Bekijk volle/desktop versie : Verdriet waarom?



19-01-2010, 00:34
waarom brak je me hart?
waarom liet je me alleen achter?
waarom zag je niet in hoeveel ik van je hield?
waarom doet het zo vreselijk pijn?

heb te veel vragen in me hoofd alles doet pijn als ik eraan denk soms, als ik jou met je man zien. het is nu al een tijdje, 3 jaar was je me hart en ziel en toen verliet je mij voor een ander.hoop dat god je daarvoor straft. dankzij jou is mijn hart nu gesloten en kan ik geen liefde meer geven. inchalah doe ik me hart weer open en zal ik wel een meisje tegenkomen die inziet hoeveel ik van haar hou en om haar geef.ps ik haat je uit de bodem van me hart wollah.

26-01-2010, 23:26


heb sber het komt goed met j inschaallah.maar haten moet j zeker ni doen lieve broerder.want jou mektab komt inschaallah nog.

27-01-2010, 13:02
ik begrijp je lieve broeder,
tis pijnlijk....ik verschiet ervan dat er een jongens zijn die hun gevoelens hier kwijt kunnen
Normaal zijn het altijd meisjes die met pijn in het hart iets zetten.
Lieve broer, hoe komt dat ze je verlaten heeft?
zit er meer achte?

Sabr toegewenst!
en het je het na 3jr nog niet verwerkt?
Of was jullie relatie 3jr

30-01-2010, 23:46
jou woorden hebben mij geraakt te pijnlijk om het te lezen. maar gun haar een goed leven,dan zal allah jou het ook gunnen inchallah komt alles goed.

06-02-2010, 23:06


:/..

I wish you luck and love with a another girl..

12-02-2010, 17:33

Citaat door belboy:
waarom brak je me hart?
waarom liet je me alleen achter?
waarom zag je niet in hoeveel ik van je hield?
waarom doet het zo vreselijk pijn?

heb te veel vragen in me hoofd alles doet pijn als ik eraan denk soms, als ik jou met je man zien. het is nu al een tijdje, 3 jaar was je me hart en ziel en toen verliet je mij voor een ander.hoop dat god je daarvoor straft. dankzij jou is mijn hart nu gesloten en kan ik geen liefde meer geven. inchalah doe ik me hart weer open en zal ik wel een meisje tegenkomen die inziet hoeveel ik van haar hou en om haar geef.ps ik haat je uit de bodem van me hart wollah.

ik vind het erg voor je broeder ,inchallah vind je een heel betere dame die je niet zomaar in de steek laat voor een ander ,alahm3ak !!