Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Gebakken eieren en zitoen + atay chibaa op werk!!

Pagina's : [1] 2

MusicFreako
19-01-2010, 15:11

Wat heb ik toch een geweldig leventje en wat zijn hollanders toch zjou3 hahah :bril:

Delirium.
19-01-2010, 15:12
Wat heb ik toch een geweldig leventje en wat zijn hollanders toch zjou3 hahah :bril: Hmmm.. Zitoen! Daar heb ik zin in..

Y-schatje
19-01-2010, 15:13
Ik wil ook :huil:

MusicFreako
19-01-2010, 15:16
Hmmm.. Zitoen! Daar heb ik zin in.. Kom zitoun eten dan, ik heb scherpe zitoun en beladie dat is marokkaanse die zwarte en normale zwarte pitloze olijven :love:

mvr_banan
19-01-2010, 15:20

op werk?.. haha hoe doe je dat dan gek?

MusicFreako
19-01-2010, 15:21
:love: Yallah tftar asahbi!:hihi:

_SpaanseVlieg_
19-01-2010, 15:23
elke avond vlak voor het slapen gaan strompel ik naar keuken. ik pak de koekepan uit de kast, draai mij om naar de koelkast om 4 eieren te pakken ik strompel naar de voorraadkast waar ik 1 van mijn vele blikjes gevulde olijven met tonijn tevoorschijn tover en strompel weer terug naar de keuken daar zet ik de pan op een zacht vuur, ik laat de olijven uitlekken en kan het niet laten om er alvast een paar om te eten de pan is warm genoeg en de olijfolie kan erbij, ik laat de olijfolie langzaam warm worden totdat mijn gevoel zegt nu mogen de eieren erbij de eieren zitten lekker in de pan, ik pak de zout en pepermolen en zorg dat mijn eitjes voldoende zout en peper krijgen etc etc etc etc :love:

MusicFreako
19-01-2010, 15:23
op werk?.. haha hoe doe je dat dan gek? Nouja je pakt gewoon een koekenpan en de aantal eieren die je op kunt en je doet olijfolie in die pan en maakt de eieren leeg op de koekenpan en als ze gebakken zijn dan op een bord met zitoun en kaas :love: En thee is makkelijk toch? :hihi: Nee, op werk hebben we een keuken en morgen we die gebruiken om te maken wat we willen en zo nu en dan maakt ik de lunch voor ook een aanlat collega`s :hihi:

mvr_banan
19-01-2010, 15:26
Nouja je pakt gewoon een koekenpan en de aantal eieren die je op kunt en je doet olijfolie in die pan en maakt de eieren leeg op de koekenpan en als ze gebakken zijn dan op een bord met zitoun en kaas :love: En thee is makkelijk toch? :hihi: Nee, op werk hebben we een keuken en morgen we die gebruiken om te maken wat we willen en zo nu en dan maakt ik de lunch voor ook een aanlat collega`s :hihi: hahahaah ja hehe!!! grappig!! waar werk jij dan?? want ik weet nog dat ik een aantal jaren gelden ook stage liep bij een buurthuis.. en daar mocht ik ook gwn in de keuken staan.. maar als je gwn in een bedrijf werkt hahaah is dat toch wel anders:hihi:

MusicFreako
19-01-2010, 15:27
elke avond vlak voor het slapen gaan strompel ik naar keuken. ik pak de koekepan uit de kast, draai mij om naar de koelkast om 4 eieren te pakken ik strompel naar de voorraadkast waar ik 1 van mijn vele blikjes gevulde olijven met tonijn tevoorschijn tover en strompel weer terug naar de keuken daar zet ik de pan op een zacht vuur, ik laat de olijven uitlekken en kan het niet laten om er alvast een paar om te eten de pan is warm genoeg en de olijfolie kan erbij, ik laat de olijfolie langzaam warm worden totdat mijn gevoel zegt nu mogen de eieren erbij de eieren zitten lekker in de pan, ik pak de zout en pepermolen en zorg dat mijn eitjes voldoende zout en peper krijgen etc etc etc etc :love: Gewelidg hoe je het beschrijft precies zoals ik het doe alleen verschilt de tijdstip in de nacht kan ik geen iegeren eten.

MusicFreako
19-01-2010, 15:33
hahahaah ja hehe!!! grappig!! waar werk jij dan?? want ik weet nog dat ik een aantal jaren gelden ook stage liep bij een buurthuis.. en daar mocht ik ook gwn in de keuken staan.. maar als je gwn in een bedrijf werkt hahaah is dat toch wel anders:hihi: Ik werk in een heel groot gebouw, ik werk bij Volkswagen en zo een probleem is het daar niet ze zijn echt na de klote hollanders.

mvr_banan
19-01-2010, 15:37
Ik werk in een heel groot gebouw, ik werk bij Volkswagen en zo een probleem is het daar niet ze zijn echt na de klote hollanders. haha o0w oke op die manier.. Ewa wel relaxt hoor!! ik moet het maar met broodjes beleg doen.!:D

marocgirl_
19-01-2010, 18:19

Ewa kolli er ontbreekt alleen tajin en shie djaja m7amra :giechel:

_mohammmeddddd
19-01-2010, 18:22
Ewa kolli er ontbreekt alleen tajin en shie djaja m7amra :giechel: ik heb nu trek in rfiesa :o

marocgirl_
19-01-2010, 18:52
ik heb nu trek in rfiesa :o Haha toevallig,mijn vader en ik hadden het net nog over rfiesa.

Pagina's : [1] 2