Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk iedereen heeft nu en vrienddddd



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

19-01-2010, 12:16
hoe komt dat???
iedereeen BIJNa heeft een vriend.
en ja sorry dat ik het zeg hoor, maar de dames die geen vriend hebben zijn meestal lelijk(niet iedereen hoor)
Maar, dat is wat mijn broer laatst zij, hij zij ik wil graag trouwen maar, iedereen heeft een vriend gehad en dat is natuurlijk niet wat hij wilt.
wat denken jullie??

19-01-2010, 12:31


ik denk dat jij een idioot bent en dat deze topic hier niet hoort.

19-01-2010, 13:08

Citaat door AVE.MARIA:
ik denk dat jij een idioot bent en dat deze topic hier niet hoort.




19-01-2010, 13:11
ik ken genoeg meisjes die nooit een vriend hebben gehad.Ik ken zelfs nederlandse meiden die nooit een vriend hebben gehad.En het zijn knappe meiden.Btw, ook minder mooie mensen hebben een relatie.Het is sociaal geaccepteerd nu, een relatie nemen.

19-01-2010, 13:12



Citaat door oprotten:
hoe komt dat???
iedereeen BIJNa heeft een vriend.
en ja sorry dat ik het zeg hoor, maar de dames die geen vriend hebben zijn meestal lelijk(niet iedereen hoor)
Maar, dat is wat mijn broer laatst zij, hij zij ik wil graag trouwen maar, iedereen heeft een vriend gehad en dat is natuurlijk niet wat hij wilt.
wat denken jullie??



Jou broer is lelijk vandaar dat hij nog steeds vrijgezel is. Als hij knap was had hij allang voorrang gekregen.

19-01-2010, 13:19
nou geloof me me broer is niet leleijk dat dat is 1
Maar, hij wilt geen straatwijf net als jou....

19-01-2010, 13:24

Citaat door oprotten:
hoe komt dat???
iedereeen BIJNa heeft een vriend.
en ja sorry dat ik het zeg hoor, maar de dames die geen vriend hebben zijn meestal lelijk(niet iedereen hoor)
Maar, dat is wat mijn broer laatst zij, hij zij ik wil graag trouwen maar, iedereen heeft een vriend gehad en dat is natuurlijk niet wat hij wilt.
wat denken jullie??


Hier ben ik het niet mee eens. Een vriend hebben is haram. Meiden die geen vriend hebben zijn dus gewoon goed bezig met de islam. Ik ken een heleboel mooie vrouwen die niet aan haram-relaties doen

19-01-2010, 13:25

Citaat door Sienna-la:
Hier ben ik het niet mee eens. Een vriend hebben is haram. Meiden die geen vriend hebben zijn dus gewoon goed bezig met de islam. Ik ken een heleboel mooie vrouwen die niet aan haram-relaties doen



nou ik ken ze niet hoor(en geloof me ken heel wat meiden)

19-01-2010, 13:29

Citaat door oprotten:
nou geloof me me broer is niet leleijk dat dat is 1
Maar, hij wilt geen straatwijf net als jou....



schat je kan mij niet zijn, ik heb je broer genegeerd (hij was onaantrekkelijk) en ben pracht van een man tegen gekomen hmdl verloofd. mijn vraag nu is ben jij wel bezet, NEE echt mannen zoeken geen afgelebberd wijven als jou.

19-01-2010, 13:30

Citaat door lievesweets:
schat je kan mij niet zijn, ik heb je broer genegeerd (hij was onaantrekkelijk) en ben pracht van een man tegen gekomen hmdl verloofd. mijn vraag nu is ben jij wel bezet, NEE echt mannen zoeken geen afgelebberd wijven als jou.



IK??? hahahah meid Ik ben al 4 jaar getrouwt en heb een dochtertje en ben dollllllllllllllllgelukkig!!!!
en nu opsouten

19-01-2010, 13:30
Wat 'n gedachtes .

19-01-2010, 13:39

Citaat door oprotten:
IK??? hahahah meid Ik ben al 4 jaar getrouwt en heb een dochtertje en ben dollllllllllllllllgelukkig!!!!
en nu opsouten



ja, hij heeft je van straat opgeruimd, kan jou man advies geven aan je broer hoe hij aan vrouw kan komen, aangezien hij gepaseerd wordt door schoonheden.

19-01-2010, 13:43


De dames die geen vriend hebben zijn meestal lelijk? Denk je dat de knappe meiden geboren zijn met een vriend ofzo? Zij waren ooit toch ook vrijgezel?

Wat een logica

19-01-2010, 13:49
Ik denk dat de veronderstellingen al zijn weerlegd in deze topic:P

19-01-2010, 13:50

Citaat door lievesweets:
ja, hij heeft je van straat opgeruimd, kan jou man advies geven aan je broer hoe hij aan vrouw kan komen, aangezien hij gepaseerd wordt door schoonheden.


MEID: mijn broer heeft jou geneukt en daarna gedumpt, dan kan ej nu natuurljik niet hebben en zit je hem zwart te maken..
jou man vondt het zo zielig nadat ie jou bij de restafval zag.(zo wint ie tenminste nog hasanat meskien)
HOe was het om an de lul van me broer te zuigen???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7