Bekijk volle/desktop versie : Veel witte afscheiding tijdens zwangerschap



20-01-2010, 11:22
Hallo dames,
Ik open me topic hier weer begrijp niet hoe me topic verplaats is naar sport en vrije tijd..

Ik ben ongeveer 5,5 week zwanger, maar heb sinds ik zwanger ben erg veel last van witte afscheiding (ruikt, jeukt niet) als ik geen inlegkruisjes gebruik is me hele onderbroek gewoon nat net of ik er in heb geplast.
De witte afscheiding PLAKT NIET als ik er met me vingers aan voel het is gewoon ook waterig wit of doorzichtig....Ik voel het ook altijd lopen als ik loop zit sta

Het ruikt totaal niet en soms is het wit beetje dikkig met waterachtige afscheiding weet iemand of dit normaal is en wie heeft dit ook gehad tijdens zijn zwanger schap?
Of is het iets om me zorgen over te maken

20-01-2010, 11:26



Citaat door MossibaKitir:
gadverdamme...Dit willen wij niet weten.

Je kan op zwangerschap.nl je ei kwijt.


Dit is een forum en hier kan je al je vragen stellen.
Dat jij het gadverdamme vind moet jij weten.
Er zijn wel viezere dingen in de wereld.

20-01-2010, 11:28
Volgens mij is het normaal, als het zou jeuken dan zou het schimmelinfectie zijn wat normaal schijnt te zijn tijdens zwangerschap.

Je kunt toch huisarts effe vragen.

20-01-2010, 11:32

Citaat door Mszy22:
Hallo dames,
Ik open me topic hier weer begrijp niet hoe me topic verplaats is naar sport en vrije tijd..

Ik ben ongeveer 5,5 week zwanger, maar heb sinds ik zwanger ben erg veel last van witte afscheiding (ruikt, jeukt niet) als ik geen inlegkruisjes gebruik is me hele onderbroek gewoon nat net of ik er in heb geplast.
De witte afscheiding PLAKT NIET als ik er met me vingers aan voel het is gewoon ook waterig wit of doorzichtig....Ik voel het ook altijd lopen als ik loop zit sta

Het ruikt totaal niet en soms is het wit beetje dikkig met waterachtige afscheiding weet iemand of dit normaal is en wie heeft dit ook gehad tijdens zijn zwanger schap?
Of is het iets om me zorgen over te maken



Dit is normaal, de ene vrouw heeft het wel en de andere niet. Ik had dat ook in het begin van mijn zwangerschap maar is met de tijd weer vermindert. Na de zwangerschap had ik er helemaal geen last meer van. Mabroek met je zwangerschap, moge Allaah jou een gezond kindje schenken.

20-01-2010, 11:32


Ik heb dit ook maar ben niet zwanger... veel vrouwen hebben dit het is gewoon vaginale afscheiding... ik heb t meestal rond mijn eisprong of voor mn ongesteldheid

20-01-2010, 11:40
ik had daar ook erg veel last van maar sinds ik lactacyd gebruik is het minder ik was er 3 keer per week mee en het helpt echt ik werd er echt gek van soms wel 4 onderbroeken per dag maar sinds ik dat gebruik is het stukken minder en je voelt je ook frisser

20-01-2010, 11:46

Citaat door majdouline83:
ik had daar ook erg veel last van maar sinds ik lactacyd gebruik is het minder ik was er 3 keer per week mee en het helpt echt ik werd er echt gek van soms wel 4 onderbroeken per dag maar sinds ik dat gebruik is het stukken minder en je voelt je ook frisser


dit gebruik ik ook sinds kort

20-01-2010, 11:47
en helpt het bij jou?

20-01-2010, 11:50
wat is er met mijn reactie gebeurt !

Vind ze niet terug !

Dus ik zei Lieve oeghtie mabrouk met je zwangerschap

Wat ik jullie wou vragen en ontopic was smahli lieve zuster ik hoop dat je het niet erg zal vinden is !

Ik ben deze morgend opgestaan en had wat bloed ben in mijn laatste week van mijn strip wat zou dit knn zijn?