Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse jongens



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9

19-01-2010, 17:29

Citaat door Miryam17:


Ik begrijp het al, nou meiske moge Allaah jouw huwelijk zegenen.
Amien inshallah

Citaat door marocboy25:
der zijn wel meet type marokaanse jongens bevoorbeeld ,

de type die op school zit om zijn diploma te halen en der naast nog werkt en weet hoe die met vrouwen moet omgaan en all op zich zelf woont en graag de volgende stap in zijn leven wil zeten maar geen vrouw van zijn keuze tegenkomt .

of

de type die niet meer op school zit maar all full time werkt en all op zich zelf woont en goed met vrouwen kan omgaan en geniet van het leven maar ook de volgende stap in zijn leven wil zetten alleen niet de juiste vrouw tegenkomt .

open je eigen topic

Citaat door NietSimpel:
Dan ken je mijn soort nog niet.
no thanks

19-01-2010, 17:30



Citaat door Experience:
Stelletje gefrustreerde kippetjes!

Het is hier ook altijd hetzelfde; altijd het ander geslacht bashen.

ik wil ook meedoen, dus ja

19-01-2010, 17:42

Citaat door Miryam17:

Hahah, is toch zo? Heb je weleens kippen ruzie zien maken?

Dat is gewoon m.nl. Een grote kippehok.

Citaat door Mysteries.:
ik wil ook meedoen, dus ja

Dat mag, tis een vrije forum.

19-01-2010, 17:45

Citaat door Mysteries.:
Je hebt straatmongolen. 24/7 alleen op straat te vinden, ergens om de hoek van een koffieshop. Neukt erop los en hoopt later een goede maagd meishje te krijgen.

Je hebt nerdjes, die zich 24/7 bezig houden met school en werk. Luisteren goed naar hun ouders en hebben ook nog nooit een vriendinnetje gehad. Aan een vrouw komen gaat moeilijk.

Jongens die wel naar school gaan, maar alleen voor studiefinanciering en voor chikies daar heen gaan. Zich kleden net of ze catwalk gaan lopen.

Verkaasde jongens, alleen maar nederlandse wijven nxuken en later toch weer een maagd marokkaanse vrouw eisen. En ze gaan bijna elke avond uit.

En jongens die alles nemen wat los en vast zit.

Ik ga dus nooit met een marokkaanse jongen trouwen!



Dus jij zegt dat jongens die nog nooit een vriendin hebben gehad nerds zijn? Als je dit werkelijk meent dan kan ik niet beschrijven hoe stom je gedachtes zijn.

Je bent trouwens nog 1 vergeten

De goede praktiserende broeders die zich niet bezig houden met nutteloze onzin

19-01-2010, 17:51


http://www.acapela.tv/Cartoon-98772244_c0dbde248dad7-98772255_c0dbde2709a3c-98772257_c0dbde27dedea-7-1-1

Zie hoe marokkaanse jongens in het echt zijn.

19-01-2010, 18:27

Citaat door Mysteries.:
Je hebt straatmongolen. 24/7 alleen op straat te vinden, ergens om de hoek van een koffieshop. Neukt erop los en hoopt later een goede maagd meishje te krijgen.

Je hebt nerdjes, die zich 24/7 bezig houden met school en werk. Luisteren goed naar hun ouders en hebben ook nog nooit een vriendinnetje gehad. Aan een vrouw komen gaat moeilijk.

Jongens die wel naar school gaan, maar alleen voor studiefinanciering en voor chikies daar heen gaan. Zich kleden net of ze catwalk gaan lopen.

Verkaasde jongens, alleen maar nederlandse wijven nxuken en later toch weer een maagd marokkaanse vrouw eisen. En ze gaan bijna elke avond uit.

En jongens die alles nemen wat los en vast zit.

Ik ga dus nooit met een marokkaanse jongen trouwen!



Mensen schreeuwen tegenwoordig van de daken dat ze niet met een Marokkaan willen trouwen. Alsof we er wakker van moeten liggen. Dan niet toch.

19-01-2010, 20:02
der zijn wel meet type marokaanse jongens bevoorbeeld ,

de type die op school zit om zijn diploma te halen en der naast nog werkt en weet hoe die met vrouwen moet omgaan en all op zich zelf woont en graag de volgende stap in zijn leven wil zeten maar geen vrouw van zijn keuze tegenkomt .

of

de type die niet meer op school zit maar all full time werkt en all op zich zelf woont en goed met vrouwen kan omgaan en geniet van het leven maar ook de volgende stap in zijn leven wil zetten alleen niet de juiste vrouw tegenkomt .

vind het wel erg kort door de bocht om maar 4 type neer te zetten dan zou ik der ook zo een over 4 type marokaanse vrouwen kunnen neerzetten dan krijg je het zelfde resultaat ,

19-01-2010, 20:06

Citaat door Mysteries.:
Amien inshallah

open je eigen topic
no thanks


Over mijn soort zul je ook niks te weten komen!

19-01-2010, 22:25
Sorry hoor...Marokkaanse jongens hebben nu eenmaal warm bloed.
Dit wil niet zeggen dat ik het normaal vind hoe ze zich gaan gedragen.
Maar om dan met een ander RAS te gaan trouwen,NO WAY.
Daar zijn Marokkaanse jongens veel te lekker voor.Uitzonderingen bestaan...

