Bekijk volle/desktop versie : Een vraagje....

Pagina's : [1] 2

22-06-2004, 22:14

Citaat door zonnetje123:
Ik heb een tijdje geleden met mn vriend liggen kussen en toen hebben we op elkaar gelegen, maar wel met kleren aan en zo. Ik voelde gewoon dat hij hard was daaronder. Maar daarna had ik wel spijt, want ik was verkeerd bezig en ik was zelfs helemaal aan het flippen omdat ik d8 dat ik zwanger kon raken. ik heb zelfs en zwangerschapstest gekocht stom he? of niet? wat vinden jullie? ik bedoel hij is niet in mij gekomen, we hadden allebei on ze kelren aan
.

22-06-2004, 22:25

je had je kleren aan dus je word daar niet zwanger van hor!
so don't worry!

22-06-2004, 22:49

Citaat:
Origineel gepost door zonnetje123
Ik heb een tijdje geleden met mn vriend liggen kussen en toen hebben we op elkaar gelegen, maar wel met kleren aan en zo. Ik voelde gewoon dat hij hard was daaronder. Maar daarna had ik wel spijt, want ik was verkeerd bezig en ik was zelfs helemaal aan het flippen omdat ik d8 dat ik zwanger kon raken. ik heb zelfs en zwangerschapstest gekocht stom he? of niet? wat vinden jullie? ik bedoel hij is niet in mij gekomen, we hadden allebei on ze kelren aan
als ik jou was zou ik maar gauw een zwangerschaps stest doen, want straks ben je zwanger!!!!

22-06-2004, 22:52
lieverd.. zolang j ebroek aan houdt is er niets aan de hand

23-06-2004, 22:39

Citaat:
Origineel gepost door LQwaadsvrouwtje
sperma zwemt hoor en het kan maximaal 3 dagen leven buiten
Whaaaahaha goeie hee....

28-06-2004, 01:10
is heel normaal dat je droogvrijt (sex met kleding aan) met je vriend/vriendin.
maar je hoeft nergens bang voor te zijn ., zwanger word je niet eens wanneer je droogvrijt zonder kleren aan .

28-06-2004, 01:54

Citaat:
Origineel gepost door torry_man
is heel normaal dat je droogvrijt (sex met kleding aan) met je vriend/vriendin.
maar je hoeft nergens bang voor te zijn ., zwanger word je niet eens wanneer je droogvrijt zonder kleren aan .
Behalve voor de straf van Allah Ta3ala.

28-06-2004, 01:57

Citaat:
Origineel gepost door mel3oqa
dat klopt . dat weten wij allemaal .

05-07-2004, 00:48

Citaat:
Origineel gepost door mel3oqa

25-09-2005, 13:50

25-09-2005, 23:43

Citaat door zonnetje123:
tzzz kinderen die neit eens weten hoe je zwanger raakt en eignelijk nog in ooeivaartjes horent e geloven gaan liggen zoeenen en opelkaar liggen.

26-09-2005, 18:35
whahahahahah wollah die vraag vind ik de domste ooit muahahahahha

27-09-2005, 00:36

je wordt al zwanger als je met een jongen omgaat...verbreek die contact!!!

(sorry...ik kon het nie nalaten en nee meid je bent nie zwanger..mare je gaat wel steeds meer de verkeerde kant op )

27-09-2005, 01:56
als je de antwoord op zulke vragen niet weet dan moet je je er ook niet mee bezighouden in de praktijk...ga huiswerk maken en opletten bij biologie voortaan

27-09-2005, 10:31

Citaat door zonnetje123:
je bent bLoNt lijkt me

Pagina's : [1] 2