Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : verslaafd aan een persoon

Pagina's : [1] 2 3 4

bintbladi
19-01-2010, 19:23

Ik heb n man ontmoet 3 jaar geleden hij ontkende dat hij getrouwd is, zijn doel was om tijd te doden en te plezieren met mij. Maar dat wist ik natuurlijk niet, we waren in het begin erg close met elkaar meer vrienden dan dat we geliefden van elkaar zijn en ik was blij mee want dat heb ik voorgesteld omdat hij op n dag zei dat hij meer wou dan vrienden zijn. naar n jaar of 2 ben ik wat voor hem gaan voelen en dat zei ik ook tegen hem maar hij antwoorde heel erg cool en zei dat ik dat niet moest zeggen vond het erg vreemd want hij wou altijd meer dan vrienden zijn dus zo'n antwoord had ik niet verwacht van hem. Ik dacht oke geen probleem ik kan mijn gevoelens zoiezo in bedwang houden omdat ik niet erg verliefd was. na een paar maanden later begon hij jaloers te worden en mij onrespectvol te behandelen, alles wat ik tegen hem zei door de telefoon vond hij niet goed ik klonk bij hem in de oren als een klein meisje die geen weet heeft van het leven we eindigden altijd met een ruzie en ik moest altijd met tranen naar bed. Ik kon het niet meer verdragen en heb het uitgemaakt maar hij bleef mij lastig vallen en te bellen ik wilde niet opnemen omdat ik wist dat hij mij zou overhalen dus stuurde hij talloze smsjes dat ik niemand kan krijgen en dat ik hopeloos was en daarom met hem wilde zijn. Het deed zoveel pijn ik begreep niets van ik wist niet wat ik hoorde. een maand later belde hij mij weer anoniem toen ik opnam zei hij waarom ik niet wilde reageren en dat hij dat allemaal niet had bedoeld toen waren we weer bij mekaar terecht gekomen weer een paar maanden later zijn we mekaar tegengekomen in marokko dat hebben we afgesproken, Ik had een keer een vriendin van mij meegenomen om te kijken of hij mij nou echte wilde of niet maar helaas ik zat daar als een onbekende tussen zijn aandacht ging helemaal naar haar toe hij vroeg van alles aan haar zo geintresseerd was hij in haar leven zo verdrietig zat ik daar tussen hun ik kon het niet meer volhouden ik wilde weg maar wilde het niet laten merken ik zat daar zo stil van het ongeloof ik kon mijn tranen bijna niet tegenhouden. Want voodat ik op vakantie ging had hij gezegd dat hij ook gevoelens voor mij had. Maar ik kon mijn oren en mijn ogen niet geloven dat als iemand gevoelens voor je heeft aandacht gaat schenken aan een ander. Ik heb het zo gelaten ik heb er niets over gezegd daarna zijn we wat gaan eten en bleek mijn vriendin meer in het middelpunt te zijn dan ik, hij vroeg aan haar wat ze wilde eten en toen ik zei dat ik bepaalde gerecht wilde eten zei hij nee ik begreep er niets van. een paar dagen later had ik mijn vriendin weer meegenomen naar onze afspraak toen had hij een heleboel cd's gekocht en toen zei mijn vriendin tegen hem geef 1 cd aan je vriendin toen zei hij nee jij mag wel kiezen welke cd je wil maar zij dus ik die cd niet nodig had ik wist niet wat ik hoorde en ik geloofde mijzelf niet dat ik nog daar zit ik kon niet opstaan van de schrik ik voelde mij voor schut tegenover mijn vriendin. de vakantie verliep met ruzies met mijn vriendin niet over hem maar over andere zaken in het bijzijn van hem we hadden het over n onderwerp dat we al eerder over gehad hadden thuis en dat hadden we al uitgepraat dacht ik maar zei moest zo nodig weer over hebben dat ze mij helemaal boos heeft gemaakt en zelfs weer heeft hij haar kant gekozen en hij zei dat ik niet kan luisteren en waarom ik zo dom deed tegen haar in het bijzijn van haar. Toen kon ik het niet meer volhouden ik moest huilen mijn hart stond bijna stil. Het ergste was dat hij mij zag huilen en toen liep hij naar haar toe om met haar te praten. Ik snapte er niets van ik heb tegen hem gezegd dat ik terugwilde naar huis maar hij wilde mij niet terug brengen en ik wist de weg ook niet terug. Het was het ergste dag van mijn leven. Toen we eindelijk terug waren in nederland had ik het verteld over wat er allemaal gebeurd was in marokko en hoe ik mij voelde en hoe hij zich had gedragen tegenover mij. Maar hij wilde zijn fouten niet toegeven en begon mij uitteschelden van dat ik weer niemand kan krijgen en begon zelfs mijn vriendin te schelden. Ik heb m gevraagd om geen contact met mij op te nemen en dat het over was. Toen begon hij elke dag te bellen en te smsen en ik zwoorde om deze keer zijn excusses niet te aanvaarden maar hij bleef smsjes sturen waarin instaat dat hij van mij houdt en dat hij nooit zoiets tegen iemand had gezegd en dat hij mij niet wilde kwetsen hij bedoelde het allemaal goed omdat hij mij sterker wilde maken zei hij. En dat mijn vriendin niet eens zag staan maar dat hij zo aardig tegen haar deed voor mij. Voor mij hoezo voor mij ik begreep niets van. Het enige wat ik kon doen is huilen elke nacht huilen na het lezen van zijn smsjes waarom moest ik weer huilen hij verdient mij niet. Hij zei ook dat ik zoiezo iemand kan vinden omdat ik een hele leuke en lieve meid ben omdat hij mij niet verdiende. Maar waarom was ik zo dom om daar in te trappen waarom? Ya rabbi? Ik hield mijzelf voor de gek ik dacht dat ik niet verliefd was op hem maar helaas was ik wel. Ik miste hem elke keer ik was gewoon verslaafd aan hem. Kan je verslaafd zijn aan een persoon? Oh nee dat was ik wel ik kon mijn leven niet leiden zonder 1 dag aan hem te denken, ik dacht aan zijn slechte gedrag tegenover mij, de lieve manier van kijken. Als ik bij hem was had ik het gewoon erg leuk als we alleen waren maar telefonisch was n ramp waarom is het zo? Ik heb zo vaak om adviezen gevraagd aan mensen elke keer hoorde ik hetzelfde maak het uit en vergeet hem oh ja? net of ik dat niet wist maar hoe moet dat? vergeten dat woord klonk heel vreemd in mijn oren het was net of ik het voor het eerst hoorde. Ik kan hem niet vergeten mensen hij behandelt mij niet zoals ik wil maar ik ben verslaafd aan hem net of je verslaafd ben aan suiker het is lekker maar het is slecht voor je. Oh mensen wat moet ik doen??????????? :traan1: :kwaad: :traan1: :traan1:

