Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mijn Exman Gaat Trouwen

Pagina's : [1] 2

rachida111
19-01-2010, 15:45

ik zit met een heel erg groot probleem en ik weet echt niet wat ik moet doen. ik ben 10 jaar getrouwd geweest en ik heb 2 hele lieve kinderen. mijn man en ik zijn vorig jaar gescheiden. hij heeft mij 8 jaar lang mishandeld hij is vreemdgegaan etc. dat is niet zo belangrijk allemaal. maar het is een heel erg groot gevecht geweest om me er eindelijk bij neer te leggen dat we gingen scheiden. ik heb nu net alles weer helemaal op een rijtje me huis me kinderen die een beetje gewend zijn aan de situatie. maar nu heb ik gehoord dat mijn ex man gaat trouwen. oke dat is zijn recht wie ben ik om hem tegen te houden ik zeg eerlijk toen ik het voor het eerst hoorden werd ik helemaal gek. ik draaide door ik had en heb nog steeds de hoop dat hij ooit terug komt en dat wij ons leven ondanks alles gewoon weer kunnen voortzetten ik weet dat jullie me nu vast voor gek gaan verklaren maar zo denk ik er nou eenmaal over.maar wat mijn probleem echt is ik wil niet dat als hij mijn kinderen komt halen dat die bij een andere vrouw blijven. ik ben hun moeder en ik wil niet dat ze bij hem en zijn vrouw gaan slapen of in 1 ruimte zitten dat idee alleen al maakt mij helemaal gek. ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan en als ik het tegen hem zeg word hij boos. hij zegt dat ik me moet neerleggen bij het feit dat hij een nieuwe relatie heeft maar dat kan ik niet. ik wil het niet hebben dat mijn kinderen daar zitten en haar misschien straks mama gaan noemen... misschien ben ik raar maar dat wil ik gewoon niet hebben. wat moet ik doen zijn er toevallig mensen die een zelfde soort situatie hebben meegemaakt en mij misschien wat tips kunnen geven ik voel me zo machteloos ik weet gewoon niet meer wat ik wel en niet moet doen. alvast bedankt

Nerdette
19-01-2010, 15:46
ik zit met een heel erg groot probleem en ik weet echt niet wat ik moet doen. ik ben 10 jaar getrouwd geweest en ik heb 2 hele lieve kinderen. mijn man en ik zijn vorig jaar gescheiden. hij heeft mij 8 jaar lang mishandeld hij is vreemdgegaan etc. dat is niet zo belangrijk allemaal. maar het is een heel erg groot gevecht geweest om me er eindelijk bij neer te leggen dat we gingen scheiden. ik heb nu net alles weer helemaal op een rijtje me huis me kinderen die een beetje gewend zijn aan de situatie. maar nu heb ik gehoord dat mijn ex man gaat trouwen. oke dat is zijn recht wie ben ik om hem tegen te houden ik zeg eerlijk toen ik het voor het eerst hoorden werd ik helemaal gek. ik draaide door ik had en heb nog steeds de hoop dat hij ooit terug komt en dat wij ons leven ondanks alles gewoon weer kunnen voortzetten ik weet dat jullie me nu vast voor gek gaan verklaren maar zo denk ik er nou eenmaal over.maar wat mijn probleem echt is ik wil niet dat als hij mijn kinderen komt halen dat die bij een andere vrouw blijven. ik ben hun moeder en ik wil niet dat ze bij hem en zijn vrouw gaan slapen of in 1 ruimte zitten dat idee alleen al maakt mij helemaal gek. ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan en als ik het tegen hem zeg word hij boos. hij zegt dat ik me moet neerleggen bij het feit dat hij een nieuwe relatie heeft maar dat kan ik niet. ik wil het niet hebben dat mijn kinderen daar zitten en haar misschien straks mama gaan noemen... misschien ben ik raar maar dat wil ik gewoon niet hebben. wat moet ik doen zijn er toevallig mensen die een zelfde soort situatie hebben meegemaakt en mij misschien wat tips kunnen geven ik voel me zo machteloos ik weet gewoon niet meer wat ik wel en niet moet doen. alvast bedankt Ga even een frisse neus nemen want jij bent niet goed wijs jij.

