Bekijk volle/desktop versie : Ik ga wel trouwen met een shi3i.



Pagina's : 1 [2] 3 4 5

19-01-2010, 11:45

Citaat door Krakeling:
Is verkeerde uitleg..

Ze geloven gewoon dat Mohammed (vzmh) hoger staat dan Ali (r.)..
Ze geloven alleen dat Ali (r.) de eerste khalief hoorde te zijn, en niet abu bakr (r.)



Aaah zo.. Vind j het niet erg dan om met zo iemand te trouwen??

19-01-2010, 11:47



Citaat door soussia__18:
kheb me vergist Moge Allah me vergeven, wie waren dan diegene dat niet geloofde in Mohammed SAW

ik ga even opzoeke


Alivieten geloof ik.. maar van hun leer weet ik eigenlijk weinig.

19-01-2010, 11:48

Citaat door PareltJe_Nr1:
Aaah zo.. Vind j het niet erg dan om met zo iemand te trouwen??


Ik vind het jammer dat mensen hun als ongelovige zien. Terwijl zij geloven in de profeet (vzmh) en Allah . Alleen houden zij heel veel van ahl bayt (de familie van de profeet) zo staan zij ook stil bij de dood van de kleinkind van de profeet (vzmh) hussain. Die op een wrede manier is vermoord.. Ik geloof helemaal niet dat het ongelovige zijn...

19-01-2010, 11:49

Citaat door Krakeling:
Alivieten geloof ik.. maar van hun leer weet ik eigenlijk weinig.



jaa dat was het sorry laister joh verkeerde informatie gegeven is echt gevaarlijk.

Mah meid waarom ga je met chi3i trouwen dan??? en je kinderen ?

19-01-2010, 11:50



Citaat door 3lash:
een mildere soort van salimma- jaysen ben je dus.

tarrr gaam, als je vader dat toe zou laten dan is je vader geen moslim, dan ben je gewoon kufr, dan ben je geen moslim... dan mag je wat mij betreft met chinees, hollander, neger, Jood trouwen.. néuken wtf je maar wilt.


Ik neuk niet, ik ben gewoon een maagd. En het is een praktiserende moslim. Niet iedereen heeft zelfde behoeftes als die van jou. Praat voor jezelf alsjeblieft... en liever met een chinees, hollander, neger trouwen die weten wat de islamtische regels en wetten zijn. Dan een Marokkaan die alleen maar loopt te oordelen over andere en zelf niks doet aan zijn godsdienst.

19-01-2010, 11:51

Citaat door Krakeling:
Ik vind het jammer dat mensen hun als ongelovige zien. Terwijl zij geloven in de profeet (vzmh) en Allah . Alleen houden zij heel veel van ahl bayt (de familie van de profeet) zo staan zij ook stil bij de dood van de kleinkind van de profeet (vzmh) hussain. Die op een wrede manier is vermoord.. Ik geloof helemaal niet dat het ongelovige zijn...



Eh verrekte mongol,

Ben je vergeten hoe ze over de Sa7aba denken .. hoe ze over 3aisha r.a. denken?

19-01-2010, 11:52

Citaat door Krakeling:
Ik neuk niet, ik ben gewoon een maagd. En het is een praktiserende moslim. Niet iedereen heeft zelfde behoeftes als die van jou. Praat voor jezelf alsjeblieft... en liever met een chinees, hollander, neger trouwen die weten wat de islamtische regels en wetten zijn. Dan een Marokkaan die alleen maar loopt te oordelen over andere en zelf niks doet aan zijn godsdienst.



Hou toch je waffel dicht joh, vieze afgekeurde mislima.
Je hebt een relatie, how haram is that?
you fucking jew

Ik doe het ook jah, maar ben niet schijnheilig. crack ho!


19-01-2010, 11:52

Citaat door soussia__18:
jaa dat was het sorry laister joh verkeerde informatie gegeven is echt gevaarlijk.

Mah meid waarom ga je met chi3i trouwen dan??? en je kinderen ?

Omdat ik van 'm hou, en omdat ik zie dat hij gewoon een goede moslim is. Hij doet heel veel aan zijn geloof..

19-01-2010, 11:53

Citaat door 3lash:
Hou toch je waffel dicht joh, vieze afgekeurde mislima.
Je hebt een relatie, how haram is that?
you fucking jew

Ik doe het ook jah, maar ben niet schijnheilig. crack ho!


Haraam relaties? shut the hell op! Altijd maar de dames afkraken, daar zijn jullie altijd zo goed in. Terwijl jullie beschimmeld door het leven gaan.

19-01-2010, 11:54

Citaat door soussia__18:
kheb me vergist Moge Allah me vergeven, wie waren dan diegene dat niet geloofde in Mohammed SAW

ik ga even opzoeke


Alevieten, dat is helemaal een appart volk.

19-01-2010, 11:54

Citaat door Atta:
Eh verrekte mongol,

Ben je vergeten hoe ze over de Sa7aba denken .. hoe ze over 3aisha r.a. denken?

Binnen de shi3isme zijn er veel stromingen niet iedereen denkt hetzelfde, en weet jij hoe sommige sunnieten denken over yazied? degene die de kleinkind van de profeet op gruwelijke wijze heeft vermoord..?

19-01-2010, 11:56

Citaat door Krakeling:
Binnen de shi3isme zijn er veel stromingen niet iedereen denkt hetzelfde, en weet jij hoe sommige sunnieten denken over yazied? degene die de kleinkind van de profeet op gruwelijke wijze heeft vermoord..?



effe serieus, direct na het overlijden van de profeet vzmh begonnen arabieren elkaar af te slachten en dat zijn ze nu nog steeds aan het doen om de macht.

19-01-2010, 11:56



Citaat door Krakeling:
Binnen de shi3isme zijn er veel stromingen niet iedereen denkt hetzelfde, en weet jij hoe sommige sunnieten denken over yazied? degene die de kleinkind van de profeet op gruwelijke wijze heeft vermoord..?



Wie zegt dat hij hem vermoord heeft?

En hij is een shi3i .. dus niet iemand van ahlul sunnah wa jama3a.. sowieso verkeerd.

Maar vertel .. welke stroming volgt hij?

19-01-2010, 11:57

Citaat door aardappeltje19:
Alevieten, dat is helemaal een appart volk.



Zijn Koefar!

19-01-2010, 11:57
Meid. Ik weet van mijn vader heeeeeel zeker dat hij hun nooit zou accepteren.
Ze hebben een vreemde manier voor het uitten van hun verdriet(3ashuraa)

En hebben allerlei fabeltjes over de profeet(vzmh) en Aisha (r)

Ze zullen erachter komen op de Dag des Oordeels, dat is zeker.

Pagina's : 1 [2] 3 4 5