Bekijk volle/desktop versie : Gezeur



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

19-01-2010, 12:20
Ben het even zo zat.

Rommel opruimen, dweilen, andermans troep opruimen, je eigen spullen niet kunnen vinden omdat een ander eraan heeft gezeten, de was ophangen, de was opvouwen, koken, kinderen weer verschonen etc. etc.



Vandaag ben ik zo somber, ik zit in een zware dip .

Sorry voor mijn gezeur. Alhamdoe illah.

En geen praatjes van "wees dankbaar voor wat je hebt, bladibla" die helpen niet .

Alhamdoe illah

Advies: Blijf uit mijn buurt vandaag

19-01-2010, 12:21


Cheer me up

19-01-2010, 12:21

19-01-2010, 12:29

Citaat door Rozegeur:
Ben het even zo zat.

Rommel opruimen, dweilen, andermans troep opruimen, je eigen spullen niet kunnen vinden omdat een ander eraan heeft gezeten, de was ophangen, de was opvouwen, koken, kinderen weer verschonen etc. etc.



Vandaag ben ik zo somber, ik zit in een zware dip .

Sorry voor mijn gezeur. Alhamdoe illah.

En geen praatjes van "wees dankbaar voor wat je hebt, bladibla" die helpen niet .

Alhamdoe illah

Advies: Blijf uit mijn buurt vandaag


Neem een dagje me-time! Lekker winkelen of beauty dagje!
Misschien helpt je dat uit de dagelijkse sleur te halen..

19-01-2010, 12:31



Citaat door Rozegeur:
Ben het even zo zat.

Rommel opruimen, dweilen, andermans troep opruimen, je eigen spullen niet kunnen vinden omdat een ander eraan heeft gezeten, de was ophangen, de was opvouwen, koken, kinderen weer verschonen etc. etc.



Vandaag ben ik zo somber, ik zit in een zware dip .

Sorry voor mijn gezeur. Alhamdoe illah.

En geen praatjes van "wees dankbaar voor wat je hebt, bladibla" die helpen niet .

Alhamdoe illah

Advies: Blijf uit mijn buurt vandaag


Komt me heel bekend voor
Dan ga ik altijd shoppen en dan is die zware dip gelijk ook voorbij.

19-01-2010, 12:44
Bedankt voor jullie tips, maar ik ben te blut om te shoppen.

Ik moet nog de vaatwasser uitruimen, een kloteverzekering opbellen, sokken wassen, koken. Kleine kinderen aankleden om de grote kinderen uit school te halen. Vanavond weer afwassen en dweilen.

Ik voel me zo kxt

En voor iedereen die mij privémails stuurt, maakt niet uit, grappig of goed bedoelt: Steek ze in je reet.

19-01-2010, 12:47
Ik heb wel eens vaker gevraagt hoe oud je kinderen zijn, zij kunnen toch ook helpen in de huishouding?

een dagje de boel de boel laten voor een paar uurtjes, eventjes weer opladen bv even naar het winkelcenrtum of op visite en dan kun je er beter tegen aan de rest van de dag.

19-01-2010, 12:48

Citaat door Rozegeur:
Bedankt voor jullie tips, maar ik ben te blut om te shoppen.

Ik moet nog de vaatwasser uitruimen, een kloteverzekering opbellen, sokken wassen, koken. Kleine kinderen aankleden om de grote kinderen uit school te halen. Vanavond weer afwassen en dweilen.

Ik voel me zo kxt

En voor iedereen die mij privémails stuurt, maakt niet uit, grappig of goed bedoelt: Steek ze in je reet.





ja toch!

19-01-2010, 12:49

Citaat door Rozegeur:
Ben het even zo zat.

Rommel opruimen, dweilen, andermans troep opruimen, je eigen spullen niet kunnen vinden omdat een ander eraan heeft gezeten, de was ophangen, de was opvouwen, koken, kinderen weer verschonen etc. etc.



Vandaag ben ik zo somber, ik zit in een zware dip .

Sorry voor mijn gezeur. Alhamdoe illah.

En geen praatjes van "wees dankbaar voor wat je hebt, bladibla" die helpen niet .

Alhamdoe illah

Advies: Blijf uit mijn buurt vandaag


Doe effe vandaag helemaal niets, ga lekker rustig zitten of effe liggen.

Eten gewoon wat makkelijks, en kids ewa jah dat moet wel he


Moge Allaah over je waken en je gelukkig maken Ameen

19-01-2010, 12:50

Citaat door Rozegeur:
Ben het even zo zat.

Rommel opruimen, dweilen, andermans troep opruimen, je eigen spullen niet kunnen vinden omdat een ander eraan heeft gezeten, de was ophangen, de was opvouwen, koken, kinderen weer verschonen etc. etc.



Vandaag ben ik zo somber, ik zit in een zware dip .

Sorry voor mijn gezeur. Alhamdoe illah.

En geen praatjes van "wees dankbaar voor wat je hebt, bladibla" die helpen niet .

Alhamdoe illah

Advies: Blijf uit mijn buurt vandaag


Als ik een echte dip/baaldag heb (dus niet zeurdag...zelfde toch?) ga ik altijd wat leuks doen en mezelf verwennen met een massage bij het chinese vrouwtje..winkelen..uit eten..einde van de dag ben ik

En op de dagen dat ik in een knoop zit ga ik extra gebeden verrichten en probeer ik oprecht Hamdoelillah te zeggen en goede daden te verrichten.

19-01-2010, 12:51
Chill out! Ga nu lekker op de bank liggen, laat alles zoals het nu is. Kom later wel.

19-01-2010, 12:52
Ga een dagje niks doen.
Laat een ander het lekker uitzoeken..

19-01-2010, 12:55



Citaat door xXxwolkjexXx:
Ik heb wel eens vaker gevraagt hoe oud je kinderen zijn, zij kunnen toch ook helpen in de huishouding?

een dagje de boel de boel laten voor een paar uurtjes, eventjes weer opladen bv even naar het winkelcenrtum of op visite en dan kun je er beter tegen aan de rest van de dag.


Doen ze ook wel hoor .

Maar overdag zijn ze weg. Dan zijn alleen de mini's thuis.

Er is hier geen winkelcentrum en ik heb niemand om bij op visite te gaan.

Zo zielig ben ik .

Nou ik ga maar eens beginnen, met allerlei rotklusjes.

Dit is wel mijn plan:

Straks als ik de kinderen uit school ga halen, ga ik naar de winkel en koop ik een paar lekkere dure dingen.
Als ik thuis kom ga ik die lekker opeten voor de TV met dr. Phil ( mijn grote held).

Ik moet wel zo doen, anders is het voor mijn man vanavond niet prettig thuiskomen volgens mij.
Bij een simpel: "Hoe gaat het ?" kan hij gevaar voor zijn leven lopen.

De wereld is verrot .

19-01-2010, 12:57
jullie zijn lief.

Dikke kus voor jullie.

19-01-2010, 12:59
waar woon je

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7