Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liedje opnemen voor een goede vriendin.

Pagina's : [1] 2

MusicFreako
19-01-2010, 14:01

Ik heb helaas geen relatie nog maar heb wel een hele goede vriendin waar ik echt om geef en nu wil ik vor valantijnsdag een liedje voor haar opnemen alleen ik ben bang dat haar interpetatie verkeerd zal zijn, dus mijn vraag is doen of niet doen?

PareltJe_Nr1
19-01-2010, 14:02
OMG.. NIET DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN z'n fucking afknapper

adaragirl
19-01-2010, 14:03
Ach als jullie heel goede vrienden zijn zal ze het wel niet verkeerd interpreteren. Doen!! Lijkt me zeer lief en attent. Of heb je bijbedoelingen???

MusicFreako
19-01-2010, 14:09
OMG.. NIET DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN z'n fucking afknapper :hihi: hoezo afknaperd ze heeft vaker mijn nummers gehoord en ik neem eigenlijk altijd op wat ik leuk vind. :o

MusicFreako
19-01-2010, 14:10

Ach als jullie heel goede vrienden zijn zal ze het wel niet verkeerd interpreteren. Doen!! Lijkt me zeer lief en attent. Of heb je bijbedoelingen??? Je we zijn echt goede vrienden. En nee, ik heb geen bijbedoelingen en ik ben bang dat zij dat ook zal denken?

_mohammmeddddd
19-01-2010, 14:16
Doen, erg orgineel :)

MusicFreako
19-01-2010, 14:22
Doen, erg orgineel :) Soukran voor je mening.:goedzo: Hoe gaat het nu met je? Ben je weer de oude of voel je je nog steeds klote?

_mohammmeddddd
19-01-2010, 14:29
Soukran voor je mening.:goedzo: Hoe gaat het nu met je? Ben je weer de oude of voel je je nog steeds klote? voel me top, ben blij dat ik van haar af ben ...

MusicFreako
19-01-2010, 14:38
Kifesh je gaat een liedje schrijven voor haar en dat geven op Valentijnsdag. Natuurlijk ga je verkeerde signalen geven dan, like duhuh. Nee, dat is het niet wij geven elkaar altijd wat met valantijnsdag :o

Jeblliiaa
19-01-2010, 14:42
Ik zeg doen! :goedzo:

Tsjoepitha
19-01-2010, 14:44
Moet je doen, is echt een leuk idee! ;)

MusicFreako
19-01-2010, 14:45
voel me top, ben blij dat ik van haar af ben ... Achja ik zeg ook maar sommige mensen ben je liever armer dan rijker :goedzo:

Wespje
19-01-2010, 14:46

tuurlijk doen!

MusicFreako
19-01-2010, 14:49
Vriendschap is zwijgen, niets zeggen maar een arm om schouders leggen. Vriendschap is in iemands leven vreugde en verdriet meebeleven Vriendschap is niets vragen maar gewoon helpen te dragen Vriendschap is even gauw bellen om de laatste nieuwtjes te vertellen Vriendschap is praten in vertrouwen dat de ander de mond kan houden Vriendschap is durven te tonen welke gevoelens erin je wonen Vriendschap is delen in iemands geluk en dan hopen, ga nooit stuk Vriendschap zit in kleine dingen die je tot wedervriendschap dwingen Aan een goede vriendschap komt geen end waar je ook ter wereld bent En heb je echte vriendschap gevonden legt ze een pleister op vele wonden Daarom is het fijn Om goede vrienden te zijn Dit zal het eerste couplet zijn :o Ik zing bijna nooit nederlands alleen als ik het doe dan vindt zij het erg mooi vandaar dat ik voor nederlands heb gekozen.

_mohammmeddddd
19-01-2010, 14:50
Achja ik zeg ook maar sommige mensen ben je liever armer dan rijker :goedzo: daarom

Pagina's : [1] 2