Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik aan doen als ik de Trouwakte ga tekenen. ( Marokkaanse Consulaat)



20-01-2010, 16:12
Hi,

Wat hebben jullie aangetrokken?
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om met een Takshita te sleuren.

Iets van een wit/creme mantalpak?

Ik weet het echt niet!

20-01-2010, 16:13


xzucht....

Ik zit met het zelfde probleem!

20-01-2010, 16:18
Dames takshita is dus echt niet nodig bij de Marokkaanse consul!! Sorry hoor je gaat een kamertje binnen met je pa en zijn pa. Een hoop bla bla tussen de mannen. Alle papieren op tafel. Krabbel hier en krabbel daar en je kan weer naar huis. Totaal niks romantisch aan! Trust me trek gewoon iets nets aan. Oh ja toen ik naar de consul ging zaten in dat kamertje ook nog gewoon een tweetal andere koppels. 1 ging over trouwen en 1 over scheiden en daartussen ga jij dan ook ROMATISCH trouwen hahahahhaha Dus niet!

20-01-2010, 16:19
Dat bedoel ik! Ik heb geen zin om met lange zwabbers en slepen te sleuren!

Wat is iets netjes?

20-01-2010, 16:29


uhmm ik had een pantalon aan met een satijne tuniek erboven met een jasje. Et voila! Later op de dag had mijn schoonfamilie een etentje georganiseerd en toen had ik een jeleba aan zonder broek. Niet zo moeilijk doen joh! Wij vrouwen maken ons daar altijd veels te druk over ;-)

20-01-2010, 16:32
Dames wie weet wat ik nodig heb voor marokaanse consulaat.nl heb ik al.

By the way zoals amla zegt>het heeft egt geen zin als je er moeite voor doet want je bent zo klaar en het kamertje ziet er niet uit! ik zal inchallah dan ook een nette pantalon met blousje aan doen en thats it!

20-01-2010, 16:32
weyaaw echt geen kaftan of wat dan ook...

ik zou gewoon een nette rok aan doen met een blous, of een maxy jurk met een bollero en klaar is Toeta_Froetaa..

na het tekenen dus als je thuis komt misschien dat jullie een etentje hebben ofwat dat ook voor zijn familie enzo .. kleed je je om en ja misschien dan wel iets in het Marokkaans

meid goodluck,,

20-01-2010, 16:38

Citaat door safoera:
weyaaw echt geen kaftan of wat dan ook...

ik zou gewoon een nette rok aan doen met een blous, of een maxy jurk met een bollero en klaar is Toeta_Froetaa..

na het tekenen dus als je thuis komt misschien dat jullie een etentje hebben ofwat dat ook voor zijn familie enzo .. kleed je je om en ja misschien dan wel iets in het Marokkaans

meid goodluck,,



Meid jou avatar is butifulllllll ben jij dat?

20-01-2010, 16:42

Citaat door amla:
uhmm ik had een pantalon aan met een satijne tuniek erboven met een jasje. Et voila! Later op de dag had mijn schoonfamilie een etentje georganiseerd en toen had ik een jeleba aan zonder broek. Niet zo moeilijk doen joh! Wij vrouwen maken ons daar altijd veels te druk over ;-)



Da's waar! We maken het moeilijker dan het is!

20-01-2010, 16:42

Citaat door doornroosje21:
Dames wie weet wat ik nodig heb voor marokaanse consulaat.nl heb ik al.

By the way zoals amla zegt>het heeft egt geen zin als je er moeite voor doet want je bent zo klaar en het kamertje ziet er niet uit! ik zal inchallah dan ook een nette pantalon met blousje aan doen en thats it!



Zou ik ook trouwens willen weten wat er allemaal nodig is!

20-01-2010, 16:45

Citaat door doornroosje21:
Meid jou avatar is butifulllllll ben jij dat?

merci meid..
nee ben ik niet, wil wel zo iets als fotograaf hhiihih leuk he

Ken je die met een bruidegom hij he klijkt ie zo op zijn horloge en denkt van waar blijft ze, terwijl ze zo achter hem staat naast een boom maar hij ziet haar niet en zij doet dan zo met haar wijsvinger bij haar mond zo van sstt helemaaal gewelllldiggg

20-01-2010, 17:32
jalaba of jabador gewoon sempel