Friefra
19-01-2010, 19:25
maw je hebt een relatie met een getrouwde man? Meid meid meid toch, hij zal zijn vrouw n iet verlaten voor jou. Mocht hij dat wel doen vergeet niet dat hij jou ook zal bedriegen.

Marokaanseroos
19-01-2010, 19:30
Selaam meid vind het erg voor je, ik leef echt met je mee. Je kan er niks aan doen aan wat je voelt, je moet hem proberen te vergeten hij is een getrouwde man al lijkt het moeilijk inschallah met de hulp van Allah zal je hem vergeten en kom je een goede man tegen die u verdient want hij verdient je niet! ik wens u veel succes inschallah kom je er boven op. sterkte lieverd:( Ik heb n man ontmoet 3 jaar geleden hij ontkende dat hij getrouwd is, zijn doel was om tijd te doden en te plezieren met mij. Maar dat wist ik natuurlijk niet, we waren in het begin erg close met elkaar meer vrienden dan dat we geliefden van elkaar zijn en ik was blij mee want dat heb ik voorgesteld omdat hij op n dag zei dat hij meer wou dan vrienden zijn. naar n jaar of 2 ben ik wat voor hem gaan voelen en dat zei ik ook tegen hem maar hij antwoorde heel erg cool en zei dat ik dat niet moest zeggen vond het erg vreemd want hij wou altijd meer dan vrienden zijn dus zo'n antwoord had ik niet verwacht van hem. Ik dacht oke geen probleem ik kan mijn gevoelens zoiezo in bedwang houden omdat ik niet erg verliefd was. na een paar maanden later begon hij jaloers te worden en mij onrespectvol te behandelen, alles wat ik tegen hem zei door de telefoon vond hij niet goed ik klonk bij hem in de oren als een klein meisje die geen weet heeft van het leven we eindigden altijd met een ruzie en ik moest altijd met tranen naar bed. Ik kon het niet meer verdragen en heb het uitgemaakt maar hij bleef mij lastig vallen en te bellen ik wilde niet opnemen omdat ik wist dat hij mij zou overhalen dus stuurde hij talloze smsjes dat ik niemand kan krijgen en dat ik hopeloos was en daarom met hem wilde zijn. Het deed zoveel pijn ik begreep niets van ik wist niet wat ik hoorde. een maand later belde hij mij weer anoniem toen ik opnam zei hij waarom ik niet wilde reageren en dat hij dat allemaal niet had bedoeld toen waren we weer bij mekaar terecht gekomen weer een paar maanden later zijn we mekaar tegengekomen in marokko dat hebben we afgesproken, Ik had een keer een vriendin van mij meegenomen om te kijken of hij mij nou echte wilde of niet maar helaas ik zat daar als een onbekende tussen zijn aandacht ging helemaal naar haar toe hij vroeg van alles aan haar zo geintresseerd was hij in haar leven zo verdrietig zat ik daar tussen hun ik kon het niet meer volhouden ik wilde weg maar wilde het niet laten merken ik zat daar zo stil van het ongeloof ik kon mijn tranen bijna niet tegenhouden. Want voodat ik op vakantie ging had hij gezegd dat hij ook gevoelens voor mij had. Maar ik kon mijn oren en mijn ogen niet geloven dat als iemand gevoelens voor je heeft aandacht gaat schenken aan een ander. Ik heb het zo gelaten ik heb er niets over gezegd daarna zijn we wat gaan eten en bleek mijn vriendin meer in het middelpunt te zijn dan ik, hij vroeg aan haar wat ze wilde eten en toen ik zei dat ik bepaalde gerecht wilde eten zei hij nee ik begreep er niets van. een paar dagen later had ik mijn vriendin weer meegenomen naar onze afspraak toen had