Bekijk volle/desktop versie : Leeftijdsverschil? Leeftijd--Serieus?!



Pagina's : 1 2 3 [4] 5

19-01-2010, 14:33

Citaat door SFYE:
Ik betwijfel het ten zeerste.




19-01-2010, 14:34



Citaat door SFYE:
Ik bedoelde serieus (strak).



hoe dichter bij nul hoe strakker he

19-01-2010, 14:35

Citaat door 2become1:
Slm zusters en broeders,

Hoe denken jullie over leeftijdsverschillen?! Kan de dame ouder zijn de de heer?

En aan de dames, hoe denken jullie over mannen van bijv. 30 en mannen van bijv 22..

Ik was laatst in een discussie met een vriendin.. het ging erover dat mannen die ouder zijn dan 25 vaak serieuzer zijn in een relatie dan een 22 jarige man..??

Jullie mening is welkom

Dat denk ik ook. Wanneer mannen de grens van 24/25 nog niet gepasseerd zijn, komt het slechts zelden voor dat ze ' serieus ' zijn. Uitzonderingen daargelaten.

19-01-2010, 14:37

Citaat door zarazohr:
hoe dichter bij nul hoe strakker he



Ssssssst. Nu gaan mensen weer ruzie met je zoeken a zjou3.

19-01-2010, 14:38



Citaat door SFYE:
Ssssssst. Nu gaan mensen weer ruzie met je zoeken a zjou3.



ja echt he ik hou me lekkerbekje of me lekkere vingertjes dicht

19-01-2010, 14:43

Citaat door zarazohr:
ja echt he ik hou me lekkerbekje of me lekkere vingertjes dicht





Of zeg geen dingen waarbij je mensen laat schrikken, of leer `t subtiel te doen.

Het betere subtiele vingerwerk.


19-01-2010, 14:44

Citaat door ElGuaje:
Toppunt van veralgemeniseren.


Hoe denk jij erover dan?

Groet

19-01-2010, 14:48

Citaat door SFYE:


Of zeg geen dingen waarbij je mensen laat schrikken, of leer `t subtiel te doen.

Het betere subtiele vingerwerk.




ik ben heel erg impulsief bij sommige dingen hoor... en wat ik denk zeg ik ook soms is het fout ja

19-01-2010, 14:56

Citaat door 2become1:
Slm zusters en broeders,

Hoe denken jullie over leeftijdsverschillen?! Kan de dame ouder zijn de de heer?

En aan de dames, hoe denken jullie over mannen van bijv. 30 en mannen van bijv 22..

Ik was laatst in een discussie met een vriendin.. het ging erover dat mannen die ouder zijn dan 25 vaak serieuzer zijn in een relatie dan een 22 jarige man..??

Jullie mening is welkom

Leeftijd zegt tegenwoordig écht niks, en ik kan het weten. Je hebt mannen van 35 die erger zijn dan koters. Maar je hebt darentegen ook jongens van 23/24 die volwassen en serieus zijn. Dus wat dat betreft, maakt de leeftijd ze niet meer of minder serieus. Is gewoon per persoon verschillend.

19-01-2010, 14:57

Citaat door ElGuaje:
Ik zie geen probleem in een huwelijk tussen man en vrouw, waarbij de vrouw een jaar of twee jaar ouder is. Zolang je maar beiden serieus bent en als doel voor ogen hebt om op de juiste en toegestane manier gelukkig te zijn. Incha'Allah zal dan het nodige geluk en rust gevonden worden.


Masha'allah

19-01-2010, 15:00

Citaat door Mevr_Feshkel:
Leeftijd zegt tegenwoordig écht niks, en ik kan het weten. Je hebt mannen van 35 die erger zijn dan koters. Maar je hebt darentegen ook jongens van 23/24 die volwassen en serieus zijn. Dus wat dat betreft, maakt de leeftijd ze niet meer of minder serieus. Is gewoon per persoon verschillend.



Hey meid!

Weet dat het inderdaad met persoonlijkheid te maken heeft.. Toch schrikt het mij af als bijv. een jongen/man van 20/23 je bijv ten huwelijk zou vragen. denk dat dat gewoon een knop is bij sommige mensen.. Ik denk namelijk ook weleens "waarom is dat 18jarige meisjes getrouwd met die 21 jarige jongen, dat gaat toch niet werken.."

Begrijp je

19-01-2010, 15:02
leeftijdsverschil maakt totaal niet uit. Zowel de vrouw als de man kan ouder zijn. het gaat erom de persoon zelf wil en zelf het liefst heeft. iedere persoon heeft een andere smaak en voorkeur. Meestal is de man wel wat ouder dan de vrouw. Maar sommige vrouwen hebben liever een juist wat jongere man. Zelfde geld voor mannen.
Zo heb je ook weer een algemene leeftijd waarop de gemiddelde man en vrouw de volwassenheid heeft bereikt om toe te zijn aan een serieus huwelijk. Dan denk ik idd dat de deze gemiddelde volwassenheidsleeftijd bij de man rond de 28 ligt en bij de vrouw 23.
Maargoed is niet altijd zo en anderen kunnen hier weer anders over denken

19-01-2010, 15:09



Citaat door zarazohr:
ik ben heel erg impulsief bij sommige dingen hoor... en wat ik denk zeg ik ook soms is het fout ja



ewa let er voortaan dan gewoon op - alsof dat werkt!

19-01-2010, 16:37

Citaat door SFYE:
Alles kan. Koffiekan. Theekan. Melkkan. Waterkan. Soepkan. Er kan nog meer. Ijsselmeer. Zoetermeer Veluwemeer, Vanmeer, Tuzmeer, Slotermeer, enzovoort, Amersfoort, Zandvoort.



je hebt me echt aan het lachen gekregen.

19-01-2010, 16:39

Citaat door qwerty23:
je hebt me echt aan het lachen gekregen.



Daar ben ik vanochtend voor wakker geworden .

Pagina's : 1 2 3 [4] 5