Bekijk volle/desktop versie : Je ouders willen laten in een bejaardetehuis verblijven...



Pagina's : [1] 2

19-01-2010, 18:42
Je ouders houden voet bij stuk dat zij in een thuis willen wonen als ze niet meer voor zichzelf kunnen zorgen.

Hoe denk jij hierover?

(even ter verduidelijking; ik heb het niet over een Nederlands tehuis) niet dat dat wat uitmaakt..

19-01-2010, 18:44


Ik zou ze dat never nooit aandoen

19-01-2010, 18:45

Citaat door nietalleen:
Je ouders houden voet bij stuk dat zij in een thuis willen wonen als ze niet meer voor zichzelf kunnen zorgen.

Hoe denk jij hierover?

(even ter verduidelijking; ik heb het niet over een Nederlands tehuis) niet dat dat wat uitmaakt..


NO WAY dat zou ik in mijn leven lang niet toelaten
ze komen maar bij mij wonen zo lang ik leef en voor hun kan zorgen ga ik dat doen
al moet ik van mijn man scheiden als hij dat niet toe laat
allatief dat ik mijn ouders laat leven in een bejaarden tehuis..
la hawla wa la quwata iela billah

19-01-2010, 18:45
ga ik niet akkoord mee hoor. waarschijnlijk zeggen ze dit om je niet lastig te vallen maar je kunt nooit terugdoen wat zij voor je gedaan hebben. ik zou het ook diep vanbinnen erg vinden als mijn kinderen me in zon tehuis stoppen

19-01-2010, 18:46


moet er niet aan denken seg! ze moeten maar bij mij of 1 van de zussen intrekken zo simpel is het willen of niet!

19-01-2010, 18:48
Kama toedienoe toedaan..

Neen, ik draag ze op handen en voeten, jah Allah ik heb ook een gezin wil niet eens aan denken dat ze mij dat aandoen. Ik maak ze af!

19-01-2010, 18:50
http://www.youtube.com/watch?v=DlRf9ufYmYk

Bekijk hoe zij hierover denken.

19-01-2010, 18:52

Citaat door nietalleen:
http://www.youtube.com/watch?v=DlRf9ufYmYk

Bekijk hoe zij hierover denken.



toevallig wilde net plaatsen. Kijk de keuze ligt bij de ouders zelf natuurlijk. Sommige weigeren gewoon echt al ga je hun voeten kussen.

19-01-2010, 18:53
wat een bla

19-01-2010, 18:55
wrm neemt men kinderen ...zodat ze later voor de ouders gaan zorgen,ik zou er alles aan doen,ze moeten bij mij komen inwonen,iwa mlich..waar heb je kinderen dan voor

19-01-2010, 18:56

Citaat door nietalleen:
Je ouders houden voet bij stuk dat zij in een thuis willen wonen als ze niet meer voor zichzelf kunnen zorgen.

Hoe denk jij hierover?

(even ter verduidelijking; ik heb het niet over een Nederlands tehuis) niet dat dat wat uitmaakt..


Zolang ik leef zal ik dat nooit mijn ouders aandoen.

19-01-2010, 19:09

Citaat door Baboe:
ga ik niet akkoord mee hoor. waarschijnlijk zeggen ze dit om je niet lastig te vallen maar je kunt nooit terugdoen wat zij voor je gedaan hebben. ik zou het ook diep vanbinnen erg vinden als mijn kinderen me in zon tehuis stoppen



Dat is precies wat ik wou zeggen/schrijven!

Ben het volledig met je eens!

19-01-2010, 19:19



Citaat door nietalleen:
http://www.youtube.com/watch?v=DlRf9ufYmYk

Bekijk hoe zij hierover denken.



sorry hoor.. maar die oudjes zeggen niet dat ze willen hoor... die oudjes zeggen dat het (in deze tijd en door omstandigheden) wel moet...

diep in hun hart willen ze dat er voor ze gezorgd word, ze hebben alleen geen zin in ruzie met de kidneren&aanhang.... dat is het...

kijk misschien wel halve dagopvang om toch onder de mensen te zijn... en eventuele (schoon) dochters te ontlasten, maar eten, slapen, drinken, lachen, huilen, zitten dat gewoon zoals het hoort bij je kind!

19-01-2010, 19:27
Waarvoor hebben ze anders kinderen gebaard, als we ze gaan gooien in een bejaardenhuis. Ik zou dat never nooit doen!

19-01-2010, 19:32
Wat een bullshit alsof jullie ouders vroeger dachten ey laten we eens kids baren zodat ze ons later kunnen verzorgen..Domme antwoorden ik hier lees zeg. Ze namen kids omdat dat hun wens was..En indien er mensen zijn die liever daar wonen wat ga je daaraan behalve proberen om het uit hun hoofd te praten en te laten zien dat het thuis bij jullie beter is.

Pagina's : [1] 2