Bekijk volle/desktop versie : A of B ?



20-01-2010, 20:13
Goedenavond mensjes!

Ik schets ff een situatie voor:

[Er zijn op dit moment 2 mannen in mijn leven.
Meneer A: Eigen huis, werkt maar zit ook nog op school.
Meneer B: Woont bij ouders en zit nog op school.

Meneer A ken ik al 2 jaar..we hebben beide toegegeven dat we gevoelens hebben voor elkaar. Hij wil alleen nog niet trouwen..
'Daar is het te vroeg voor' zegt hij. We hebben ook geen relatie ofzo. Want stel dat we een relatie hebben en het gaat mis, dan is er een grote kans dat we niet samen 'eindigen'.
Alleen heb ik al 1,5 maand ruzie met hem om iets heel stoms. Aangezien hij hartstikke koppig is en ik ook, namen we beide geen contact op met elkaar.

In de tussentijd ben ik Meneer B tegengekomen. Hij is maar al te enthousiast en wil over een tijdje al verloven en dn meteen trouwen.
Het is een leuke jongenman met zijn hart op de juiste plek.
Ik heb veel met hem gepraat over verschillende dingen en zijn denkwijze bevalt me wel. Hij komt ook veel serieuzer over dan Meneer A. Ze zijn overigens beide even oud.

In principe heb ik dus niks met Meneer A en kan ik Meneer B een kans geven. Toch?
Maar ik voel me aan de andere kant wel 'schuldig'. Want ik ben wel bereid te wachten op Meneer A, alleen zoals het er nu naar uit zien, kan ik nog lang wachten. Ik heb in principe geen zekerheid.
Bij Meneer B heb ik dat gevoel wel. Alleen ik wil Meneer B geen valse hoop geven, want stel dat ik geen ruzie meer zal hebben met Meneer A. Wat dan? ]

Zoals jullie zien, zit het nogal moeilijk in elkaar. En ik wil niemand valse hoop geven of kwetsen.
Dus wat moet ik doen? Een keuze maken, of alles op me af laten komen en wel zien waar ik eindig?

20-01-2010, 20:16


w88 op meneer C dat zal de ware zijn.
Ik zou zeker niks overhaasten, te vroeg en te snel dingen doen is ook niet goed.

veel suc6

20-01-2010, 20:16
Hahaha esmaatje 2 zielen 1 gedachte

20-01-2010, 20:18
haha bedankt voor jullie reacties, maar waarom denken jullie dat mijn ware niet één van deze 2 is?

20-01-2010, 20:19


Wil je niet gewoon zeker zijn, dus gevoelens hebben

20-01-2010, 20:20
Spreek uit ervaring sorry, maar zeker geen van beide nemen de ene heeft alles maar wil geen relatie met jou.
de andere woont bij mama en papa thuis en wil direct verloven, trouwen wow das wel btje snel.

Vertrouw der maar op geen van de 2 meneer C zal de Ware zijn voor jou iemand die van beide iets heeft.

20-01-2010, 20:21

Citaat door Lady__b:
Wil je niet gewoon zeker zijn, dus gevoelens hebben



Dat is het gekke. Meneer B dwaalt continue in me hoofd rond, terwijl Meneer A meer naar de achtergrond is gegaan.
Ik mis Meneer B ook meer dan dat ik Meneer A mis.
Ik snap et ook niet meer .