Bekijk volle/desktop versie : 'Aardbeving in Haïti was experiment VS'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

19-01-2010, 20:14
De aardbeving in Haïti is veroorzaakt door een experiment van de Verenigde Staten. Dat schrijft het Venezolaanse ministerie van Communicatie en Informatie.

Het ministerie baseert zich op onderzoek van de Noordelijke Russische Vloot, die vlootbewegingen van de VS in de Caribische Zee, waar Haïti ligt, zou volgen. Het Russische onderzoek heeft volgens het Venezolaanse ministerie uitgewezen dat de Amerikaanse marine met een van zijn 'aardbevingswapens' de beving teweeg heeft gebracht.

Het ministerie stelt dat de Amerikanen sinds het eind van de jaren 70 hun 'aardbevingswapens' enorm hebben verbeterd. Een van de volgende doelwitten is Iran, aldus het Venozolaanse ministerie van Communicatie en Informatie.

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/5828618/___Aardbeving_Hati_experiment_VS___.html

19-01-2010, 20:19


Ik kijk nergens meer van op.

19-01-2010, 20:20
zal me niks verbazen amerika is echt een duivel .

19-01-2010, 20:22

Citaat door Eekhoorn:
De aardbeving in Haïti is veroorzaakt door een experiment van de Verenigde Staten. Dat schrijft het Venezolaanse ministerie van Communicatie en Informatie.

Het ministerie baseert zich op onderzoek van de Noordelijke Russische Vloot, die vlootbewegingen van de VS in de Caribische Zee, waar Haïti ligt, zou volgen. Het Russische onderzoek heeft volgens het Venezolaanse ministerie uitgewezen dat de Amerikaanse marine met een van zijn 'aardbevingswapens' de beving teweeg heeft gebracht.

Het ministerie stelt dat de Amerikanen sinds het eind van de jaren 70 hun 'aardbevingswapens' enorm hebben verbeterd. Een van de volgende doelwitten is Iran, aldus het Venozolaanse ministerie van Communicatie en Informatie.

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/5828618/___Aardbeving_Hati_experiment_VS___.html



Uhuh..en k ben de keizer van China.

19-01-2010, 20:22


Het (Zuid-) Amerikaanse continent werd eens bewoond door Indianen. Komen daar ook die verhalen vandaan?

19-01-2010, 20:25

Citaat door McCarthy:
Het (Zuid-) Amerikaanse continent werd eens bewoond door Indianen. Komen daar ook die verhalen vandaan?


De VS ook. maar die geloof je wel.

19-01-2010, 20:26

Citaat door McCarthy:
Het (Zuid-) Amerikaanse continent werd eens bewoond door Indianen. Komen daar ook die verhalen vandaan?


Bisonkit werkt meer hallucinerend dan paddo's.Totally verkeerd spul gebruiken ze daar bij de Venezolaanse overheid.

19-01-2010, 20:59
Wat slikken ze tegenwoordig voor rare drugs in Venezuela?

19-01-2010, 21:08

Citaat door Eekhoorn:
De aardbeving in Haïti is veroorzaakt door een experiment van de Verenigde Staten. Dat schrijft het Venezolaanse ministerie van Communicatie en Informatie.

Het ministerie baseert zich op onderzoek van de Noordelijke Russische Vloot, die vlootbewegingen van de VS in de Caribische Zee, waar Haïti ligt, zou volgen. Het Russische onderzoek heeft volgens het Venezolaanse ministerie uitgewezen dat de Amerikaanse marine met een van zijn 'aardbevingswapens' de beving teweeg heeft gebracht.

Het ministerie stelt dat de Amerikanen sinds het eind van de jaren 70 hun 'aardbevingswapens' enorm hebben verbeterd. Een van de volgende doelwitten is Iran, aldus het Venozolaanse ministerie van Communicatie en Informatie.

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/5828618/___Aardbeving_Hati_experiment_VS___.html
als je het kunt veroorzaken, kun je het ook voorkomen, goed zeg van onze JanKezen, ook al geloof ik er geen snars van.

het geeft aan hoe dronken het Venezuelaans regime is van de macht.

19-01-2010, 21:14
Iran is de volgende? Zo lachwekkend is dit, wat een lolbroek.

19-01-2010, 21:18
het zou me niet verbazen..

19-01-2010, 21:20

Citaat door JuztMe1:
het zou me niet verbazen..

mij ook niet.

19-01-2010, 21:20



Citaat door H_Bonaparte:
Iran is de volgende? Zo lachwekkend is dit, wat een lolbroek.


Achmadinejad kan alvast gaan beven.

19-01-2010, 21:30

Citaat door Marcuse:
Achmadinejad kan alvast gaan beven.



Volgens mij was had Mahmoud Ahmadinejad al aangegeven nooit bang te zijn voor het Westen en Israel. Een natie als Iran is geen makkelijke.

19-01-2010, 21:39
als hugo nu eens dikke scheet laat onder LA en San Fransisco... die 2 steden zullen ooit neergaan...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14