Bekijk volle/desktop versie : Wie doet dit nou nog,



Pagina's : 1 2 [3]

19-01-2010, 14:18

Citaat door mohand_serieus:
soebhana allah...wat is dat vandaag ?

Alle eigenschappen van 99 % procent vand e vrouwelijke leden worden hier genoemd


Ik vind vandaag zeker mijn vrouwtje hier


Succes.


Citaat door GwoonM:
Kijk alsde echte mannen bovenstaande zouden toepassen zouden veel mensen nog getrouwd zijn.. ipv gescheiden..


De vrouwen kunnen er ook wat van

19-01-2010, 14:24



Citaat door Moppersmurf:
Kutsmurf? Ik heb je niet eens uitgescholden ga gewoon een conversatie met je aan. Is dat hoe een moslimvrouw zich moet gedragen tegenover een persoon?

Volgens mij moet je zelf eerst heel veel leren voordat je mensen gaat proberen wegwijs te maken in de islam.


jah heel stoer ben je nu

19-01-2010, 14:28

Citaat door Tangaouiaaaaaaa:
jah heel stoer ben je nu


Was niet stoer bedoeld, meen oprecht wat ik zeg. Het probleem bij de meeste marokkaanse vrouwen is dat ze bang zijn om hun gebreke bloot te stellen en op die manier alle tegenargumenten als aanval te zien i.p.v. leerproces. Maar dat kan ik je niet kwalijk nemen dus ik laat het hierbij. Wens je veel wijsheid toe.

19-01-2010, 14:38

Citaat door Moppersmurf:
Was niet stoer bedoeld, meen oprecht wat ik zeg. Het probleem bij de meeste marokkaanse vrouwen is dat ze bang zijn om hun gebreke bloot te stellen en op die manier alle tegenargumenten als aanval te zien i.p.v. leerproces. Maar dat kan ik je niet kwalijk nemen dus ik laat het hierbij. Wens je veel wijsheid toe.


Ja hele mooie argumenten heb jij ik zie het


Citaat:
Maak niet uit is niet erg we hebben ook mensen nodig om te paraderen op de boulevard van Tanger.

19-01-2010, 14:41



Citaat door Tangaouiaaaaaaa:
Ja hele mooie argumenten heb jij ik zie het


Je kan jezelf geen tangaouia noemen als je nooit voet hebt gezet op de boulevard.

Begrijp niet wat daar verkeerd aan is? In mijn ogen een heel normale reactie, maar omdat jouw hoofd vergiftig is denk je dat ik daar allerlei dingen mee bedoel en dat noem ik bevooroordeeld.

19-01-2010, 14:43

Citaat door Moppersmurf:
Je kan jezelf geen tangaouia noemen als je nooit voet hebt gezet op de boulevard.

Begrijp niet wat daar verkeerd aan is? In mijn ogen een heel normale reactie, maar omdat jouw hoofd vergiftig is denk je dat ik daar allerlei dingen mee bedoel en dat noem ik bevooroordeeld.



Ga jij maar gewoon naar grote smurf je advies vragen en filosoferen waarom dat nou precies komt he

19-01-2010, 14:46

Citaat door Tangaouiaaaaaaa:
Ga jij maar gewoon naar grote smurf je advies vragen en filosoferen waarom dat nou precies komt he


Dat zou jij moeten doen, want dat doe ik al.

19-01-2010, 14:46
Moppersmurf is een smurf die veel moppert.

In het album 'De zwarte smurfen' werd een smurf geïnfecteerd met een boosaardig virus doordat hij werd gestoken door een boze bzz-vlieg en zodoende een zwarte smurf werd, deze smurf beet andere smurfen in de staart die ook in zwarte smurfen werden veranderd. Gelukkig weten de gezonde blauwe smurfen dankzij Grote Smurfs geneesmiddel het hoofd boven water te houden. Echter, deze gebeurtenis was niet zonder gevolgen, want in het begin van album 3, De smurfin, leunt een smurf gedeprimeerd tegen een paddenstoelenhuisje, onwillig om mee te smurfballen, picknicken of om het even wat leuks te doen. Het blijkt dat deze smurf - in album 2 nog simpelweg Knorrige smurf genoemd - diegene was die oorspronkelijk was gestoken door de bzz-vlieg, en het boosaardig virus dat het hele album in zijn bloed zat mocht dan uitgewerkt zijn, de smurf heeft er een mopperig karakter aan overgehouden. Dit wordt getypeerd door zijn herhaaldelijk blijk van afkeer van talloze dingen in een plotseling intredend negatief affect ('Ik haat dit, ik hou niet van dat, ik heb een hekel aan die etc.).

19-01-2010, 14:48

Citaat door Moppersmurf:
Dat zou jij moeten doen, want dat doe ik al.


Zit je in versnelling 1 woela? Wel erg traag ben je dan vind je niet

19-01-2010, 14:55

Citaat door DeGeleBallon:
Moppersmurf is een smurf die veel moppert.

In het album 'De zwarte smurfen' werd een smurf geïnfecteerd met een boosaardig virus doordat hij werd gestoken door een boze bzz-vlieg en zodoende een zwarte smurf werd, deze smurf beet andere smurfen in de staart die ook in zwarte smurfen werden veranderd. Gelukkig weten de gezonde blauwe smurfen dankzij Grote Smurfs geneesmiddel het hoofd boven water te houden. Echter, deze gebeurtenis was niet zonder gevolgen, want in het begin van album 3, De smurfin, leunt een smurf gedeprimeerd tegen een paddenstoelenhuisje, onwillig om mee te smurfballen, picknicken of om het even wat leuks te doen. Het blijkt dat deze smurf - in album 2 nog simpelweg Knorrige smurf genoemd - diegene was die oorspronkelijk was gestoken door de bzz-vlieg, en het boosaardig virus dat het hele album in zijn bloed zat mocht dan uitgewerkt zijn, de smurf heeft er een mopperig karakter aan overgehouden. Dit wordt getypeerd door zijn herhaaldelijk blijk van afkeer van talloze dingen in een plotseling intredend negatief affect ('Ik haat dit, ik hou niet van dat, ik heb een hekel aan die etc.).
Verkrachtster.

Ben blij dat ik gestoken ben door die vlieg, want nu zijn mijn ogen geopend.

19-01-2010, 22:10

Citaat door Moppersmurf:
Verkrachtster.

Ben blij dat ik gestoken ben door die vlieg, want nu zijn mijn ogen geopend.



Ik ben blij dat je nu inziet waar jouw problematiek vandaan komt

Pagina's : 1 2 [3]