hij een heleboel cd's gekocht en toen zei mijn vriendin tegen hem geef 1 cd aan je vriendin toen zei hij nee jij mag wel kiezen welke cd je wil maar zij dus ik die cd niet nodig had ik wist niet wat ik hoorde en ik geloofde mijzelf niet dat ik nog daar zit ik kon niet opstaan van de schrik ik voelde mij voor schut tegenover mijn vriendin. de vakantie verliep met ruzies met mijn vriendin niet over hem maar over andere zaken in het bijzijn van hem we hadden het over n onderwerp dat we al eerder over gehad hadden thuis en dat hadden we al uitgepraat dacht ik maar zei moest zo nodig weer over hebben dat ze mij helemaal boos heeft gemaakt en zelfs weer heeft hij haar kant gekozen en hij zei dat ik niet kan luisteren en waarom ik zo dom deed tegen haar in het bijzijn van haar. Toen kon ik het niet meer volhouden ik moest huilen mijn hart stond bijna stil. Het ergste was dat hij mij zag huilen en toen liep hij naar haar toe om met haar te praten. Ik snapte er niets van ik heb tegen hem gezegd dat ik terugwilde naar huis maar hij wilde mij niet terug brengen en ik wist de weg ook niet terug. Het was het ergste dag van mijn leven. Toen we eindelijk terug waren in nederland had ik het verteld over wat er allemaal gebeurd was in marokko en hoe ik mij voelde en hoe hij zich had gedragen tegenover mij. Maar hij wilde zijn fouten niet toegeven en begon mij uitteschelden van dat ik weer niemand kan krijgen en begon zelfs mijn vriendin te schelden. Ik heb m gevraagd om geen contact met mij op te nemen en dat het over was. Toen begon hij elke dag te bellen en te smsen en ik zwoorde om deze keer zijn excusses niet te aanvaarden maar hij bleef smsjes sturen waarin instaat dat hij van mij houdt en dat hij nooit zoiets tegen iemand had gezegd en dat hij mij niet wilde kwetsen hij bedoelde het allemaal goed omdat hij mij sterker wilde maken zei hij. En dat mijn vriendin niet eens zag staan maar dat hij zo aardig tegen haar deed voor mij. Voor mij hoezo voor mij ik begreep niets van. Het enige wat ik kon doen is huilen elke nacht huilen na het lezen van zijn smsjes waarom moest ik weer huilen hij verdient mij niet. Hij zei ook dat ik zoiezo iemand kan vinden omdat ik een hele leuke en lieve meid ben omdat hij mij niet verdiende. Maar waarom was ik zo dom om daar in te trappen waarom? Ya rabbi? Ik hield mijzelf voor de gek ik dacht dat ik niet verliefd was op hem maar helaas was ik wel. Ik miste hem elke keer ik was gewoon verslaafd aan hem. Kan je verslaafd zijn aan een persoon? Oh nee dat was ik wel ik kon mijn leven niet leiden zonder 1 dag aan hem te denken, ik dacht aan zijn slechte gedrag tegenover mij, de lieve manier van kijken. Als ik bij hem was had ik het gewoon erg leuk als we alleen waren maar telefonisch was n ramp waarom is het zo? Ik heb zo vaak om adviezen gevraagd aan mensen elke keer hoorde ik hetzelfde maak het uit en vergeet hem oh ja? net of ik dat niet wist maar hoe moet dat? vergeten dat woord klonk heel vreemd in mijn oren het was net of ik het voor het eerst hoorde. Ik kan hem niet vergeten mensen hij behandelt mij niet zoals ik wil maar ik ben verslaafd aan hem net of je verslaafd ben aan suiker het is lekker maar het is slecht voor je. Oh mensen wat moet ik doen??????????? :traan1: :kwaad: :traan1: :traan1:

