Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Heren,, doe eensch ff wat moeite voor een dame,,

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Captain.Egg
19-01-2010, 01:11

mocht je haar écht willen,, Ja ze zeiken, ja ze kosten geld, ja er zijn genoeg anderen te verkrijgen,, maar kom op man,, het blijven vrouwen :confused: Tegenwoordig is het omgekeerd: het meisje moet de jongen overhalen! Wollah begin medelijden te krijgen met de meiden tegenwoordig (de Goed.e dan,, voor zover die nog ergens ronddwalen). Dus: koop eens voor de verandering zo'n Goed.koop bos bloemen bij de Appie ofzo, ga ff naar de kapper, scheer dat matje eraf, trim even je beard, neem haar mee naar Sherlock Holmes (Goed.e!) en vertel haar na de film (voor zover je iemand op het oog hebt hé): dat je haar mag :) (niets meer,, niets minder). Heren: wat denken jullie ervan? Dames: kijken jullie al uit naar die gratis film? Dit keer ben ik serieus. Zo die is eruit.

Carlos_Reloaded
19-01-2010, 01:12
9 euro a sa7bi 9 euro

Captain.Egg
19-01-2010, 01:13
9 euro a sa7bi 9 euro 8.50e met studentenkaart,,

smile1234
19-01-2010, 01:13
Ik doe niet aan dingen die erg verkeerd zijn.

Amabelle
19-01-2010, 01:14

Het studiegeld is bijna binnen, je topic is dus mooi op tijd.

Kardach
dat kan ook met een smsje of twee:hihi:

Carlos_Reloaded
8.50e met studentenkaart,, tellen fake pasjes ook mee :hihi:

Carlos_Reloaded
19-01-2010, 01:15
Het studiegeld is bijna binnen, je topic is dus mooi op tijd. die gaan gelijk op in het bedrag dat ik rood sta :giechel: enige functie die ze nog hebben...schade beperking

Boucadillo
19-01-2010, 01:16
mocht je haar écht willen,, Ja ze zeiken, ja ze kosten geld, ja er zijn genoeg anderen te verkrijgen,, maar kom op man,, het blijven vrouwen :confused: Tegenwoordig is het omgekeerd: het meisje moet de jongen overhalen! Wollah begin medelijden te krijgen met de meiden tegenwoordig (de Goed.e dan,, voor zover die nog ergens ronddwalen). Dus: koop eens voor de verandering zo'n Goed.koop bos bloemen bij de Appie ofzo, ga ff naar de kapper, scheer dat matje eraf, trim even je beard, neem haar mee naar Sherlock Holmes (Goed.e!) en vertel haar na de film (voor zover je iemand op het oog hebt hé): dat je haar mag :) (niets meer,, niets minder). Heren: wat denken jullie ervan? Dames: kijken jullie al uit naar die gratis film? Dit keer ben ik serieus. Zo die is eruit. mannen weigeren dit te doen uit schrik dat ze hun geld en energie verspillen aan iemand die een golddiger is of gwn met hun voeten aan het spelen is. ze nemen beter het zekere dan het zekere (lees: als het gedaan is hebben ze dan geen spijt van het geld dat ze er aan "verspild" hebben). maar up voor de gedachte

Amabelle
19-01-2010, 01:16
die gaan gelijk op in het bedrag dat ik rood sta :giechel: enige functie die ze nog hebben...schade beperking Dat is niet zo best. :jammer:

Onopvallend
19-01-2010, 01:17
Heren denken vaak dat de wereld om hen draait. Dat alles maar op hen af hoort te komen. Totdat ze beseffen dat dat ene wat er was, er niet meer is en niet meer zal komen. Het zal in ieder geval niet meer hetzelfde zijn.

Captain.Egg
19-01-2010, 01:18
mannen weigeren dit te doen uit schrik dat ze hun geld en energie verspillen aan iemand die een golddiger is of gwn met hun voeten aan het spelen is. ze nemen beter het zekere dan het zekere (lees: als het gedaan is hebben ze dan geen spijt van het geld dat er aan "verspild" hebben). maar up voor de gedachte Je kan nog geen domino bestellen met 8.50e Maar ik begrijp,, En geef ze deels gelijk ook!

Boucadillo
19-01-2010, 01:20

Je kan nog geen domino bestellen met 8.50e Maar ik begrijp,, En geef ze deels gelijk ook! dus dan dan toch maar apart je filmticketje kopen?

XxStrawberryxX
19-01-2010, 01:21
Yeah right... Tegenwoordig hebben ze het te druk, maar tis al goed hoor.

Captain.Egg
19-01-2010, 01:22
... Ik heb er niet meer naar omgekeken eigenlijk,, :kweetnie:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7