORAN!..


De groeten Noena,

23-06-2004, 14:10
Hamza21 heeft gelijk: Allah HEEFT Noena denkvermogen meegegeven!

23-06-2004, 14:28

Citaat:
Origineel gepost door Noena
Beste Elber,

Ik zal je vertellen dit hele gebeuren is voor mij alleen maar een vreselijke tragedie..Meer kan ik er niet over zeggen..Ik voel absoluut met de nabestaanden van het slachtoffer mee. Of ik van mijn geloof af zal gaan hierdoor?..Ik zal je wat vertellen..de manier waarop ik in het leven sta is niet te vergelijken met een doorsnee marokkaanse. Ik bid niet, draag geen hoofddoek en heb een nederlandse vriend waar ik een kind van verwacht. Wat de moslims hiervan vinden zal me letterlijk aan me (je weet wel) roesten. Ik leef mijn eigen leven zoals ik dat wil en niemand zal voor mij bepalen wat ik wel of niet mag!. Waarom ik me tot de islam betrokken voel is omdat ik een arabische naam heb en me ouders zijn arabisch daar heb ik respect voor. Tot slot wil ik zeggen dat mocht er een poort zijn die ons opwacht die leidt naar de hel en de hemel we er nog altijd alleen voor zullen staan!
EN OOK DIT STAAT IN DE KORAN!..


De groeten Noena,
alles bovenstaande juist is valt er nog niet veel van af te stappen dat heb je al lang gedaan bewust of onbewust .

23-06-2004, 14:43


vreemd dat niemand het heeft over de terroristische zuid koreaanse regering die liever troepen naar irak stuurt om het bezet te houden dan te luisteren naar het pleidooi van de gegijzelde zuid koreaan om deze niet te sturen omdat6 dit zijn dood tot gevolg heeft.

ach ja double standards

23-06-2004, 15:21
Ik keur deze actie niet goed, dit was een burger.
Ze mogen de koreaanse, britse en amerikaanse militairen wel aanvallen en onthoofden. Dan heeft het ook nog nut. Maar burgers afmaken dan stuur je de verkeerde boodschap.

23-06-2004, 15:45

Citaat:
Origineel gepost door The_Borg
Ik keur deze actie niet goed, dit was een burger.
Ze mogen de koreaanse, britse en amerikaanse militairen wel aanvallen en onthoofden. Dan heeft het ook nog nut. Maar burgers afmaken dan stuur je de verkeerde boodschap.
dit was een zakenman die in irak was om hetgene wat nog over was leeg te plunderen.

grappig dat je het hebt over burgers afmaken. wie zijn degene die dit doen? de irakezen of toch die bommengooiende koefaar.

en je kunt veel zeggen over de zogenaamde terroristische barbaarse irakezen, maar weet je wat echte terroristen zijn? dat zijn regeringen zoals zuid korea die wetende dat dat een onthoofding gaat opleveren, toch hun troepen naar irak sturen.
\

petje af voor de vrije westerse democratieen.

Pagina's : [1] 2