Bekijk volle/desktop versie : Veel witte afscheiding tijdens zwangerschap



Pagina's : [1] 2

20-01-2010, 10:08
Hallo dames,

Ik ben ongeveer 5,5 week zwanger, maar heb sinds ik zwanger ben erg veel last van witte afscheiding (ruikt, jeukt niet) als ik geen inlegkruisjes gebruik is me hele onderbroek gewoon nat net of ik er in heb geplast.
De witte afscheiding PLAKT NIET als ik er met me vingers aan voel het is gewoon ook waterig wit of doorzichtig....Ik voel het ook altijd lopen als ik loop zit sta

Het ruikt totaal niet en soms is het wit beetje dikkig met waterachtige afscheiding weet iemand of dit normaal is en wie heeft dit ook gehad tijdens zijn zwanger schap?
Of is het iets om me zorgen over te maken

20-01-2010, 10:44


Het hoort bij de zwangerschap, alleen als het jeukt en vies ruikt dan kan het een schimmel infectie zijn.

Nog mabroek met je zwangerschap.

20-01-2010, 10:52
ja t is volgens mij wel normaal
veel vrouwen hebben het
geniet van je zwangerschap!

20-01-2010, 10:53
is een symptoom dat heel vaak voorkomt. Sos is het zelfs zo erg dat je beter een maandverbandje om kan doen dan een inlegkruisje.

20-01-2010, 10:54


Lieve zuster

Alvast mabrouk met je zwangerschap...

Ik had wel een vraagje ontopic, ik stond vandaag op en had een beetje gebloed tijdens de nacht.. Ik ben namelijk in mijn laatste week van mijn strip..

Kan iemand mij hiermee helpen, ik heb ook af en toe pijn aan mijn eierstokken !!

20-01-2010, 10:57

Citaat door dimadima05:
Het hoort bij de zwangerschap, alleen als het jeukt en vies ruikt dan kan het een schimmel infectie zijn.

Nog mabroek met je zwangerschap.

Sokran meid voor de informatie en je felicitatie

20-01-2010, 10:58

Citaat door Misspoes:
ja t is volgens mij wel normaal
veel vrouwen hebben het
geniet van je zwangerschap!


Zal ik doen Insa allah sokran

20-01-2010, 10:59

Citaat door fatna:
is een symptoom dat heel vaak voorkomt. Sos is het zelfs zo erg dat je beter een maandverbandje om kan doen dan een inlegkruisje.



dankje wel, ik had van een vriendin begrepen dat het juist niet goed is als je een inlegkruisje of maandverband in doet omdat het dan verergert

Ik doe het wel gewoon omdat alles dan gewoon nat wordt blijft dit me hele zwangerschap of alleen de eerste zwangerschapsweken?

20-01-2010, 11:00

Citaat door wafalicious:
Lieve zuster

Alvast mabrouk met je zwangerschap...

Ik had wel een vraagje ontopic, ik stond vandaag op en had een beetje gebloed tijdens de nacht.. Ik ben namelijk in mijn laatste week van mijn strip..

Kan iemand mij hiermee helpen, ik heb ook af en toe pijn aan mijn eierstokken !!

Heey meid,

Het kan een innestelingsbloeding zijn, en soms kun je tijdens het slikken van de pil beetje bloeden...
Of je eiersprong, tijdens mijn eiersprong had ik ook erge last van me eierstokken en steken 2 weken daarna was ik zwanger...
Je moet het even afwachten of je ongesteld wordt doet het dan nog steeds pijn kun je van daaruit verder kijken.

20-01-2010, 11:01
meschien heb je een schimmelinfectie

laat ff een uitstrijkje nemen

20-01-2010, 11:02

Citaat door koekje21:
meschien heb je een schimmelinfectie

laat ff een uitstrijkje nemen


Een schimmelinfectie is toch als het jeukt, geel groenig is en vies ruikt?
Dat is namelijk niet bij mij t geval

20-01-2010, 11:04

Citaat door Mszy22:
Een schimmelinfectie is toch als het jeukt, geel groenig is en vies ruikt?
Dat is namelijk niet bij mij t geval



ik had ook schimmelinfectie toen ik zwanger was van de eerste
maar het was niet groen of geel
meer witte afscheiding beetje korrelig

20-01-2010, 11:08



Citaat door koekje21:
ik had ook schimmelinfectie toen ik zwanger was van de eerste
maar het was niet groen of geel
meer witte afscheiding beetje korrelig

Okee mijne is niet korrelig maar gewoon vloeibaar plakt niet weet niet of dit ook een schimmelinfectie is?

20-01-2010, 11:09

Citaat door Mszy22:
Okee mijne is niet korrelig maar gewoon vloeibaar plakt niet weet niet of dit ook een schimmelinfectie is?



heb je het al tegen je verloskudige gezegd

20-01-2010, 11:19

Citaat door koekje21:
heb je het al tegen je verloskudige gezegd


Als antwoord krijg ik ja met dit soort dingen moet je bij je dokter zijn, want de verloskundige kan je pas dingen vragen als ik me intake heb gehad in februari
Met klachten tijdens mijn zwangerschap nu tot de intake gesprek moet ik bij de dokter zijn.

De dokter zegt weer het tegenovergestelde. Dus tsjaa en heb ook gevraagd of ik bloed kon prikken was niet mogelijk.
Ik moest de controle van de verloskundige afwachten en dan kon ik via de verloskundige kijken of ik bloed ga prikken en wanneer

Pagina's : [1] 2