Uniek_19
19-01-2010, 19:32
Je bent echt DOM. Sorry, maar ik wist niet dat meisjes als jij bestaan. Raap jezelf op man en wees een echte vrouw. Weg met die troep!!!!! En aan de andere kant, ik begrijp dat je verliefd bent maar kop op meid. Ooit zul je hier om lachen. Veel sterkte.

karim_be
19-01-2010, 19:32

Te veel tekst...

l0velyMe
19-01-2010, 19:33
Meid ken je grenzen en laat niet over je heen lopen. ;) Hou je eer hoog en negeer die zbel. Als je contact blijft houden dan vind ik je wanhopig.

hayatteke
Heftig maar je zegt op het begin hij ontkende dat hij getrouwd is, dus hij is getrouwd???? Het is moeilijk, maar verdien je dit? Verdien je om zo behandeld te worden? verdien je het??? Sta daar eens bij stil, waar is je waardigheid gebleven, je zelf respect? Het is moeilijk als je op iemand verliefd bent maar geloof mij je bent beter af zonder en die vriendin ook :s:s ik begrijp niet wrm je haar een tweede en derde keer meeneemt als je ziet dat ze met elkaar "flirten" een echte vriendin zou gwn haar boeltje nemen en zegge da ze je nog wel ziet en niet blijve plakken.. Richt je op iets anders, je studies, werk, familie en belangrijkste je geloof.. De leegte zal gevuld worden door de zuiverende woorden van de koran.. Probeer je tijd te vullen met wat anders en neem des noods een nieuwe nummer zo kan hij je niet lastig vallen.. Ik begrijp niet dat je het toe laat om zo behandeld te worden, heb je waarde nog meid...

Vydushki
http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=9263196

LisaSimpson
19-01-2010, 19:35
ik heb het gevoel dat ik het allereerste mannen-afkick-centrum zal moeten openen...

