Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wat moet je weten als je op solicitatie gaat bij een bank.

Pagina's : [1] 2 3

Jamila-Aardbei
19-01-2010, 18:44

Je bent al parttime in dienst voor deze bank ( overgehouden aan je stage) alleen je gaat hoger op en daarom heb je een gesprek om te kijken of de boel allemaal door kan gaan. Of weet ik veel:moe: Mohiem wat moet ik weten, wat moet ik zeggen heeft iemand leuke tips:p

Dina_lady
19-01-2010, 18:49
wat jouw krachten/kwaliteiten zijn, meerwaarde voor het bedrijf enz gewoon goed jezelf verkopen

Schurk
19-01-2010, 18:50
Ligt eraan wat ze zoeken, ik weet niet hoe belangrijk je functie is en wat ze zoeken maar soms kan je uitermate geschikt zijn voor de functie op papier maar mis je net dat ene in leiderschap of iets anders daar kun je je niet op voorbereiden gewoon eerlijk zijn :)

el--jadida
debit en credit

3maroesch

decolete :stout:

karim_be
19-01-2010, 18:51
Verkoop jezelf..

Jamila-Aardbei
19-01-2010, 18:51
wat jouw krachten zijn, meerwaarde voor het bedrijf enz gewoon goed jezelf verkopen Wat kan ik over mezelf zeggen dan:haha: Normaal kan ik zo goed over me zelf lullen maar ik zie mezelf morgen al zitten met 5 vingers in me mond. Hoe maak ik echt indruk zeg eens wat jij zou zeggen:p

Flippo
19-01-2010, 18:53
Vertel ze in ieder geval dat je eerlijk bent en totaal geen interesse hebt waar de kluis zich bevindt.

stylo84
19-01-2010, 18:56
Vertel ze in ieder geval dat je eerlijk bent en totaal geen interesse hebt waar de kluis zich bevindt. hahahahahahaha:maf:

Jamila-Aardbei
19-01-2010, 18:58
Ligt eraan wat ze zoeken, ik weet niet hoe belangrijk je functie is en wat ze zoeken maar soms kan je uitermate geschikt zijn voor de functie op papier maar mis je net dat ene in leiderschap of iets anders daar kun je je niet op voorbereiden gewoon eerlijk zijn :) Ik ben nog wel heel erg jong maar kom waarschijnlijk in aanmerking voor een hele bijzondere functie mijn baas zei dat hij mij daar uitermate geschikt voor vindt het heeft wel te maken met leiderschap inderdaad, en eerlijk zijn ben en zal ik altijd. Maar zijn er nog dingen die ik moet zeggen om maar even te overdrijven zeg maar hoe pak ik ze in, want ik wil het echt graag:hihi: er staat echt iets supers tegenover heb het al aan me moeder en vader verteld iedereen staat onderste boven dat mij dit overkomt maar moet niet zo zijn dat ik morgen thuis kom gesprek is om 3 uur, dat ik zeg yemma nee gaat niet door:moe: debit en credit Wat moet ik hier van weten, en wanneer moet ik dit in het gesprek erin gooien decolete :stout: :haha: Heb een brief gekregen van me baas, staat precies is wat ik aan MOET doen:lol: Geen broek in ieder geval:haha::moe:

Jamila-Aardbei
19-01-2010, 18:58
Vertel ze in ieder geval dat je eerlijk bent en totaal geen interesse hebt waar de kluis zich bevindt. :lol::lol: Zal ik deze erin gooien als ijsbreker:giechel:

Dina_lady
19-01-2010, 18:59
Wat kan ik over mezelf zeggen dan:haha: Normaal kan ik zo goed over me zelf lullen maar ik zie mezelf morgen al zitten met 5 vingers in me mond. Hoe maak ik echt indruk zeg eens wat jij zou zeggen:p hahah weetje wat schrijf eerst een sollicitatiebrief waarin in je duidelijk op papier zet waarom je die functie wilt waar je goed in bent, dus je sterke kanten, bijv dan je goed communicatief vaardig bent, flexible (taken/tijd), teamplayer, zelfstandig, snel van begrip, enthousiast, leergierig, gedreven,klantgericht enz enz maar dan die eigenschappen die je echt kunt waarmaken (of bereid bent aan te werken) :hihi: En wees heeeel enthousiast tijdens het gesprek niet zo n dooie mus :nerd: moehiem dan ben je al voorbereid :kus:

Flippo
19-01-2010, 19:00

:lol::lol: Zal ik deze erin gooien als ijsbreker:giechel: Doe dat maar niet..... Dat is hetzelfde als voor de grap in een vliegtuig roepen dat je een ... hebt. Wordt niet gewaardeerd.

Jamila-Aardbei
19-01-2010, 19:03
hahah weetje wat schrijf eerst een sollicitatiebrief waarin in je duidelijk op papier zet waarom je die functie wilt waar je goed in bent, dus je sterke kanten, bijv dan je goed communicatief vaardig bent, flexible (taken/tijd), teamplayer, zelfstandig, snel van begrip, enthousiast, leergierig, gedreven enz enz maar dan die eigenschappen die je echt kunt waarmaken (of bereid bent aan te werken) :hihi: En wees heeeel enthousiast tijdens het gesprek niet zo n dooie mus :nerd: moehiem dan ben je al voorbereid :kus: Brief is al geschreven op basis daarvan ben ik ook al door naar de volgende ronde, er waren 3 mensen gevraagd voor deze functie er zijn 2 door, ik en de ander en morgen gaan we 1 voor 1 op gesprek en een half uur daarna krijgt of hij of ik te horen wie de functie krijgt. Ik zit echt te shaken ik wil het zo graag:verdriet: Het gaat me dus echt om inhoudelijk het gesprek:p

Jamila-Aardbei
19-01-2010, 19:04
Doe dat maar niet..... Dat is hetzelfde als voor de grap in een vliegtuig roepen dat je een ... hebt. Wordt niet gewaardeerd. :lol::lol: Je brengt me wel op idee├źn:p

Pagina's : [1] 2 3