SFYE
19-01-2010, 15:46
Je wordt gek omdat jij jezelf iets voor ogen hield wat niet realistisch is? Waarom zou je uberhaupt hopen dat iemand die je 8 jaar lang vernederd en geslagen heeft, terugkomt?

samzina_7
19-01-2010, 15:48
Ik ben een verloofde van een gescheide man die 1 kind heeft met zijn ex vrouw en zijn ex vrouw wilt me ook niet bij haar kind. Maar dat kan je niet veranderen. Mijn ouders zijn ook gescheiden en zijn beide hertrouwt en geloof me ze gaan haar nooit mama noemen. Ze gaat hen een thuis kunnen geven met je exman en dat is goed voor de kinderen. Een stabiele situatie bij jou thuis en een stabiele situatie bij je exman.:)

Elhaj_Rwiena
19-01-2010, 15:49

ik zit met een heel erg groot probleem en ik weet echt niet wat ik moet doen. ik ben 10 jaar getrouwd geweest en ik heb 2 hele lieve kinderen. mijn man en ik zijn vorig jaar gescheiden. hij heeft mij 8 jaar lang mishandeld hij is vreemdgegaan etc. dat is niet zo belangrijk allemaal. maar het is een heel erg groot gevecht geweest om me er eindelijk bij neer te leggen dat we gingen scheiden. ik heb nu net alles weer helemaal op een rijtje me huis me kinderen die een beetje gewend zijn aan de situatie. maar nu heb ik gehoord dat mijn ex man gaat trouwen. oke dat is zijn recht wie ben ik om hem tegen te houden ik zeg eerlijk toen ik het voor het eerst hoorden werd ik helemaal gek. ik draaide door ik had en heb nog steeds de hoop dat hij ooit terug komt en dat wij ons leven ondanks alles gewoon weer kunnen voortzetten ik weet dat jullie me nu vast voor gek gaan verklaren maar zo denk ik er nou eenmaal over.maar wat mijn probleem echt is ik wil niet dat als hij mijn kinderen komt halen dat die bij een andere vrouw blijven. ik ben hun moeder en ik wil niet dat ze bij hem en zijn vrouw gaan slapen of in 1 ruimte zitten dat idee alleen al maakt mij helemaal gek. ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan en als ik het tegen hem zeg word hij boos. hij zegt dat ik me moet neerleggen bij het feit dat hij een nieuwe relatie heeft maar dat kan ik niet. ik wil het niet hebben dat mijn kinderen daar zitten en haar misschien straks mama gaan noemen... misschien ben ik raar maar dat wil ik gewoon niet hebben. wat moet ik doen zijn er toevallig mensen die een zelfde soort situatie hebben meegemaakt en mij misschien wat tips kunnen geven ik voel me zo machteloos ik weet gewoon niet meer wat ik wel en niet moet doen. alvast bedankt iedereen denkt wel eens aan zijn/haar verleden

TwilightHeart
wis HEM uit je harde schijf en ga door met je leven .......

Flippo
Mishandelen en vreemgaan?? WTF....Je bent gezegend nu je van hem af bent!

rachida111
19-01-2010, 15:50
Ja maar als je kinderen hebt is het toch anders... ik wil dat mijn kinderen met vader en moeder opgroeien is dat zo gek?

ZAKENVROUW__
19-01-2010, 15:50
Raap jezelf op. Iemand die mij 8 jaar lang heeft mishandeld zou ik allang al vermoord hebben.

Nerdette
19-01-2010, 15:51
Ja maar als je kinderen hebt is het toch anders... ik wil dat mijn kinderen met vader en moeder opgroeien is dat zo gek? Ja als de vader een tiran is is dat best gek! Vind je niet?

