Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voor de meiden die eigenlijk gewoon schijt hebben

Pagina's : [1] 2

gatarisch
19-01-2010, 02:57

[ meiden die netjes zijn respect :goedzo: Voor al het overige gajes en troep DIKKE roggel in je bek voor al die schijnheilige sletjes hier niet zo stoer praten joh diep van binnen ga je kapot van schaamte maar die misplaatste trots die shitan die je tegen houdt om het goede te doen tazz fok jou geef gewoon je nummer ik bel je wel en leer je wat wijze levens lessen soms is het wel goed dat er meiden een beetje verdwaald zijn en hun kontje geven zo hoeven veel mannen niemand te verkrachten :hihi: Ik weet zijn genoeg aanwezig hier die via een omweggetje graag genomen willen worden :likje: maar sommige zijn gewooon zooooo foking lelijk dat ze eigenlijk een soort m.nl filter moeten gebruiken als ik alleen moest afgaan op acountnamen hier was iedereen een model :hihi: voor alle ho's dikke middelvinger KIEM GESHH laat gerust een pm achter ik bel je zo wel :kus: ]

BABOONA
19-01-2010, 02:58
Whahhahahahahaahahhahahahahahahahahah!OMG je liet me lachen:giechel:

__Esmaatje__
19-01-2010, 02:59
Dan open je een zinvolle topic en dan weer zo een 'stom' topic.

gatarisch
19-01-2010, 03:05
Dan open je een zinvolle topic en dan weer zo een 'stom' topic. Ja Esma ik hou ook van jou pfff dit is wat ze noemen een Sarcastische topic die meiden hier geven ook niet echt keus hé :hihi:

gatarisch
19-01-2010, 03:05

Whahhahahahahaahahhahahahahahahahahah!OMG je liet me lachen:giechel: JIj bent ziekkkkkkkkkkkkkkkkkk :jammer: maar ik geef je stiekem wel een kusje :kus: die foto vraagt er gewoon om :hihi:

__Esmaatje__
19-01-2010, 03:06
Ja Esma ik hou ook van jou pfff dit is wat ze noemen een Sarcastische topic die meiden hier geven ook niet echt keus hé :hihi: Ooh..:hihi: Ik ga maar eens slapen, een fijne nachtrust Gatarisch.

BABOONA
19-01-2010, 03:07
JIj bent ziekkkkkkkkkkkkkkkkkk :jammer: maar ik geef je stiekem wel een kusje :kus: die foto vraagt er gewoon om :hihi: Hoef niet neem je kusje terug!! :lekkerpuh :lekkerpuh

XX.Jamilla.XX
19-01-2010, 03:09
Kalm aan is niet goed voor je hart.

gatarisch
19-01-2010, 03:14
Ooh..:hihi: Ik ga maar eens slapen, een fijne nachtrust Gatarisch. slaap zacht ESmaaa :kus:

gatarisch
19-01-2010, 03:14
Kalm aan is niet goed voor je hart. welke hart :hihi: JIJ weet niks :hihi:

gatarisch
19-01-2010, 03:15
Hoef niet neem je kusje terug!! :lekkerpuh :lekkerpuh TE LAAT ik heb je al allang nat gezoend SUKKELLLLL :o

gatarisch
19-01-2010, 03:16
Aangezien ik een Nette dame ben, ben ik blij dat je respect voor me hebt:goedzo: Flagrant VOOR JOU ALTIJD :goedzo: voor de rest alles goed ?

DarkAngel
19-01-2010, 03:20

Waarom irriteren aan iemand anders gedrag? Laat hoeren/hoerelopers hoeren/hoerelopers zijn. Nobody cares about them.

gatarisch
19-01-2010, 03:25
Waarom irriteren aan iemand anders gedrag? Laat hoeren/hoerelopers hoeren/hoerelopers zijn. Nobody cares about them. irriteren nee gewoon even wat mensen wakker schudden vind je toch niet erg Darkangel :kus:

gatarisch
19-01-2010, 03:52
Met mij wel Hmdl, Jij zeker overspannen:hihi: jaaaaaa zoo ergg gwn nog even en ik ga spontaan aan de medicijnen :hihi:

Pagina's : [1] 2