19-01-2010, 22:53
Misschien een harde opmerking .. maar marokkaanse meisjes kun je tegenwoordig ook in zulke soort groepen verdelen. Maar wil je dan zeggen dat er dus ook geen 1 'Leuke&Goed' meisje bestat?!

19-01-2010, 23:06

Citaat door Mysteries.:
Je hebt straatmongolen. 24/7 alleen op straat te vinden, ergens om de hoek van een koffieshop. Neukt erop los en hoopt later een goede maagd meishje te krijgen.

Je hebt nerdjes, die zich 24/7 bezig houden met school en werk. Luisteren goed naar hun ouders en hebben ook nog nooit een vriendinnetje gehad. Aan een vrouw komen gaat moeilijk.

Jongens die wel naar school gaan, maar alleen voor studiefinanciering en voor chikies daar heen gaan. Zich kleden net of ze catwalk gaan lopen.

Verkaasde jongens, alleen maar nederlandse wijven nxuken en later toch weer een maagd marokkaanse vrouw eisen. En ze gaan bijna elke avond uit.

En jongens die alles nemen wat los en vast zit.

Ik ga dus nooit met een marokkaanse jongen trouwen!


Soort zoekt soort, kennelijk ben je zelf niet zo'n type, anders zou j heus wel wachten totdat er een nerdje op jw pad komt

Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik het ook niet zo heb met de mentaliteit en gedrag van m3arba , maar tja HELAAS jammer genoeg, val ik (uiterlijk wel op z)
Tja dan moet j het doen met wat j hebt KAn me niet voorstellen
mn leven te delen met een kaaskop of ander ras (sta3firroelaah) maar kan er niets aan doen. Helaas is dat de enige zwakte, anders had ik het wel geweten idd , met rotte mrkk

NEe gekkie, niet iedereen overeen kam scheren, als ik naar mn opa, vader,
ooms, neven (ook aangetrouwde) dan is er genoeg aanbod, alleen
zijn ze zeldzaam, dus gewoon geduldig zijn1tip: Kies een man vanwege zijn geloof dan zul je gelukkigste vrouw zijn

19-01-2010, 23:29
je wilt gewoon aandacht van marokkanen,je bent eenzaam een verlangt naar een mocro voor een lekkere beurt bitch!

19-01-2010, 23:30



Citaat door Mysteries.:
Je hebt straatmongolen. 24/7 alleen op straat te vinden, ergens om de hoek van een koffieshop. Neukt erop los en hoopt later een goede maagd meishje te krijgen.

Je hebt nerdjes, die zich 24/7 bezig houden met school en werk. Luisteren goed naar hun ouders en hebben ook nog nooit een vriendinnetje gehad. Aan een vrouw komen gaat moeilijk.

Jongens die wel naar school gaan, maar alleen voor studiefinanciering en voor chikies daar heen gaan. Zich kleden net of ze catwalk gaan lopen.

Verkaasde jongens, alleen maar nederlandse wijven nxuken en later toch weer een maagd marokkaanse vrouw eisen. En ze gaan bijna elke avond uit.

En jongens die alles nemen wat los en vast zit.

Ik ga dus nooit met een marokkaanse jongen trouwen!



Je hebt ook nog de so called broeders, I have got to say they are Masha-Allah !

21-01-2010, 21:13

Citaat door Jihan__:
Misschien een harde opmerking .. maar marokkaanse meisjes kun je tegenwoordig ook in zulke soort groepen verdelen. Maar wil je dan zeggen dat er dus ook geen 1 'Leuke&Goed' meisje bestat?!

oh wat hard zeg..

Citaat door shopaholic_88:
Soort zoekt soort, kennelijk ben je zelf niet zo'n type, anders zou j heus wel wachten totdat er een nerdje op jw pad komt

Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik het ook niet zo heb met de mentaliteit en gedrag van m3arba , maar tja HELAAS jammer genoeg, val ik (uiterlijk wel op z)
Tja dan moet j het doen met wat j hebt KAn me niet voorstellen
mn leven te delen met een kaaskop of ander ras (sta3firroelaah) maar kan er niets aan doen. Helaas is dat de enige zwakte, anders had ik het wel geweten idd , met rotte mrkk

NEe gekkie, niet iedereen overeen kam scheren, als ik naar mn opa, vader,
ooms, neven (ook aangetrouwde) dan is er genoeg aanbod, alleen
zijn ze zeldzaam, dus gewoon geduldig zijn1tip: Kies een man vanwege zijn geloof dan zul je gelukkigste vrouw zijn

je denkt ik ga dit allemaal lezen

Citaat door Sunsmile_:
Je hebt ook nog de so called broeders, I have got to say they are Masha-Allah !
Ja, maar daar ga ik geen topic over openen

21-01-2010, 21:17
Gelukkig dat je niet trouwt met een Marokkaan. Dat zou een desastreus gevolg hebben voor de Marokkaans nageslacht. Dus kan er alleen maar blij mee wezen! Toedeledokie.

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9