Friefra
19-01-2010, 19:39
http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=9263196 :lol:!! Die wordt opgeslagen:lol:

Patience
19-01-2010, 19:41
Hoe ben je er achter gekomen dat hij getrouwd is dan? Kijk hoe vies hij jou heeft behandeld, loopt te flirten met je vriendin en dan is hij ook nog is getrouwd. Hij speelde gewoon een spel met je...En dan vraag je nog wat te doen? DUMPENN DIIE HANDEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!! :jammer:

Njt.
19-01-2010, 19:42
hij is tog getrouwd?? iwa klaar neem AFSTAND :moe:

bintbladi
19-01-2010, 19:44

dank u wel voor jullie reacties allemaal. jullie hebben gelijk het ergste is dat hij getrouwd is en dat heeft hij pas gezegd toen ik mijn gevoelens voor hem had verklaard. Toen was het al te laat. Ik haat mijzelf dat ik mijzelf zo laat behandelen.

amstermoro
19-01-2010, 19:47
Ik heb n man ontmoet 3 jaar geleden hij ontkende dat hij getrouwd is, zijn doel was om tijd te doden en te plezieren met mij. Maar dat wist ik natuurlijk niet, we waren in het begin erg close met elkaar meer vrienden dan dat we geliefden van elkaar zijn en ik was blij mee want dat heb ik voorgesteld omdat hij op n dag zei dat hij meer wou dan vrienden zijn. naar n jaar of 2 ben ik wat voor hem gaan voelen en dat zei ik ook tegen hem maar hij antwoorde heel erg cool en zei dat ik dat niet moest zeggen vond het erg vreemd want hij wou altijd meer dan vrienden zijn dus zo'n antwoord had ik niet verwacht van hem. Ik dacht oke geen probleem ik kan mijn gevoelens zoiezo in bedwang houden omdat ik niet erg verliefd was. na een paar maanden later begon hij jaloers te worden en mij onrespectvol te behandelen, alles wat ik tegen hem zei door de telefoon vond hij niet goed ik klonk bij hem in de oren als een klein meisje die geen weet heeft van het leven we eindigden altijd met een ruzie en ik moest altijd met tranen naar bed. Ik kon het niet meer verdragen en heb het uitgemaakt maar hij bleef mij lastig vallen en te bellen ik wilde niet opnemen omdat ik wist dat hij mij zou overhalen dus stuurde hij talloze smsjes dat ik niemand kan krijgen en dat ik hopeloos was en daarom met hem wilde zijn. Het deed zoveel pijn ik begreep niets van ik wist niet wat ik hoorde. een maand later belde hij mij weer anoniem toen ik opnam zei hij waarom ik niet wilde reageren en dat hij dat allemaal niet had bedoeld toen waren we weer bij mekaar terecht gekomen weer een paar maanden later zijn we mekaar tegengekomen in marokko dat hebben we afgesproken, Ik had een keer een vriendin van mij meegenomen om te kijken of hij mij nou echte wilde of niet maar helaas ik zat daar als een onbekende tussen zijn aandacht ging helemaal naar haar toe hij vroeg van alles aan haar zo geintresseerd was hij in haar leven zo verdrietig zat ik daar tussen hun ik kon het niet meer volhouden ik wilde weg maar wilde het niet laten merken ik zat daar zo stil van het ongeloof ik kon mijn tranen bijna niet tegenhouden. Want voodat ik op vakantie ging had hij gezegd dat hij ook gevoelens voor mij had. Maar ik kon mijn oren en mijn ogen niet geloven dat als iemand gevoelens voor je heeft aandacht gaat schenken aan een ander. Ik heb het zo gelaten ik heb er niets over gezegd daarna zijn we wat gaan eten en bleek mijn vriendin meer in het middelpunt te zijn dan ik, hij vroeg aan haar wat ze wilde eten en toen ik zei dat ik bepaalde gerecht wilde eten zei hij nee ik begreep er niets van. een paar dagen later had ik mijn vriendin weer meegenomen naar onze afspraak toen had hij een heleboel cd's gekocht en toen zei mijn vriendin tegen hem geef 1 cd aan je vriendin toen zei hij nee jij mag wel kiezen welke