Bekijk volle/desktop versie : Dames help me !!



20-01-2010, 20:35
ik heb een nummer nodig van een goeie fkih!

wie kan mij hierbij helpen?
is echt met spoed!!!!


Bedankt!

24-01-2010, 01:40


ja ik ken een goede fkih maar ik weet niet waarvoor je hem nodig hebt
hij geneesd mensen met sihr of met obssesie van jnoun en hij doet het alleen met koran
hij woont zelf in tiel maar hij kan naar je toe komen ...
hier heb je zijn nummer maar je moet hem bellen voor een afspraak want hij heeft heel druk,hij geneesd ook mannen en kinderen
zijn nummer is 0031613177820
succes...

24-01-2010, 01:41

Citaat door fatinlady:
ja ik ken een goede fkih maar ik weet niet waarvoor heb je hem nidig
hij geneesd mensen met sihr of met obssesie van jnoun en hij doet het alleen met koran
hij woont zelf in tiel maar hij kan naar je toe komen ...
hier heb je zijn nummer maar je moet hem bellen voor een afspraak want hij heeft heel druk,hij geneesd ook mannen en kinderen
zijn nummer is 0031613177820
succes...





Allah is de genezer.

24-01-2010, 01:44

Citaat door klaagmuur:
Allah is de genezer.

ja je hebt wel gelijk alah is de geneeser
maar allah heeft ook gezegd< wa anzalna lakom mina al koran ma howa chifaon lakom>
dus je word wel genezen door koran want dat zijn zn woorden...

24-01-2010, 01:49



Citaat door fatinlady:
ja je hebt wel gelijk alah is de geneeser
maar allah heeft ook gezegd< wa anzalna lakom mina al koran ma howa chifaon lakom>
dus je word wel genezen door koran want dat zijn zn woorden...




Door koraan maar die kun je zelf lezen of voorgelezen worden door iemand die arabisch kan lezen.



Ik snap dat fkih gedoe altijd nooit. Bijvoorbeeld een fkih die in water gaat lezen en jij drinkt het op, en als je die koraan gewoon gaat lezen? Snap die waarde nooit, maar goed.

24-01-2010, 02:11

Citaat door Krentenbolletje:
.

ik zeg jullie een ding dames dat jullie zeker niet weten
mensen die ziek zijn kunnen niet eens koran horen want ze zijn ziek
dus hoe kunnen ze het lezen en hun zelf gaan genezen
ik raad jullie aan om een beetje koran sira nabawiya en tafsir el koran te gaan lezen om een beter beeld te krijgen over dit soort dingen
want wat jullie zeggen dat het een gedoe is indardaad haram en dat noem je sha3wada en sihr niet atadawi bil koran.

24-01-2010, 02:14

Citaat door fatinlady:
ik zeg jullie een ding dames dat jullie zeker niet weten
mensen die ziek zijn kunnen niet eens koran horen want ze zijn ziek
dus hoe kunnen ze het lezen en hun zelf gaan genezen
ik raad jullie aan om een beetje koran sira nabawiya en tafsir el koran te gaan lezen om een beter beeld te krijgen over dit soort dingen
want wat jullie zeggen dat het een gedoe is indardaad haram en dat noem je sha3wada en sihr niet atadawi bil koran.




Er zullen heus wel familieleden zijn die goed koraan kunnen lezen. En ik weet daar eigenlijk niet veel vanaf moet ik erbij zeggen.

24-01-2010, 02:31
[QUOTE=Krentenbolletje;77152570].[/QUOT
sorry hoor
ik weet heel goede dat mensen die bezeten zijn niet eens koran kunnen horen
en las je zeg dat je zelf rokia voor je zelf doet dat is heel goede
maar je bent niet bezeten schat en dan moet je alhamdolilah zeggen en shifaa wensen aan ierder mouslim

24-01-2010, 02:36

Citaat door Krentenbolletje:
ik krijg net het volgende pmtje binnen over die fqih in tiel. het komt van iemand die ik ken als betrouwbaar maar niet openbaar hier durft te zetten:

Hij zet meerdere vrouwen bij elkaar in een kamer en speelt bandjes af. Dit was in 2008, dus t kan zijn dat hij gepromoveerd is tot cd's. Verder raakt hij vrouwen aan op plaatsen waar dit niet mag. Dit is mij overkomen.

En hij reciteert wel af en toe mee. Maar te weinig om te zeggen hij doet echt zelf roqya. Manier waarop hij behandelt kan men net zo goed thuis zelf luisteren naar een cd.

dus oordeel zelf.

ik weet niet of hij vrouwen aanraakt of niet maar het is bij mij niet gebeurd in iedere geval...
en als het bij mij ooit zou gebeuren zou ik hem gelijk in zn gezicht slaan...

24-01-2010, 02:44

Citaat door Krentenbolletje:
.

ik weet niet of wij over het zelfde persoon praten of niet maar dieeen die ik ken speelt geen banden
hij leest zelf koran
ik ga je een ding vertelen schat:
ik moest een keertj voor mn broertje koran lezen want hij was ook bezeten door een jinia alah ya7fad..en in eens pakt ie mij vanuit mn nek en hij wou me vermourden gelukkig had mn moeder mn gehoord en ze kwam mij helpen
en toen wij dat later aan hem hebben verteld ontkent hij dat en toen wisten wij dat wij niet in staat zijn om voor hem rokia te doem maar een echt een imam..
daarom gingen wij naar die imam

24-01-2010, 03:23

Citaat door klaagmuur:
Door koraan maar die kun je zelf lezen of voorgelezen worden door iemand die arabisch kan lezen.



Ik snap dat fkih gedoe altijd nooit. Bijvoorbeeld een fkih die in water gaat lezen en jij drinkt het op, en als je die koraan gewoon gaat lezen? Snap die waarde nooit, maar goed.

die mensen die op water lezen zij geen imams die zijn gwoon saharinen mosha3widin
en het is niet genoeg dat iemand voor je koran leest die gewoon arabish kan lezen want koran is niet alleen maar letters maar dat zijn de heillige woorden van alah...
maar je moet iemand hebben die echt 60 hizb kent en een goede band heeft met allah...