Our_NTmazight
19-01-2010, 15:51
ik zit met een heel erg groot probleem en ik weet echt niet wat ik moet doen. ik ben 10 jaar getrouwd geweest en ik heb 2 hele lieve kinderen. mijn man en ik zijn vorig jaar gescheiden. hij heeft mij 8 jaar lang mishandeld hij is vreemdgegaan etc. dat is niet zo belangrijk allemaal. maar het is een heel erg groot gevecht geweest om me er eindelijk bij neer te leggen dat we gingen scheiden. ik heb nu net alles weer helemaal op een rijtje me huis me kinderen die een beetje gewend zijn aan de situatie. maar nu heb ik gehoord dat mijn ex man gaat trouwen. oke dat is zijn recht wie ben ik om hem tegen te houden ik zeg eerlijk toen ik het voor het eerst hoorden werd ik helemaal gek. ik draaide door ik had en heb nog steeds de hoop dat hij ooit terug komt en dat wij ons leven ondanks alles gewoon weer kunnen voortzetten ik weet dat jullie me nu vast voor gek gaan verklaren maar zo denk ik er nou eenmaal over.maar wat mijn probleem echt is ik wil niet dat als hij mijn kinderen komt halen dat die bij een andere vrouw blijven. ik ben hun moeder en ik wil niet dat ze bij hem en zijn vrouw gaan slapen of in 1 ruimte zitten dat idee alleen al maakt mij helemaal gek. ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan en als ik het tegen hem zeg word hij boos. hij zegt dat ik me moet neerleggen bij het feit dat hij een nieuwe relatie heeft maar dat kan ik niet. ik wil het niet hebben dat mijn kinderen daar zitten en haar misschien straks mama gaan noemen... misschien ben ik raar maar dat wil ik gewoon niet hebben. wat moet ik doen zijn er toevallig mensen die een zelfde soort situatie hebben meegemaakt en mij misschien wat tips kunnen geven ik voel me zo machteloos ik weet gewoon niet meer wat ik wel en niet moet doen. alvast bedankt Ten eerste heel goed van je dat je eigen leven en dat van je kinderen op orde hebt. Dat is eigenlijk het belangrijkste. Ik denk dat je nog steeds gevoelens hebt voor je ex-man. Voor een buitenstaander klinkt dat gek, nadat hij vreemdging en je mishandelde. Maar ja love is a strange thing. Je ex-man heeft zijn leven ook verder opgepakt en daar hoort voor hem een vrouw bij. Ik zou mij daarbij neerleggen. Je kinderen hebben er weinig aan als je je vijandig gedraagt richting zijn nieuwe vrouw. Kinderen hebben stabiliteit en rust nodig. En een vaderfiguur hoort daarbij. Je hoeft geen vriendinnen met haar te worden maar zij heeft natuurlijk ook geen schuld aan wat jou is overkomen. Veeel succes

Anoniempje25
19-01-2010, 15:52
ik zit met een heel erg groot probleem en ik weet echt niet wat ik moet doen. ik ben 10 jaar getrouwd geweest en ik heb 2 hele lieve kinderen. mijn man en ik zijn vorig jaar gescheiden. hij heeft mij 8 jaar lang mishandeld hij is vreemdgegaan etc. dat is niet zo belangrijk allemaal. maar het is een heel erg groot gevecht geweest om me er eindelijk bij neer te leggen dat we gingen scheiden. ik heb nu net alles weer helemaal op een rijtje me huis me kinderen die een beetje gewend zijn aan de situatie. maar nu heb ik gehoord dat mijn ex man gaat trouwen. oke dat is zijn recht wie ben ik om hem tegen te houden ik zeg eerlijk toen ik het voor het eerst hoorden werd ik helemaal gek. ik draaide door ik had en heb nog steeds de hoop dat hij ooit terug komt en dat wij ons leven ondanks alles gewoon weer kunnen voortzetten ik weet dat jullie me nu vast voor gek gaan verklaren maar zo denk ik er nou eenmaal over.maar wat mijn probleem echt is ik wil niet dat als hij mijn kinderen komt halen dat die bij een andere vrouw blijven. ik ben hun moeder en ik wil niet dat ze bij hem en zijn vrouw gaan slapen of in 1 ruimte zitten dat idee alleen al maakt mij helemaal gek. ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan en als ik het tegen hem zeg word hij boos. hij zegt dat ik me moet neerleggen bij het feit dat hij een nieuwe relatie heeft maar dat kan ik niet. ik wil het niet hebben dat mijn kinderen daar zitten en haar misschien straks mama gaan noemen... misschien ben ik raar maar dat wil ik gewoon niet hebben. wat moet ik doen zijn er toevallig mensen die een zelfde soort situatie hebben meegemaakt en mij misschien wat tips kunnen geven ik voel me zo machteloos ik weet gewoon niet meer wat ik wel en niet moet doen. alvast bedankt Chill, jij bent en zal altijd de moeder van je kinderen blijven, niemand die daar wat aan kan veranderen. Probeer de situatie te aanvaarden, en de vrouw van je ex te accepteren. Het is belangrijk dat je n goede band met haar krijgt, vooral als je wil dat je kinderen goed behandeld worden eens ze daar zijn. Het is nooit makkelijk een scheiding, maar als iedereen elkaar respecteert dan kan de situatie tenminste verdraagzaam zijn. Ik zeg niet dat je vriendinnen moet worden, hell no, maar respecteer haar en accepteer het gewoon. Je ex is verder gegaan, wie zegt dat jij dat ook niet kan?