cd je wil maar zij dus ik die cd niet nodig had ik wist niet wat ik hoorde en ik geloofde mijzelf niet dat ik nog daar zit ik kon niet opstaan van de schrik ik voelde mij voor schut tegenover mijn vriendin. de vakantie verliep met ruzies met mijn vriendin niet over hem maar over andere zaken in het bijzijn van hem we hadden het over n onderwerp dat we al eerder over gehad hadden thuis en dat hadden we al uitgepraat dacht ik maar zei moest zo nodig weer over hebben dat ze mij helemaal boos heeft gemaakt en zelfs weer heeft hij haar kant gekozen en hij zei dat ik niet kan luisteren en waarom ik zo dom deed tegen haar in het bijzijn van haar. Toen kon ik het niet meer volhouden ik moest huilen mijn hart stond bijna stil. Het ergste was dat hij mij zag huilen en toen liep hij naar haar toe om met haar te praten. Ik snapte er niets van ik heb tegen hem gezegd dat ik terugwilde naar huis maar hij wilde mij niet terug brengen en ik wist de weg ook niet terug. Het was het ergste dag van mijn leven. Toen we eindelijk terug waren in nederland had ik het verteld over wat er allemaal gebeurd was in marokko en hoe ik mij voelde en hoe hij zich had gedragen tegenover mij. Maar hij wilde zijn fouten niet toegeven en begon mij uitteschelden van dat ik weer niemand kan krijgen en begon zelfs mijn vriendin te schelden. Ik heb m gevraagd om geen contact met mij op te nemen en dat het over was. Toen begon hij elke dag te bellen en te smsen en ik zwoorde om deze keer zijn excusses niet te aanvaarden maar hij bleef smsjes sturen waarin instaat dat hij van mij houdt en dat hij nooit zoiets tegen iemand had gezegd en dat hij mij niet wilde kwetsen hij bedoelde het allemaal goed omdat hij mij sterker wilde maken zei hij. En dat mijn vriendin niet eens zag staan maar dat hij zo aardig tegen haar deed voor mij. Voor mij hoezo voor mij ik begreep niets van. Het enige wat ik kon doen is huilen elke nacht huilen na het lezen van zijn smsjes waarom moest ik weer huilen hij verdient mij niet. Hij zei ook dat ik zoiezo iemand kan vinden omdat ik een hele leuke en lieve meid ben omdat hij mij niet verdiende. Maar waarom was ik zo dom om daar in te trappen waarom? Ya rabbi? Ik hield mijzelf voor de gek ik dacht dat ik niet verliefd was op hem maar helaas was ik wel. Ik miste hem elke keer ik was gewoon verslaafd aan hem. Kan je verslaafd zijn aan een persoon? Oh nee dat was ik wel ik kon mijn leven niet leiden zonder 1 dag aan hem te denken, ik dacht aan zijn slechte gedrag tegenover mij, de lieve manier van kijken. Als ik bij hem was had ik het gewoon erg leuk als we alleen waren maar telefonisch was n ramp waarom is het zo? Ik heb zo vaak om adviezen gevraagd aan mensen elke keer hoorde ik hetzelfde maak het uit en vergeet hem oh ja? net of ik dat niet wist maar hoe moet dat? vergeten dat woord klonk heel vreemd in mijn oren het was net of ik het voor het eerst hoorde. Ik kan hem niet vergeten mensen hij behandelt mij niet zoals ik wil maar ik ben verslaafd aan hem net of je verslaafd ben aan suiker het is lekker maar het is slecht voor je. Oh mensen wat moet ik doen??????????? :traan1: :kwaad: :traan1: :traan1: Stel je niet zo aan.

LisaSimpson
19-01-2010, 19:47
dank u wel voor jullie reacties allemaal. jullie hebben gelijk het ergste is dat hij getrouwd is en dat heeft hij pas gezegd toen ik mijn gevoelens voor hem had verklaard. Toen was het al te laat. Ik haat mijzelf dat ik mijzelf zo laat behandelen. op zich is er niks mis mee, in de islam mag een man nu eenmaal met vier vrouwen trouwen, maar zoals je hem beschrijft lijkt mij dat geen type man dat voldoet aan de sunna. neem afstand!

Pagina's : [1] 2 3 4