Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse jongens

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

Mysteries.
19-01-2010, 17:36

Je hebt straatmongolen. 24/7 alleen op straat te vinden, ergens om de hoek van een koffieshop. Neukt erop los en hoopt later een goede maagd meishje te krijgen. Je hebt nerdjes, die zich 24/7 bezig houden met school en werk. Luisteren goed naar hun ouders en hebben ook nog nooit een vriendinnetje gehad. Aan een vrouw komen gaat moeilijk. Jongens die wel naar school gaan, maar alleen voor studiefinanciering en voor chikies daar heen gaan. Zich kleden net of ze catwalk gaan lopen. Verkaasde jongens, alleen maar nederlandse wijven n*uken en later toch weer een maagd marokkaanse vrouw eisen. En ze gaan bijna elke avond uit. En jongens die alles nemen wat los en vast zit. Ik ga dus nooit met een marokkaanse jongen trouwen!

Butterflyy_
19-01-2010, 17:39
&Nu de andere 897485 zaken nog.

PareltJe_Nr1
19-01-2010, 17:39
Kortom... Shwiempiess

RalphL
19-01-2010, 17:40
Haha damn right ik ga nooit trouwen! Ik gun ze mezelf niet kom nou, ik voel me veelste goed voor hen.

smile1234

Ik tel vier hersencellen. Waar is de rest gebleven?

SFYE
Wie zijn die Marokkaanse jongens toch waar al die topics over gaan :hihi:.

Mysteries.
&Nu de andere 897485 zaken nog. ja ik ga niet al die negatieve punten nog eens opnoemen. Kortom... Shwiempiess verrekte mongolen

Butterflyy_
19-01-2010, 17:41
ja ik ga niet al die negatieve punten nog eens opnoemen. verrekte mongolen Nee, je doet alsof elke Marokkaanse jongen in 1 van die groepen in te delen is.

_Ha_Ha_
weet jouw vader dat jij zo praat over marokkaanse jongens? en weet je vader al dat je met een niet-marokkaan wil trouwen? ga eerst zo tegen je vader praten en kom dan terug vuile teef!

Mysteries.
Haha damn right ik ga nooit trouwen! Ik gun ze mezelf niet kom nou, ik voel me veelste goed voor hen. zo is het:hihi: Ik tel vier hersencellen. Waar is de rest gebleven? kan jij maar tot 4 tellen? Wie zijn die Marokkaanse jongens toch waar al die topics over gaan :hihi:. jij bent turks

faatje_berber
Neee hoor, je hebt ook tussen figuren! Je noemt nu alleen de uiterste...

3lash
19-01-2010, 17:42
Je hebt straatmongolen. 24/7 alleen op straat te vinden, ergens om de hoek van een koffieshop. Neukt erop los en hoopt later een goede maagd meishje te krijgen. Je hebt nerdjes, die zich 24/7 bezig houden met school en werk. Luisteren goed naar hun ouders en hebben ook nog nooit een vriendinnetje gehad. Aan een vrouw komen gaat moeilijk. Jongens die wel naar school gaan, maar alleen voor studiefinanciering en voor chikies daar heen gaan. Zich kleden net of ze catwalk gaan lopen. Verkaasde jongens, alleen maar nederlandse wijven n*uken en later toch weer een maagd marokkaanse vrouw eisen. En ze gaan bijna elke avond uit. En jongens die alles nemen wat los en vast zit. Ik ga dus nooit met een marokkaanse jongen trouwen! Wees gewoon eerlijk, je hebt niet zo'n smoes nodig om te kunnen trouwen met een negeroide. Doe het gewoon!

Mysteries.
19-01-2010, 17:43

Nee, je doet alsof elke Marokkaanse jongen in 1 van die groepen in te delen is. ik doe niet alsof weet jouw vader dat jij zo praat over marokkaanse jongens? en weet je vader al dat je met een niet-marokkaan wil trouwen? ga eerst zo tegen je vader praten en kom dan terug vuile teef! Ik ga met een niet-marokkaan trouwen en die nog beter weet wat geloof inhoudt dan jullie minkukkels.

SFYE
jij bent turks Eigenlijk ben ik een Duitser, maar dat kon jij ook niet weten.

Butterflyy_
weet jouw vader dat jij zo praat over marokkaanse jongens? en weet je vader al dat je met een niet-marokkaan wil trouwen? ga eerst zo tegen je vader praten en kom dan terug vuile teef! Echt weer zo'n ait wayagher.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9