Our_NTmazight
19-01-2010, 15:53

Ja maar als je kinderen hebt is het toch anders... ik wil dat mijn kinderen met vader en moeder opgroeien is dat zo gek? Misschien kom je nog een leuke man tegen, die je niet mishandeld en vernederd. Die bestaan ook nog.

rachida111
19-01-2010, 15:54
maar voor zijn kinderen is hij geen tiran. kijk hij heeft mij van alles en nog wat aangedaan maar zijn 2 zoons draagt hij! zoals het hoord natuurlijk! ik wil alleen niet dat hun bij zijn nieuwe vrouw in de buurt komen! straks doet ze iets in hun eten dat ze mij gaan haten je weet het maar nooit met de vrouwen van tegen woordig...

billi_jean
19-01-2010, 15:55
ik zit met een heel erg groot probleem en ik weet echt niet wat ik moet doen. ik ben 10 jaar getrouwd geweest en ik heb 2 hele lieve kinderen. mijn man en ik zijn vorig jaar gescheiden. hij heeft mij 8 jaar lang mishandeld hij is vreemdgegaan etc. dat is niet zo belangrijk allemaal. maar het is een heel erg groot gevecht geweest om me er eindelijk bij neer te leggen dat we gingen scheiden. ik heb nu net alles weer helemaal op een rijtje me huis me kinderen die een beetje gewend zijn aan de situatie. maar nu heb ik gehoord dat mijn ex man gaat trouwen. oke dat is zijn recht wie ben ik om hem tegen te houden ik zeg eerlijk toen ik het voor het eerst hoorden werd ik helemaal gek. ik draaide door ik had en heb nog steeds de hoop dat hij ooit terug komt en dat wij ons leven ondanks alles gewoon weer kunnen voortzetten ik weet dat jullie me nu vast voor gek gaan verklaren maar zo denk ik er nou eenmaal over.maar wat mijn probleem echt is ik wil niet dat als hij mijn kinderen komt halen dat die bij een andere vrouw blijven. ik ben hun moeder en ik wil niet dat ze bij hem en zijn vrouw gaan slapen of in 1 ruimte zitten dat idee alleen al maakt mij helemaal gek. ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan en als ik het tegen hem zeg word hij boos. hij zegt dat ik me moet neerleggen bij het feit dat hij een nieuwe relatie heeft maar dat kan ik niet. ik wil het niet hebben dat mijn kinderen daar zitten en haar misschien straks mama gaan noemen... misschien ben ik raar maar dat wil ik gewoon niet hebben. wat moet ik doen zijn er toevallig mensen die een zelfde soort situatie hebben meegemaakt en mij misschien wat tips kunnen geven ik voel me zo machteloos ik weet gewoon niet meer wat ik wel en niet moet doen. alvast bedankt niet zo jaloers doen.... je kinderen zullen haar nooit mama noemen of what so ever, dus doe niet gek

Pagina's : [1] 2