Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Eerlijk, wie doet het graag..?

Kawtar88
19-01-2010, 18:03

[toch ff wat anders: het werk dat je nu doet, doe je het graag ja of nee.. of wil je veranderen en wat zou je graag doen? (droomjob/carriere)] Geef ook een reden..

PareltJe_Nr1
19-01-2010, 18:06
Kzou slapend geld willen maken.. Maar helaas zo ver ben ik nog niet

Kawtar88
Kzou slapend geld willen maken.. Maar helaas zo ver ben ik nog niet who doesnt :o

Captain.Egg
[toch ff wat anders: het werk dat je nu doet, doe je het graag ja of nee.. of wil je veranderen en wat zou je graag doen? (droomjob/carriere)] Geef ook een reden.. Ja denk het wel,, maar ben snel op zaken uitgekeken en ga insh'Allah/hopefully geneeskunde volgend jaar studeren. Misschien part-time werken en daarnaast studeren. Leven is te kort,, dus achtervolgen je ambities :goedzo:

Kawtar88
19-01-2010, 18:07

Ja denk het wel,, maar ben snel op zaken uitgekeken en ga insh'Allah/hopefully geneeskunde volgend jaar studeren. Misschien part-time werken en daarnaast studeren. Leven is te kort,, dus achtervolgen je ambities :goedzo: Mooi mooi.. maar ik heb zoveel interesses en toch zo weinig keuze :(

Captain.Egg
19-01-2010, 18:09
Mooi mooi.. maar ik heb zoveel interesses en toch zo weinig keuze :( Wat is dit nu weer,, waarom weinig keuze? :confused: Waar dacht jij aan?

Kawtar88
19-01-2010, 18:12
Wat is dit nu weer,, waarom weinig keuze? :confused: Waar dacht jij aan? Ow het was omgekeerd: zoveel keuze en zo weinig interesses :hihi: maar ff serieus, ik hou van werken met kinderen bv

VIConnection
19-01-2010, 18:17
Ik verdien geld met zaken.

Aminaaaa
19-01-2010, 19:18
Ow het was omgekeerd: zoveel keuze en zo weinig interesses :hihi: maar ff serieus, ik hou van werken met kinderen bv Moet je doen dan! Werk op een kinderdag verblijf, keiii leuk om te doen! Denk dat ik tegen volgend jaar inshaAllah management kdv ga doen/pedagogiek, je bent nog jong. Genoeg kansen, grijp ze zou ik zeggen...;)

Kawtar88
19-01-2010, 19:20
Moet je doen dan! Werk op een kinderdag verblijf, keiii leuk om te doen! Denk dat ik tegen volgend jaar inshaAllah management kdv ga doen/pedagogiek, je bent nog jong. Genoeg kansen, grijp ze zou ik zeggen...;) inshallah dat wil ik zeker graag doen :p ben nog met stages bezig enzow

hayatteke
19-01-2010, 19:24
Heb zoveel interesses maar word er in belemmerd door mijn hoofddoek, ik kan niet doen wat ik wil omdat ik hem in vele 'sectoren' zou moeten afzetten jammer genoeg dus ja kouzinalogie ofzo??? :s

Kawtar88
19-01-2010, 19:26
Heb zoveel interesses maar word er in belemmerd door mijn hoofddoek, ik kan niet doen wat ik wil omdat ik hem in vele 'sectoren' zou moeten afzetten jammer genoeg dus ja kouzinalogie ofzo??? :s kweet wat je bedoelt, maar ik bekijk dat niet als een belemmering maar als een extra motivatie om nog harder te werken om mn doel te bereiken wollah zoiets houdt me echt niet tegen, inshallah vind je wel iets dus vertrouw op Allah (swt) schat!

Aminaaaa
19-01-2010, 19:31

inshallah dat wil ik zeker graag doen :p ben nog met stages bezig enzow Netjes, gwn volhouden, voordat je het weet ben je er klaar mee.. Zie de hoofddoek niet als belemmering, genoeg werk waar je wel geaccepteerd wordt met

Kawtar88
19-01-2010, 20:12
Netjes, gwn volhouden, voordat je het weet ben je er klaar mee.. Zie de hoofddoek niet als belemmering, genoeg werk waar je wel geaccepteerd wordt met Thx sis' :goedzo: