Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Tips?

Pagina's : [1] 2

NadaMoslima
19-01-2010, 19:54

Ik ben 20 jaar, M'n vader zit al vanaf mijn 18e te zeuren van wanneer ga je nou trouwen, heb je al een leuke man gevonden. Altijd vond hij het goed als ik mijn eigen man zou vinden, hij zei dat hij mij een gelukkig huwelijk gunde van iemand die ik zelf uitgekozen heb. Maar nu vind hij het te lang duren en heeft hij iemand voor mij "gekozen", een jongen die in Duitsland woont, hij heeft dezelfde achternaam als ik maar we zijn niet rechtstreeks familie.. Maar dit wil ik dus niet, ik wil geen man die halffamilie is en die ik niet ken.. Dit weekend ga ik hem ontmoeten om elkaar te leren kennen, iemand tips om niet in de smaak te vallen? :D

newhighlighter
19-01-2010, 19:55
knoflook eten,je kaal scheren je wenkbrauwen piercen binnenkomen met joint in mond en schreewen heeeeeee mattie fawaka

NadaMoslima
19-01-2010, 19:57
knoflook eten,je kaal scheren je wenkbrauwen piercen binnenkomen met joint in mond en schreewen heeeeeee mattie fawaka Haha ik wil ook niet verbannen worden uit mijn familie, ofzo:hihi:

newhighlighter
19-01-2010, 20:01
Haha ik wil ook niet verbannen worden uit mijn familie, ofzo:hihi: geef m seintjes dat je op vrouwen valt :o

Doupke
19-01-2010, 20:03

Ik ben 20 jaar, M'n vader zit al vanaf mijn 18e te zeuren van wanneer ga je nou trouwen, heb je al een leuke man gevonden. Altijd vond hij het goed als ik mijn eigen man zou vinden, hij zei dat hij mij een gelukkig huwelijk gunde van iemand die ik zelf uitgekozen heb. Maar nu vind hij het te lang duren en heeft hij iemand voor mij "gekozen", een jongen die in Duitsland woont, hij heeft dezelfde achternaam als ik maar we zijn niet rechtstreeks familie.. Maar dit wil ik dus niet, ik wil geen man die halffamilie is en die ik niet ken.. Dit weekend ga ik hem ontmoeten om elkaar te leren kennen, iemand tips om niet in de smaak te vallen? :D Wees direct en geef aan dat het niet gaat werken:hadj:

NadaMoslima
19-01-2010, 20:04
Wees direct en geef aan dat het niet gaat werken:hadj: Ja, maar ik kan mijn vader niet teleurstellen.. hij zegt dat hij een goede keus gemaakt heeft etc. het hangt nu van de jongen af:moe:

Mevr_Feshkel
19-01-2010, 20:04
Als hij je hand komt vragen, moet je uit je neus peuteren enzo. Af en toe van die rare trekjes hebben, zoals bv; Ineens naar links kijken, of je tong uitsteken en weer naar binnen, of lach in je zelf. Doe alsof je niet helemaal 100 bent. Geheitttt dat hij je niet meer wilt:hihi:

NadaMoslima
19-01-2010, 20:05
Als hij je hand komt vragen, moet je uit je neus peuteren enzo. Af en toe van die rare trekjes hebben, zoals bv; Ineens naar links kijken, of je tong uitsteken en weer naar binnen, of lach in je zelf. Doe alsof je niet helemaal 100 bent. Geheitttt dat hij je niet meer wilt:hihi: Haha ja denk dat het zoiets wordt.. of hij moet echt een cutie zijn misschien is het dan niet zo erg..

Fanida_
19-01-2010, 20:07
Mijn vriendin had ook zon gedwongen date, ging ze met hem uit eten. Ze at net een zwijn, ze had kei veel makeup op net of ze naar een trouwerij ging, ze had gescheurde kleren aan etc.

NadaMoslima
Mijn vriendin had ook zon gedwongen date, ging ze met hem uit eten. Ze at net een zwijn, ze had kei veel makeup op net of ze naar een trouwerij ging, ze had gescheurde kleren aan etc. :haha:

princesss18
Wees stil, kijk em niet te veel aan, wees ongeïntereseerd, en blijf niet zitten met hem en kijk chagerijnig :haha: Maar eigenlijk, je vader kiest em voor je omdat die goed is (je weet dat je pa niks slechts voor je wilt), dus vind ik dat je em een kans moet geven.. koelshi belmektab:) PS: apart dat je vader op zo'n manier aan je vraagt of je een man hebt gevonden, echte marokkaanse mannen zouden hun sochter killen als ze erachter komen dat ze met een jongen contact heeft.

Temsamane_r00sj
19-01-2010, 20:08
Als hij je hand komt vragen, moet je uit je neus peuteren enzo. Af en toe van die rare trekjes hebben, zoals bv; Ineens naar links kijken, of je tong uitsteken en weer naar binnen, of lach in je zelf. Doe alsof je niet helemaal 100 bent. Geheitttt dat hij je niet meer wilt:hihi: hahaha ziet het al voor me.:hihi:

Mevr_Feshkel
19-01-2010, 20:08

Haha ja denk dat het zoiets wordt.. of hij moet echt een cutie zijn misschien is het dan niet zo erg.. Ik hoor het wel :gniffel:

Moppersmurf
19-01-2010, 20:09
Zeg dat je op m.nl een topic hebt geopend om niet in smaak te vallen bij jou en geef aan dat je gevoelens uitgaat naar moppersmurf, gewoon eerlijk zijn.

Mevr_Feshkel
19-01-2010, 20:09
hahaha ziet het al voor me.:hihi: :hihi: Ik ook.

Pagina's : [1] 2